❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Oppdatering:
Tok nettopp denne testen:
def9a01f8b35ea2d67635e7ae3fc5bd2.jpg

Da tror jeg at jeg kan settes opp som gravid !! [emoji7][emoji4] Åh, nå ble jeg glad! Og litt redd.. Håper bare det går fint denne gangen!

Gratulerer[emoji2][emoji2][emoji173]️
 
Her kom tr 2 dager for tidlig [emoji22] jeg trodde denne pp skulle gå pga symptomer men nei [emoji25] pp 18 da ...

Oh no :( Håper virkelig det går neste mnd!
 
Oh no :( Håper virkelig det går neste mnd!

Håper jeg også, for nå er jeg DRITT lei [emoji22] alle andre rundt meg klarer, jeg føler at kroppen min svikter! Dette er jo det jeg er laget for, å jeg klarer ikke dét engang...

Skulle være årets julegave dette, huff [emoji22]
 
Håper jeg også, for nå er jeg DRITT lei [emoji22] alle andre rundt meg klarer, jeg føler at kroppen min svikter! Dette er jo det jeg er laget for, å jeg klarer ikke dét engang...

Skulle være årets julegave dette, huff [emoji22]

Ja, det skjønner jeg godt!
Jeg føler det på nøyaktig samme måte. Føler meg missykket som kvinne og sint på meg selv.
Sambo har fine svømmere. Problemet er hos meg. håper jeg får mer svar etter nyttår.
 
Ja, det skjønner jeg godt!
Jeg føler det på nøyaktig samme måte. Føler meg missykket som kvinne og sint på meg selv.
Sambo har fine svømmere. Problemet er hos meg. håper jeg får mer svar etter nyttår.

Vi vet ikke enda om problemet er hos meg eller mannen,skulle gi det til jul før vi spurte om hjelp til å bli gravide. Men jeg bare har en følelse på at det er hos meg..

Jeg er så på gråten her jeg sitter. 24 år og klarer ikke å bli gravid [emoji22] ingen vet at vi prøver, men svigermor hinter stadig da mannen har bikket 30.
 
Vi vet ikke enda om problemet er hos meg eller mannen,skulle gi det til jul før vi spurte om hjelp til å bli gravide. Men jeg bare har en følelse på at det er hos meg..

Jeg er så på gråten her jeg sitter. 24 år og klarer ikke å bli gravid [emoji22] ingen vet at vi prøver, men svigermor hinter stadig da mannen har bikket 30.

Kjære deg, jeg føler sånn med deg[emoji173]️ Ingenting er så vondt som når alle rundt deg blir gravide uten engang å prøve, også går der måned på måned uten at det samme skjer det selv. Kanskje du skulle delt det med noen? Svigermor feks? Klem[emoji173]️
 
Kjære deg, jeg føler sånn med deg[emoji173]️ Ingenting er så vondt som når alle rundt deg blir gravide uten engang å prøve, også går der måned på måned uten at det samme skjer det selv. Kanskje du skulle delt det med noen? Svigermor feks? Klem[emoji173]️

Akkurat slik er det, å se på alle de jeg var barnevakt for når jeg var yngre plopper de ut overalt. Har venner som har blitt gravide etter one nights stand OG på ppiller. Så nå er 17 mnd alt for lenge og for demotiverende [emoji22]

Vurderer å fortelle det til ei venninne, men jeg er så redd for hvordan det blir mottatt. Og i tillegg er jeg så vant til at mine venner ikke er så gode til å lytte alltid, at det heller blir handlende om dem selv [emoji53]
 
Håper jeg også, for nå er jeg DRITT lei [emoji22] alle andre rundt meg klarer, jeg føler at kroppen min svikter! Dette er jo det jeg er laget for, å jeg klarer ikke dét engang...

Skulle være årets julegave dette, huff [emoji22]

Sender deg en stoooor klem! [emoji173]️ Det er så vondt når det ikke går veien, og man ser mager og babyer poppe opp overalt. Unn deg noe godt å spise og noe koselig egenpleie. Håper du får to streker akkurat til jul - det blir en fin gave det også [emoji173]️ Lykke til [emoji1303]
 
Sender deg en stoooor klem! [emoji173]️ Det er så vondt når det ikke går veien, og man ser mager og babyer poppe opp overalt. Unn deg noe godt å spise og noe koselig egenpleie. Håper du får to streker akkurat til jul - det blir en fin gave det også [emoji173]️ Lykke til [emoji1303]

Tusen takk for gode ord [emoji173]️
Jaa, føler jeg stirrer som en gal på kjøpesentrene når gravide går forbi eller oppi barnevognene nesten [emoji85] jeg har sååå lyst til å gå inn i barnebutikker, se på vogner, stellebord, klær, smekker, vognposer osv [emoji22]

Nå er baby i desember neste håp, men ser desverre mørt på det også [emoji22]
 
Tusen takk for gode ord [emoji173]️
Jaa, føler jeg stirrer som en gal på kjøpesentrene når gravide går forbi eller oppi barnevognene nesten [emoji85] jeg har sååå lyst til å gå inn i barnebutikker, se på vogner, stellebord, klær, smekker, vognposer osv [emoji22]

Nå er baby i desember neste håp, men ser desverre mørt på det også [emoji22]

Leit at du skal ha det slik. Husk at du kan få hjelp av fastlegen din eller psykolog hvis prøvingen drar ut og du kjenner at det tærer på. Det hjelper å dele vonde følelser og tanker... Ikke bra hvis du blir deprimert av det som skal være bare spennende og gøy. Håper du klarer å finne litt motivasjon når el er over, så du kravler deg opp av kjelleren og blir klar for eggjakt. Håper virkelig du får en spireliten eller to veldig snart! [emoji1303]
 
Back
Topp