Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek [emoji16][emoji16]
14 dpo idag, holdt på å glemme å teste(haha) og dette ble testet på "siste rest", hvis dere skjønner. Og så fikk jeg dette resultatet... Kan dere se noe? Jeg ser definitivt svakt rosa på testen med det blotte øye men det er svaaaakt altså. Ser ut som jeg må teste på nytt i morgen/senere idag. Dette er Boots sine tester. Er det dette som er såkalt skyggestrek? [emoji29][emoji54]
Jeg lurer på om det var for lite urin, altså.. var jo nesten ferdig å tisse da jeg kom på at hallo, jeg skulle jo liksom teste!
Kjedelig med hvit test, men fortsatt bare 10 DPO. Håper det kommer en baby-strek senere i uken. Tenker selv å teste onsdag da er jeg 9 DPO, men burde vel kanskje vente enda litt lengre
Julebord med jobben på fredag, så hadde vært fint med en avklaring før det Men pga senere eggløsning, så har IKMen min flyttes seg til mandag! Meeen håper på en strek denne uken for detTakk [emoji171]
Det er jo noen som får tidlig positiv så man vet aldri [emoji16] Jeg skal teste igjen til onsdag, men burde vel vente til fredag. [emoji12]
Håper du også får babystrek!!
Julebord med jobben på fredag, så hadde vært fint med en avklaring før det Men pga senere eggløsning, så har IKMen min flyttes seg til mandag! Meeen håper på en strek denne uken for det
Samme her, skal i min fars 60-årsdag, så hadde vært fint å vite før helgen. Tenker å teste på torsdag. Da er jeg 10 dpo, og rekker å ordne en eventuell overaskelse til mannen min før vi kjører fredagPasser huset og bor i det denne uken, så har heldigvis ikke graviditetstester tilgjengelig her, så jeg går ikke i testefella
Haha, høres ut som en god plan Da lover jeg å holde megVi tar en teste-date[emoji6] IKKE lov å teste før da! Ok?
Noen som vet hva den appen heter som gir negativt bilde når man skal ta bilde av test?
Blenda test her i dag.. min syklus har variert i det siste fra 26 til 33 dager, er på CD28 i dag.. tror jeg bare venter på tanta og unngår flere skuffelser denne mnd[emoji4]
Samme her. Klarte til og med å starte testebonanzaen i går ettermiddag, 6 dpo. En stk totalt bortkastet test for å si det sånn. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, fikk en akutt testetrang og all fornuft var med ett forsvunnet. Også på ettermiddagen... Flirer av meg selv! Skal holde meg til onsdag/torsdag. Har hatt skikkelige murringer i går og i dag, bruker ikke ha det utenom mensen. Men det kan jo være alt og ingenting. Puppene er like små som ellers og er ikke det spor ømme. Heihei symptomjaktMerker nå når det er "vår" uke at jeg begynner å få masse forventinger, selv om jeg bare er i PP3 og er klar over at ting kan ta litt lengre tid Har nå sittet å sjekket diverse terminkalkulatorer på nett hvis det klaffer denne mnd
Siden du har variert syklus er ikke håpet ute enda da! Kan jo hende du er mye kortere og om 5 dager får du to streker! Det hadde vært noe det!
Jeg tørte ikke teste idag, pysa som jeg er. Såå redd for negativ test. Men tror jeg tester imorra om jeg ikke har fått mensen da.
Dette blir Spennende!Samme her. Klarte til og med å starte testebonanzaen i går ettermiddag, 6 dpo. En stk totalt bortkastet test for å si det sånn. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, fikk en akutt testetrang og all fornuft var med ett forsvunnet. Også på ettermiddagen... Flirer av meg selv! Skal holde meg til onsdag/torsdag. Har hatt skikkelige murringer i går og i dag, bruker ikke ha det utenom mensen. Men det kan jo være alt og ingenting. Puppene er like små som ellers og er ikke det spor ømme. Heihei symptomjakt