❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Vet ikke hvor mange dpo jeg er, så måtte svi av to tester imorges. Blanda begge to,og ingen tante.. Men hadde veldig vonde menssmerter på lørdag, og det pleier kun å skje dagen før/samme dagen som TR. Får vente (og teste) videre :nailbiting::)
 
7741eac554c5d41e902ac79660b8efa0.jpg

c587033c77ff544e49e86395fd6c6de7.jpg

14 dpo idag, holdt på å glemme å teste(haha) og dette ble testet på "siste rest", hvis dere skjønner. Og så fikk jeg dette resultatet... Kan dere se noe? Jeg ser definitivt svakt rosa på testen med det blotte øye men det er svaaaakt altså. Ser ut som jeg må teste på nytt i morgen/senere idag. Dette er Boots sine tester. Er det dette som er såkalt skyggestrek? [emoji29][emoji54]
Jeg lurer på om det var for lite urin, altså.. var jo nesten ferdig å tisse da jeg kom på at hallo, jeg skulle jo liksom teste!
Jeg ser strek [emoji16][emoji16]
 
Blenda test her i dag, 9/10 dpo (FF tror 10, jeg mener 9). Tempen har imidlertid steget til trifasisk kurve, tror jeg[emoji15]
 
Kjedelig med hvit test, men fortsatt bare 10 DPO. Håper det kommer en baby-strek senere i uken. Tenker selv å teste onsdag da er jeg 9 DPO, men burde vel kanskje vente enda litt lengre :rolleyes:

Takk [emoji171]
Det er jo noen som får tidlig positiv så man vet aldri [emoji16] Jeg skal teste igjen til onsdag, men burde vel vente til fredag. [emoji12]
Håper du også får babystrek!!
 
Jeg vil også testeeee[emoji30]
Men er liksom ikke noe vits når man bare er 5 dpo[emoji23][emoji85]
 
Takk [emoji171]
Det er jo noen som får tidlig positiv så man vet aldri [emoji16] Jeg skal teste igjen til onsdag, men burde vel vente til fredag. [emoji12]
Håper du også får babystrek!!
Julebord med jobben på fredag, så hadde vært fint med en avklaring før det :wacky: Men pga senere eggløsning, så har IKMen min flyttes seg til mandag! Meeen håper på en strek denne uken for det :D
 
Julebord med jobben på fredag, så hadde vært fint med en avklaring før det :wacky: Men pga senere eggløsning, så har IKMen min flyttes seg til mandag! Meeen håper på en strek denne uken for det :D

Samme her, skal i min fars 60-årsdag, så hadde vært fint å vite før helgen. Tenker å teste på torsdag. Da er jeg 10 dpo, og rekker å ordne en eventuell overaskelse til mannen min før vi kjører fredag[emoji2] Passer huset og bor i det denne uken, så har heldigvis ikke graviditetstester tilgjengelig her, så jeg går ikke i testefella[emoji23]
 
Samme her, skal i min fars 60-årsdag, så hadde vært fint å vite før helgen. Tenker å teste på torsdag. Da er jeg 10 dpo, og rekker å ordne en eventuell overaskelse til mannen min før vi kjører fredag
emoji2.png
Passer huset og bor i det denne uken, så har heldigvis ikke graviditetstester tilgjengelig her, så jeg går ikke i testefella
emoji23.png

Ja, da kan det være greit med en avklaring ser jeg! 10 DPO på torsdag jeg også, kanskje vi skal ha en taste-date :D Skapet er fylt opp med tester, men foreløpig ikke følt så testetrang, så håper det holder seg et par dager til :p
 
IMG_5659.JPG


Tok denna idag og er 13 eller 14 dpo [emoji17] så da er håpet ute for denne syklusen [emoji17]

Krysser fingrene for dere andre denne uken [emoji4]
 
Hei!
Slenger meg på her jeg, sånn i siste liten :)
PP1 - EL 8/11?- IKM 23/11?

Slutta på pilla 26 oktober, så vet vel og merke ikke noe om syklusen min. Men om kroppen er normal etter pilleslutt så er TR ventet på torsdag.
 
Blenda test her i dag.. min syklus har variert i det siste fra 26 til 33 dager, er på CD28 i dag.. tror jeg bare venter på tanta og unngår flere skuffelser denne mnd[emoji4]

Siden du har variert syklus er ikke håpet ute enda da! Kan jo hende du er mye kortere og om 5 dager får du to streker! Det hadde vært noe det!
Jeg tørte ikke teste idag, pysa som jeg er. Såå redd for negativ test. Men tror jeg tester imorra om jeg ikke har fått mensen da.
 
Merker nå når det er "vår" uke at jeg begynner å få masse forventinger, selv om jeg bare er i PP3 og er klar over at ting kan ta litt lengre tid:rolleyes: Har nå sittet å sjekket diverse terminkalkulatorer på nett hvis det klaffer denne mnd :p
 
Da har jeg begynt å spotte bittelitt brunt, skal være 7 dpo iht el-smerter og temping. Spent på hva det betyr, ingenting er vel som før etter en Ma. :rolleyes: Pleide å spotte 3-4 dager før ikm i alle pp før jeg ble gravid, når jeg ble gravid spottet jeg ikke. Nå er ikm på søndag så er fryktelig tidlig, enten betyr det kortere lutealfase, flere dager med spotting, festeblødning, hormonforstyrrelser.. Gah, hater prøvetiden:arghh:
 
Merker nå når det er "vår" uke at jeg begynner å få masse forventinger, selv om jeg bare er i PP3 og er klar over at ting kan ta litt lengre tid:rolleyes: Har nå sittet å sjekket diverse terminkalkulatorer på nett hvis det klaffer denne mnd :p
Samme her. Klarte til og med å starte testebonanzaen i går ettermiddag, 6 dpo. En stk totalt bortkastet test for å si det sånn. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, fikk en akutt testetrang og all fornuft var med ett forsvunnet. Også på ettermiddagen... Flirer av meg selv! Skal holde meg til onsdag/torsdag. Har hatt skikkelige murringer i går og i dag, bruker ikke ha det utenom mensen. Men det kan jo være alt og ingenting. Puppene er like små som ellers og er ikke det spor ømme. Heihei symptomjakt :D:hilarious::p
 
Siden du har variert syklus er ikke håpet ute enda da! Kan jo hende du er mye kortere og om 5 dager får du to streker! Det hadde vært noe det!
Jeg tørte ikke teste idag, pysa som jeg er. Såå redd for negativ test. Men tror jeg tester imorra om jeg ikke har fått mensen da.

Tørr nesten ikke håpe, men tanta e foreløpig ikke kommet[emoji848] om hun ikke har meldt sin ankomst til helgen, så får jeg ta en ny[emoji85] det er så skuffende med negativ test, når man vil så veldig gjerne..
 
Samme her. Klarte til og med å starte testebonanzaen i går ettermiddag, 6 dpo. En stk totalt bortkastet test for å si det sånn. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, fikk en akutt testetrang og all fornuft var med ett forsvunnet. Også på ettermiddagen... Flirer av meg selv! Skal holde meg til onsdag/torsdag. Har hatt skikkelige murringer i går og i dag, bruker ikke ha det utenom mensen. Men det kan jo være alt og ingenting. Puppene er like små som ellers og er ikke det spor ømme. Heihei symptomjakt :D:hilarious::p
Dette blir Spennende!
 
Back
Topp