Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogsåja, syns d har vært hvis ikke... aldri hatt El symptomer ei uke før... så jeg er jo egentlig positiv til det motsatte er bevisst
håper du har rett Anlipa![]()

10 dpo er fortsatt tidlig , ikke miste håpet ennå![]()
Tror ikke denne pp blir til baby 

Omg så tåpelig..Klarte ikke å holde meg. Tog tidlig test.. blenda som forventet. 11 dpo.Tror ikke denne pp blir til baby
![]()
NeeeeeiTok du på morgenurin?
men holdt meg en stund før det da OhFikk svar på blodprøven min nå. Under 1 på HCGikke steget

Fikk svar på blodprøven min nå. Under 1 på HCGikke steget
Dere som tester tidlig bruker dere tidlig tester eller vanlige. Når bruker dere hva?![]()
Dere som tester tidlig bruker dere tidlig tester eller vanlige. Når bruker dere hva?
Jeg vet.. det var ikke noe stigning.. tror jeg har hatt for mye forhåpninger pga symptomer desverreåhhh... men det er enda noen dager til d vil vises...god klem

Fortsatt tidlig, håpet er ikke ute![]()
Enda tidlig!Vent til helgen
![]()
Jeg har ikke helt trua denne gang. Spenningen ved å ta en test er helt borte, føler meg liksom litt likegyldig for jeg vet at de kommer tilbake negative uansett :/Det der ser jo veldig ut som en trifasisk kurve!10 dpo.
Tempen gikk litt ned så gadd ikke å teste idag. Ff gir tillatelse å teste på søndag. Men ryker nok på en test imorgen hvis tempen går opp![]()

Absolutt ikke, er nesten litt for tidlig å ha symptomer iom at egget knapt har festet seg endatrenger en liten betryggelse her... mistet alle symptomene mine idag... kjenner ingenting...
Er det noe grunn til bekymring? DPO 7 idag
Ikke kommet noe mer etter den skremsler i går morges ,med litt vann'ig oransje blod , bindet er blenda hvitt og selv om jeg "graver"litt oppi med papiret,kommer ingenting.. testene blir gradvis sterkere for hver dag også (ikm etter el er imorgen eller søndag, så synes fortsatt de er litt svake til det men sterke nok)Vis vedlegget 283203 .. så foreløpig tror jeg jeg kan settes på gravider ihvertfall det til det motsatte er bevist
![]()

Babyplan earlyDere som tester tidlig bruker dere tidlig tester eller vanlige. Når bruker dere hva?![]()
Okei, lykke til videre da!!Flytter over til ikm 52 siden maksimal på monitoren kom Idag! Lykke til alle sammen! Tvi tvi![]()
Gi oss et vink hvis du blir gravid da 
Samme her, er også 11 dpo og blenda. Har ikke de store forventningene egentlig, men vi får trøste oss med at det er flere som ikke tester positivt før etter ikm også

Samme her, er også 11 dpo og blenda. Har ikke de store forventningene egentlig, men vi får trøste oss med at det er flere som ikke tester positivt før etter ikm også![]()
Samme her, er også 11 dpo og blenda. Har ikke de store forventningene egentlig, men vi får trøste oss med at det er flere som ikke tester positivt før etter ikm også![]()
Det der ser jo veldig ut som en trifasisk kurve!
Absolutt ikke, er nesten litt for tidlig å ha symptomer iom at egget knapt har festet seg enda
Gratulerer!!
Babyplan early
Okei, lykke til videre da!!Gi oss et vink hvis du blir gravid da
![]()