❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Merker nå når det er "vår" uke at jeg begynner å få masse forventinger, selv om jeg bare er i PP3 og er klar over at ting kan ta litt lengre tid:rolleyes: Har nå sittet å sjekket diverse terminkalkulatorer på nett hvis det klaffer denne mnd :p

Samme her :P Er bare 8DPO, men har allerede testet 4 ish ganger :rolleyes:
 
Samme her. Klarte til og med å starte testebonanzaen i går ettermiddag, 6 dpo. En stk totalt bortkastet test for å si det sånn. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, fikk en akutt testetrang og all fornuft var med ett forsvunnet. Også på ettermiddagen... Flirer av meg selv! Skal holde meg til onsdag/torsdag. Har hatt skikkelige murringer i går og i dag, bruker ikke ha det utenom mensen. Men det kan jo være alt og ingenting. Puppene er like små som ellers og er ikke det spor ømme. Heihei symptomjakt :D:hilarious::p
Gikk på noen sånne smeller forrige PP :p Men nå har jeg lovet å holde meg til teste-date med @lillespøn på torsdag, da er vi begge 10 DPO :D Du er vel kanskje 10 DPO da du også? Så du må gjerne henge deg på:D Hvis du greier å vente med mer testing :laughing001
 
Tørr nesten ikke håpe, men tanta e foreløpig ikke kommet[emoji848] om hun ikke har meldt sin ankomst til helgen, så får jeg ta en ny[emoji85] det er så skuffende med negativ test, når man vil så veldig gjerne..

Ja , håper den ikke kommer å du får to streker [emoji1373] ja , så altfor skuffende.
 
Klarte vist ikke å okke teste likevell. Synes jeg ser noooe der men er ikke sikker? Ser dere? Er tatt på ettermiddags urin, tisset en time før dette , så håper det er derfor den er svak ‍♀️
3c80ceca0607a7135b25e519e1753847.jpg
2bed89a0a941332b6e4f87c9e1d351b3.png
 
Klarte vist ikke å okke teste likevell. Synes jeg ser noooe der men er ikke sikker? Ser dere? Er tatt på ettermiddags urin, tisset en time før dette , så håper det er derfor den er svak ‍♀️
3c80ceca0607a7135b25e519e1753847.jpg
2bed89a0a941332b6e4f87c9e1d351b3.png


Jeg synes jeg skimter noe, men er ikke helt sikker!
 
Var sånn forrige PP og startet 6 DPO :p:p Nå prøver jeg å holde meg til 10 DPO på torsdag :rolleyes: Testetrangen har heldigvis ikke meldt seg for fult ennå, men hjelper å følge med på andre som tester :D

Jeg håper virkelig ikke jeg er den eneste som stirrer på blenda tester i en evighet? Av håp for å finne noe som helst?
 
Klarte vist ikke å okke teste likevell. Synes jeg ser noooe der men er ikke sikker? Ser dere? Er tatt på ettermiddags urin, tisset en time før dette , så håper det er derfor den er svak ‍♀️
3c80ceca0607a7135b25e519e1753847.jpg
2bed89a0a941332b6e4f87c9e1d351b3.png
Ser muligens noe svaaakt. Men hvis det bare var 1 time siden du tisset sist, så er det jo ikke så rart :) Hold deg noen timer (hvis du klarer) og test igjen :D
 
Gikk på noen sånne smeller forrige PP :p Men nå har jeg lovet å holde meg til teste-date med @lillespøn på torsdag, da er vi begge 10 DPO :D Du er vel kanskje 10 DPO da du også? Så du må gjerne henge deg på:D Hvis du greier å vente med mer testing :laughing001
Har meldt meg på testedate på onsdag, men bør nok egentlig vente til torsdag. Skal prøve å holde meg til den tid (kan ikke love noe), men blir med på testedate på torsdag uansettxsmile6
 
Ser muligens noe svaaakt. Men hvis det bare var 1 time siden du tisset sist, så er det jo ikke så rart :) Hold deg noen timer (hvis du klarer) og test igjen :D

Haha, ja. Tror jeg skal teste på morgenen imorra isteden . Selvom det er veldig vanskelig. Men jeg må bare prøve. Håper sikkelig nå, vanskelig å ikke få et lite håp.
 
Ojojoj kjempe stikkinger på høyre side!! Varte i 10-20 sek. [emoji15] Kan det være festesmerter? Hvordan kjennes egentlig det ut? Og kan det feste seg så sent som 10 dpo?
Spennende :D Mener egget fester seg mellom 5-10 dager etter eggløsning, uten at jeg skal si det helt med sikkerhet! Krysser fingerende for at det positivt for deg hvertfall :)
 
Har meldt meg på testedate på onsdag, men bør nok egentlig vente til torsdag. Skal prøve å holde meg til den tid (kan ikke love noe), men blir med på testedate på torsdag uansettxsmile6
Da håper jeg på mange positive tester på torsdag :D (eller før :p)
 
Back
Topp