❄️ IKM UKE 51 ❄️

ja, syns d har vært hvis ikke... aldri hatt El symptomer ei uke før... så jeg er jo egentlig positiv til det motsatte er bevisst;)
håper du har rett Anlipa :)

ja, syns d har vært hvis ikke... aldri hatt El symptomer ei uke før... så jeg er jo egentlig positiv til det motsatte er bevisst;)
håper du har rett Anlipa :)
Det håper jeg også :notworthy

Dere som tester tidlig bruker dere tidlig tester eller vanlige. Når bruker dere hva?:-)

Klarte ikke å holde meg. Tog tidlig test.. blenda som forventet. 11 dpo. :sorry: Tror ikke denne pp blir til baby :banghead:

OPPDATERING! Er 10 dpo idag, omg altså!! Hahah, at det er mulig å ta der så feil :hilarious:

Enda en OPPDATERING! Tydelighvis jeg har allerede postet imorges at jeg var 10 dpo men tempkurven, kjenner jeg ble sliten på kort tid og hjernen trodde det er gått en hel dag! :hilarious: Omg så tåpelig..

Vedlegg

• 8CD4CE7B-CD8C-4550-AD09-1D9FB04ACE41.jpeg
    8CD4CE7B-CD8C-4550-AD09-1D9FB04ACE41.jpeg
    456,1 KB · Visninger: 88
Last edited:
10 dpo.
Tempen gikk litt ned så gadd ikke å teste idag. Ff gir tillatelse å teste på søndag. Men ryker nok på en test imorgen hvis tempen går opp:hilarious:
Det der ser jo veldig ut som en trifasisk kurve! :happy119

trenger en liten betryggelse her... mistet alle symptomene mine idag... kjenner ingenting... :depressed:
Er det noe grunn til bekymring? DPO 7 idag
Absolutt ikke, er nesten litt for tidlig å ha symptomer iom at egget knapt har festet seg enda :)

Ikke kommet noe mer etter den skremsler i går morges ,med litt vann'ig oransje blod , bindet er blenda hvitt og selv om jeg "graver"litt oppi med papiret,kommer ingenting.. testene blir gradvis sterkere for hver dag også (ikm etter el er imorgen eller søndag, så synes fortsatt de er litt svake til det men sterke nok)Vis vedlegget 283203 .. så foreløpig tror jeg jeg kan settes på gravid :bag::bag::bag::bag: er ihvertfall det til det motsatte er bevist :love7:wav

Gratulerer!! :Heartred:Heartred

Dere som tester tidlig bruker dere tidlig tester eller vanlige. Når bruker dere hva?:)
Babyplan early :)

Flytter over til ikm 52 siden maksimal på monitoren kom Idag! Lykke til alle sammen! Tvi tvi:smiley-bounce016:Heartred
Okei, lykke til videre da!! :happy: Gi oss et vink hvis du blir gravid da :dummy1:

Back
Topp