❄️ IKM UKE 51 ❄️

Skal, skal ikke... jeg skal på apoteket etterpå for å kjøpe en kuldekrem til sønnen min. Skal jeg gidde å teste med en tidligtest idag bare for å se ? Jeg er 8-9 dpo idag. Eller skal jeg rett og slett vente til mandag :yuck: isåfall hvem tidligtest burde jeg kjøpe?:)

Jeg er så glad jeg jenter . For at vi er så snille med hverandre og respekterer følelsene våres og svarer ordentlig om vi lurer på noe i denne gruppen :Heartpink er vel det sånne forum er til også , når man kanskje ikke har så mange andre å snakke med under prøving.

Når jeg spurte om det var mulig var avklart om ingen klaff denne måneden pga HCG nivået i blodet mitt ikke viste stigning , så var jeg dum og spurte om det samme på «kvinneguiden» under forum og prøving .. her er en av svarene jeg fikk... forstår ikke at det er mulig at noen kan svare slik:hilarious: skal aldri forhøre meg noe der iallefall :facepalm:

Noen burde seriøst hatt forbud mot å være pålogget internett :mad:
Heldigvis har jeg ikke sett slike usmakeligheter her inne på bv:)

Altså, dette må vel være et godt tegn? Jeg tørt ikke teste enda! Men! Jeg tempet en time senere idag, dumme telefon, hadde glemt å skru på tempe alarmen :( Var jobb alarmen som gikk..

Men har det så mye å si?? Fra 06:30-07:30?
Har også sykt ømme pupper , hatt siden 4dpo.. Men det har jeg hatt i 3 pp nå, dem første endte i kjemisk, så tørt liksom ikke ta det som et tegn :(

Hva tenker dere?
Hvis den dropper i morgen så gråter jeg..Vis vedlegget 283307

Tempen din ser veldig bra ut! Blir spennende å se når du tester:woot::smiley-angelic001

Skal, skal ikke... jeg skal på apoteket etterpå for å kjøpe en kuldekrem til sønnen min. Skal jeg gidde å teste med en tidligtest idag bare for å se ? Jeg er 8-9 dpo idag. Eller skal jeg rett og slett vente til mandag :yuck: isåfall hvem tidligtest burde jeg kjøpe?:)

Vet hvordan du har det, jeg er 12 dpo og har en test som roper på meg her hjemme, har holdt meg med å tisse i ca 2 timer nå og lurer på om jeg skal ta den om en times tid. Hadde bestemt meg for å ikke teste før i morgen eller mandag, men ble plutselig utrolig utålmodig :-P

Har forresten hørt at mange opplever skyggestrek på cb testene (er bare sånn test jeg har) og at de med rødt fargestoff er sikrere :)
Derfor jeg er usikker på å teste, tenker å kjøpe a1 sine tester idag så jeg kan ta en på morgenurin imorgen eller på mandag

Har forresten hørt at mange opplever skyggestrek på cb testene (er bare sånn test jeg har) og at de med rødt fargestoff er sikrere :)
Derfor jeg er usikker på å teste, tenker å kjøpe a1 sine tester idag så jeg kan ta en på morgenurin imorgen eller på mandag
Kjøpte RFSU sine tidlig tester jeg. Tar en i morgen og en i overimorgen. Om de er negative så venter jeg på tr :hilarious: da gir jeg opp. Hehe . Men klar over det kan være skyggestreker på de også :)

Sist gang jeg var gravid så hadde jeg heller ingen symptomer før uke 5-6, så kanskje det er slik for deg også?:happy:

Jeg håååper det. Leser jo at mange ikke har symptomer før langt oppover også. Venter med test denne PP til jeg faktisk skal ha mensen, tror jeg. hehe

Dette mener jeg ikke som negativt eller noe eller vøre pessimist, men jeg tror faktisk jeg ikke er gravid denne PP. Men jeg er ikke skuffet heller på en måte om testen er negativ. Er veldig vanskelig å forklare.

De to siste PP har jeg blitt så skuffa og lei meg når testen viser negativ og vært super stressa. Så det er en fin men helt ok følelse OM testen blir negativ. Men jeg er bare 9-10 dpo, så kan jo være det forandrer seg veldig når jeg nærmer meg mensen. Kanskje den følelsen jeg har nå, betyr at jeg bare ikke stresser så fælt?

Dette mener jeg ikke som negativt eller noe eller vøre pessimist, men jeg tror faktisk jeg ikke er gravid denne PP. Men jeg er ikke skuffet heller på en måte om testen er negativ. Er veldig vanskelig å forklare.

De to siste PP har jeg blitt så skuffa og lei meg når testen viser negativ og vært super stressa. Så det er en fin men helt ok følelse OM testen blir negativ. Men jeg er bare 9-10 dpo, så kan jo være det forandrer seg veldig når jeg nærmer meg mensen. Kanskje den følelsen jeg har nå, betyr at jeg bare ikke stresser så fælt?

Jeg følte akkurat det samme når jeg fikk vite at blodprøven min ikke viste noe stigning av HCG. Trodde ikke jeg skulle bli så skuffa og bli så likegyldig etterpå. Men så prøver jeg å tenkte tilbake til sønnen min da jeg testet svak positivt den dagen jeg skulle ha mensen :) det er fortsatt håp frem til og etter man skal ha mensen tenker jeg.. tror det blir noe med oss testere at vi håper og forventer positiv test hver gang vi tester. Nesten litt avhengig av det og symptomene på kroppen . I flere dager nå har jeg kjent murringer og at det stikker rundt eggstokken. Men nå merker jeg nesten ingenting .. det kan nok være noe med at man slapper veldig av :Heartpink jeg var veldig opptatt av at det skulle klaffe denne måneden sånn at jeg kunne gi beskjed til familien min på julaften. Men desverre er det ikke vi som bestemmer dette selv . Masse lykke til og sender over masse babystøv :)

Jeg er så glad jeg jenter . For at vi er så snille med hverandre og respekterer følelsene våres og svarer ordentlig om vi lurer på noe i denne gruppen :Heartpink er vel det sånne forum er til også , når man kanskje ikke har så mange andre å snakke med under prøving.

Når jeg spurte om det var mulig var avklart om ingen klaff denne måneden pga HCG nivået i blodet mitt ikke viste stigning , så var jeg dum og spurte om det samme på «kvinneguiden» under forum og prøving .. her er en av svarene jeg fikk... forstår ikke at det er mulig at noen kan svare slik:hilarious: skal aldri forhøre meg noe der iallefall :facepalm:
Altså , er det mulig? Folk er utrolige :wideyed: spør og grav og synes og tenk her du , det gjør jeg til stadighet og får bare støtte og gode ord tilbake :love7 fantastisk gjeng med mennesker :Heartred lykke lykke til :love7

Nei jeg tør ikke :p vil ikke teste for tidlig, føler meg egentlig gravid men redd for å håpe for mye, vi har jo prøvd lenge. Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal ta en test imorgen eller om jeg bare skal vente til mandag å se om mensen kommer eller ikke :)

Fikk super positiv eggløsningstest den 3 desember, aldri sett så sterk teststrek før så har troa
Så spennende da!! :) Krysser fingrene for at den sitter før jul da :Heartred

Jeg nevnte jo at jeg hadde sett en liten rosa flekk i siden på testen der testsvaret skal være? Prøvde å ta bilde av det idag, men det er jammen meg ikke lett:

cd12.jpg
cd121.jpg

Huff, føler jeg stirrer meg blind på disse testene, ser streker over alt :hilarious: Men hvis man holder de på normal avstand så er den jo blenda. Er CD12 idag (tror jeg), er rimelig sikker på at det er skygge jeg ser. Hva tenker dere?

AE7DC8A8-6105-4222-A643-0C3E3E96CE9A.jpeg
Jeg nevnte jo at jeg hadde sett en liten rosa flekk i siden på testen der testsvaret skal være? Prøvde å ta bilde av det idag, men det er jammen meg ikke lett:

Vis vedlegget 283331 Vis vedlegget 283332

Huff, føler jeg stirrer meg blind på disse testene, ser streker over alt :hilarious: Men hvis man holder de på normal avstand så er den jo blenda. Er CD12 idag (tror jeg), er rimelig sikker på at det er skygge jeg ser. Hva tenker dere?

Jeg har akkurat samme merket! Føler jeg ser en skygge, men etter å ha stirret på den i 15 min så ser man vel hva man vil :hilarious:

Vis vedlegget 283331 Vis vedlegget 283332

Men føler jeg ser en skygge på din!

Vis vedlegget 283336

Jeg har akkurat samme merket! Føler jeg ser en skygge, men etter å ha stirret på den i 15 min så ser man vel hva man vil :hilarious:
Jeg ser merket ditt også!! Tror kanskje den bare blir sånn før den har tørka skikkelig, eller hva? Men som du sier, jeg så de strekene jeg ville etterhvert, stirra temmelig hardt :laughing021

Men føler jeg ser en skygge på din!
Ja føler også det, men er nok ikke mer enn en skygge! Ser kun farge nedi kanten der som du også har merke. Jeg føler forøvrig jeg ser en skygge på din test også??

Back
Topp