❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Det kommer helt an på når egget festet seg... hvis det festet seg 10-11 dpo er det tidlig. Festet seg seg tidligere, og du akkurat ikke fikk pos test 10dpo, vil det slå fint ut også utenom morgenurin i dag. Kjør test - så får du fasitsvaret [emoji1303]
Mmmmmm, jeg tror jeg skal vente til imorgen tidlig! Da er gubben hjemme og kan ha ettåringen. Enklere å teste når jeg ikke må ha en liten supernysgjerrig snuppe med meg inn på do [emoji23]
 
Jeg håper til det ytterste at det ikke er ovitrelle som fortsatt tuller med meg 9 dpo og 10,5 dag etter sprøyten :smiley-angelic001

DADEC424-7043-49AC-A61A-EAC960955E49.jpeg
0963D2B0-0F55-4A00-9810-B27817107E71.jpeg
 
Det er verdt det -til slutt. Men nå har jeg to andre barn og et helt familieselskap pluss tilreisende overnattingsgjester å ta hensyn til, så da tenker jeg at når jeg har ventet sååå lenge på å bli gravid igjen, da tåler jeg én (men bare én) utsettelse til [emoji56]. Som om jeg får velge selv [emoji23]

Skjønner godt du tenker sånn da ja[emoji85] om du blir gravid får vi satse på at formen blir fin.
 
13 dpo og har så lyst å teste! Testet 10 dpo og den var blendahvit. Kan jeg teste nå selv om det ikke er morgenurin? Det vil vel slå ut idag, ikke sant? Ble med ett så usikker.

Bare sniker litt her[emoji12] er maange som får sterkere test på ettermiddag/kveld enn på morgenurinen før ikm, ink meg selv! Så lenge du holder deg noen timer og ikke drikker, kan du fint teste på ettermiddagen! Hvertfall så sent som 13 dpo[emoji1303]
 
Bare sniker litt her[emoji12] er maange som får sterkere test på ettermiddag/kveld enn på morgenurinen før ikm, ink meg selv! Så lenge du holder deg noen timer og ikke drikker, kan du fint teste på ettermiddagen! Hvertfall så sent som 13 dpo[emoji1303]

Du får den sterkere på etttermiddag/kveld enn morgenurin?
Når fikk du tidligst positivt?
 
Du får den sterkere på etttermiddag/kveld enn morgenurin?
Når fikk du tidligst positivt?

Jepp, det gjør jeg! Ettermiddag 10 dpo denne gangen, selvom det ble en kjemisk! Men fått sterkere på ettermiddag før også[emoji5]
 
Jepp, det gjør jeg! Ettermiddag 10 dpo denne gangen, selvom det ble en kjemisk! Men fått sterkere på ettermiddag før også[emoji5]

hmm. Kanskje det er et lite håp for meg denne mnd likevel :P
 
6 dpo her, og både i går og i dag våknet jeg og kjente meg som om jeg drakk tre glass vin i går[emoji87] (noe jeg selvsagt ikke gjorde). Ikke kvalm, men tørr i munnen, litt hodepine og generelt litt uggen. Ingen andre symptomer enda, annet enn ekstreeeemt oppblåst og full av luft[emoji324]
 
6 dpo her, og både i går og i dag våknet jeg og kjente meg som om jeg drakk tre glass vin i går[emoji87] (noe jeg selvsagt ikke gjorde). Ikke kvalm, men tørr i munnen, litt hodepine og generelt litt uggen. Ingen andre symptomer enda, annet enn ekstreeeemt oppblåst og full av luft[emoji324]
Spennende [emoji173]
 
Kan nok stryke meg fra denne gruppa. Fortsatt ikke fått EL :(
 
Kan jeg bli med litt seint? :angelic:
Isåfall.

Stardust - pp3 (pp0/1 etter MA.ikke hatt TR enda) - ca 12.11 - ca 26.11
 
Jeg tror jeg slenger meg på her sånn i siste liten jeg.. Har ustabile sykluser, så jeg er litt usikker på akkurat når El var og IKM er.
Miniinis - PP11 - B3 - EL 6/7.11 - IKM 21.11
 
Kan jeg bli med litt seint? :angelic:
Isåfall.

Stardust - pp3 (pp0/1 etter MA.ikke hatt TR enda) - ca 12.11 - ca 26.11

Jeg tror jeg slenger meg på her sånn i siste liten jeg.. Har ustabile sykluser, så jeg er litt usikker på akkurat når El var og IKM er.
Miniinis - PP11 - B3 - EL 6/7.11 - IKM 21.11

Bare å henge seg på! Det blir en spennende uke med høy testefaktor og forhåpentligvis veldig mange streker [emoji1303]
 
Her er omgangssyken i hus minstemann fikk det onsdag, samboer i natt. All symptomjakten kan med andre ord settes på vent, bare å stålsette seg[emoji1377] håper det ikke lager trøbbel for en liten eventuell spire?!

Skikkelig kvalm her nå, 8/9 dpo. Håper selvsagt på spire, men tipper det er omgangssyken
 
Back
Topp