❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Leit at du skal ha det slik. Husk at du kan få hjelp av fastlegen din eller psykolog hvis prøvingen drar ut og du kjenner at det tærer på. Det hjelper å dele vonde følelser og tanker... Ikke bra hvis du blir deprimert av det som skal være bare spennende og gøy. Håper du klarer å finne litt motivasjon når el er over, så du kravler deg opp av kjelleren og blir klar for eggjakt. Håper virkelig du får en spireliten eller to veldig snart! [emoji1303]

Har vært hos legen for å bli henvist til psykolog nå, så er vel bare å vente på det [emoji53] men er det ikke spire neste pp, så blir det legen etter jul for hjelp tror jeg [emoji22]
Håper du har rett!
 
Ekstremt vond korsrygg og masse murringer, 9/10 dpo! Har dere andre noen symptomer? Pleier jo aldri å ha vondt i dager før tr, og ikke SÅ vondt. Blir halvgal av å ikke vite!
 
Har vært hos legen for å bli henvist til psykolog nå, så er vel bare å vente på det [emoji53] men er det ikke spire neste pp, så blir det legen etter jul for hjelp tror jeg [emoji22]
Håper du har rett!

Så godt å høre at du tar tak før det blir en større utfordring! Og at du har en plan over jul. [emoji1303] Satser på at du ikke får bruk for PlanB i det hele tatt...[emoji8]
 
Vi vet ikke enda om problemet er hos meg eller mannen,skulle gi det til jul før vi spurte om hjelp til å bli gravide. Men jeg bare har en følelse på at det er hos meg..

Jeg er så på gråten her jeg sitter. 24 år og klarer ikke å bli gravid [emoji22] ingen vet at vi prøver, men svigermor hinter stadig da mannen har bikket 30.

Ja, jeg er snart 31 og ingen barn. Hver mnd når TR kommer, så river det ut en ny del av sjela mi.
Vet altfor godt hvor vondt det er
 
Ja, jeg er snart 31 og ingen barn. Hver mnd når TR kommer, så river det ut en ny del av sjela mi.
Vet altfor godt hvor vondt det er

Huff, jeg føler sånn med deg[emoji173]️ vennene mine begynte rundt 18års alderen nesten alle sammen, så de er jo nesten ferdige med småbarnsperioden før jeg har fått begynt [emoji53] 2018 MÅ bli vårt år, jeg og du skal få kjenne på det vi ønsker oss!
 
Huff, jeg føler sånn med deg[emoji173]️ vennene mine begynte rundt 18års alderen nesten alle sammen, så de er jo nesten ferdige med småbarnsperioden før jeg har fått begynt [emoji53] 2018 MÅ bli vårt år, jeg og du skal få kjenne på det vi ønsker oss!

Ja, det hadde vært så herlig! Vært helt fantastisk!
 
Klarte vist ikke å okke teste likevell. Synes jeg ser noooe der men er ikke sikker? Ser dere? Er tatt på ettermiddags urin, tisset en time før dette , så håper det er derfor den er svak ‍♀️
3c80ceca0607a7135b25e519e1753847.jpg
2bed89a0a941332b6e4f87c9e1d351b3.png

Kan også skimte noe, så spennende! Krysser fingrene for deg!![emoji1]
 
Ekstremt vond korsrygg og masse murringer, 9/10 dpo! Har dere andre noen symptomer? Pleier jo aldri å ha vondt i dager før tr, og ikke SÅ vondt. Blir halvgal av å ikke vite!
Masse murringer/stikkinger her også. 7/8 dpo. Sååå lenge igjen å vente! Når skal du teste?
 
Skuffa :/ Ventet ikke tr før på fredag, og trodde det var en mulighet for at jeg var gravid, men så kom den i dag :(
 
Skuffa :/ Ventet ikke tr før på fredag, og trodde det var en mulighet for at jeg var gravid, men så kom den i dag :(

Åh, det var tidlig! Har du hatt el tidligere enn antatt da? Eller er det festeblødning du har? Uansett dritt med blødning når man venter på to streker og er midt i de mest spennende dpo-dagene... [emoji174] Klem til deg!
 
Åh, det var tidlig! Har du hatt el tidligere enn antatt da? Eller er det festeblødning du har? Uansett dritt med blødning når man venter på to streker og er midt i de mest spennende dpo-dagene... [emoji174] Klem til deg!
Ja, har nok det :( Den er nok for stor til å være festeblødning... Takk:Heartred Får bare prøve videre.
 
Back
Topp