❄️ IKM UKE 51 ❄️

Takk for gode ord :Heartred Jeg har ikke helt trua denne gang. Spenningen ved å ta en test er helt borte, føler meg liksom litt likegyldig for jeg vet at de kommer tilbake negative uansett :/

Det er så ubehagelig når den dukker opp negativ gang på gang.. Vet at det er tidlig, men føles likevel som et slag i tryne:blackeye:

Er 7-8 dpo idag. Og tok en blodprøve igår hvor det ikke viste noe stigning av HCG :( grunnen til blodprøven er pga stikking og murring i eggstokkområdet . Er alt håp ute da tror dere ? Sender dryss av babystøv over dere alle, og håper dere får en skikkelig positiv førjulsglede :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Last edited:
Er 7-8 dpo idag. Og tok en blodprøve igår hvor det ikke viste noe stigning av HCG :( grunnen til blodprøven er pga stikking og murring i eggstokkområdet . Er alt håp ute da tror dere ? Sender dryss av babystøv over dere alle, og håper dere får en skikkelig positiv førjulsglede :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Du begynner kanskje ikke produsere hCG før 10 dpo+ ;) egget fester seg ikke før 6-12 dpo ca og først etter det begynner hCG å produseres. Stikk og murring kan være festesmerter :)

Flotte damer! Vet dere om lutealfasen er konstant? Eller kan den endre seg?

Flotte damer! Vet dere om lutealfasen er konstant? Eller kan den endre seg?

Den skal være mer eller.mindre konstant. Men forstår det slik at noen ting kan endre dette. Mener å hørt noe om B vitaminer?

Forøvrig hadde jeg fast lutealfase på 10-11 dager før 1. Svangerskap. Men når vi nå prøver på nr 2 fant jeg ut at lutealfasen nå er på 13 dsgee..

Den skal være mer eller.mindre konstant. Men forstår det slik at noen ting kan endre dette. Mener å hørt noe om B vitaminer?

Forøvrig hadde jeg fast lutealfase på 10-11 dager før 1. Svangerskap. Men når vi nå prøver på nr 2 fant jeg ut at lutealfasen nå er på 13 dsgee..
Tusen takk for svar :) Jeg vet når El var, og vet når ikm skal være, og er på miniblødning dag nr 2 nå. Lite, men mer enn jeg har opplevd ved festeblødning før. Lurer på om det er tr :inpain: Men får det liksom ikke til å stemme.
Har alltid hatt lutealfase på 13/14 dager, så om dette er tr er det 9/10 dager lutealfase? Det høres ikke riktig ut i mitt hode :hilarious:

Er 8-9 dpo idag, og jeg har ikke kjent noen i det hele tatt denne perioden. Ikke en gang når jeg hadde eggløsning. Eneste jeg kan si er at jeg har hatt murringer i korsryggen ca 1 uke etter eggløsning og det varte bare en time eller to. Men det kan jo være mange årsaker til. Jeg har aldri følt at kroppen min har vært så normal på lenge. haha

Jeg er så glad jeg jenter . For at vi er så snille med hverandre og respekterer følelsene våres og svarer ordentlig om vi lurer på noe i denne gruppen :Heartpink er vel det sånne forum er til også , når man kanskje ikke har så mange andre å snakke med under prøving.

Når jeg spurte om det var mulig var avklart om ingen klaff denne måneden pga HCG nivået i blodet mitt ikke viste stigning , så var jeg dum og spurte om det samme på «kvinneguiden» under forum og prøving .. her er en av svarene jeg fikk... forstår ikke at det er mulig at noen kan svare slik:hilarious: skal aldri forhøre meg noe der iallefall :facepalm:

Vedlegg

• 5E40E1D3-C062-494D-922A-C571B6CE04E4.png
    5E40E1D3-C062-494D-922A-C571B6CE04E4.png
    381,1 KB · Visninger: 125
Er 8-9 dpo idag, og jeg har ikke kjent noen i det hele tatt denne perioden. Ikke en gang når jeg hadde eggløsning. Eneste jeg kan si er at jeg har hatt murringer i korsryggen ca 1 uke etter eggløsning og det varte bare en time eller to. Men det kan jo være mange årsaker til. Jeg har aldri følt at kroppen min har vært så normal på lenge. haha

Sist gang jeg var gravid så hadde jeg heller ingen symptomer før uke 5-6, så kanskje det er slik for deg også?:happy:

Jeg er så glad jeg jenter . For at vi er så snille med hverandre og respekterer følelsene våres og svarer ordentlig om vi lurer på noe i denne gruppen :Heartpink er vel det sånne forum er til også , når man kanskje ikke har så mange andre å snakke med under prøving.

Når jeg spurte om det var mulig var avklart om ingen klaff denne måneden pga HCG nivået i blodet mitt ikke viste stigning , så var jeg dum og spurte om det samme på «kvinneguiden» under forum og prøving .. her er en av svarene jeg fikk... forstår ikke at det er mulig at noen kan svare slik:hilarious: skal aldri forhøre meg noe der iallefall :facepalm:
Hahaha kg ass :hilarious: Hvis de ikke kan svare ordentlig så kan de drite i å svare. Vi er alle i en sårbar situasjon. Vi har et ønske som er så inderlig stort, det er skuffende når det ikke klaffer. Noen er mer robuste og tålmodige, andre er ikke. Føler minstekravet til å delta i prøverforum er ikke å irettesette folk som gjør det annerledes enn en selv, men å støtte hverandre og være hverandres heiagjeng :happy: Så får vi tåle at den ene og den andre (meg selv inkudert x 100000) er litt sytete avogtil :p For sånn er det bare å være prøver :Heartred

Har du forresten sett den tråden som heter tolkning av graviditetstester på kg? Hvis noen legger ut en tydelig positiv test, så er det andre som kjefter fordi det er en tydetråd, ikke en gratulasjonstråd :laughing021 Makan til oppførsel, noen har jo bare et behov for å dele nyheten, og er i sjokk og tror nesten ikke testen er ekte vettu. Jeg syns bare det er koselig når de deler bilder jeg :D

Oi dette ble et langt svar om kg :rolleyes:

Last edited:
Negativ test idag også 12 dpo. Håpet ebber ut for denne pp'en! Men men, kan i det minste ta meg et glass vin på julaften da..

Er det mulig? Hva er det folk tenker på når de svarer på en slik måte. Hadde de likt et slikt svar selv? Huff og så når man er i en så sårbar fase. ❤️Kjenner selv på Berg og dalbane følelser. Ikke testet ennå men tempen har gått litt ned så det ser jo ikke optimistisk ut her.

Back
Topp