❄️ IKM UKE 51 ❄️

Sanndy - 27 år - B2 - usikker på PP (prøvd i over 1,5 år med uregelmessige sykluser) - EL 3/12 - IKM 17/12

Idag er jeg 11 dpo. Ff mener jeg kan teste imorgen da det er ikm, så i teorien er jeg i feil ikm. Men ff kjenner ikke min kropp like greit, og jeg mener ikm er senere enn den sier. :)
Tempen sier ikke mye, tenkte hvis den synker, så er løpet kjørt, hvis går opp så er det sjanse, men seff skulle den være helt lik gårsdagens temp!:hilarious:
Røk på en test som er blenda... jeg kanskje kunne se noooe der, men tolker den som negativ uansett.

Vedlegg

• B7DC5F95-1352-4F64-B147-66FF364B2616.jpeg
    B7DC5F95-1352-4F64-B147-66FF364B2616.jpeg
    650,8 KB · Visninger: 85
  • E2C44C73-2C03-4CF7-A563-BF3DD247E76C.jpeg
    E2C44C73-2C03-4CF7-A563-BF3DD247E76C.jpeg
    192,3 KB · Visninger: 94
Altså, dette må vel være et godt tegn? Jeg tørt ikke teste enda! Men! Jeg tempet en time senere idag, dumme telefon, hadde glemt å skru på tempe alarmen :( Var jobb alarmen som gikk..

Men har det så mye å si?? Fra 06:30-07:30?
Har også sykt ømme pupper , hatt siden 4dpo.. Men det har jeg hatt i 3 pp nå, dem første endte i kjemisk, så tørt liksom ikke ta det som et tegn :(

Hva tenker dere?
Hvis den dropper i morgen så gråter jeg..
Screenshot_20181215-104536.png

Hahaha kg ass, jeg har flere ganger korrigert folk for frekke svar der :hilarious: Hvis de ikke kan svare ordentlig så kan de drite i å svare. Vi er alle i en sårbar situasjon. Vi har et ønske som er så inderlig stort, det er skuffende når det ikke klaffer. Noen er mer robuste og tålmodige, andre er ikke. Føler minstekravet til å delta i prøverforum er ikke å irettesette folk som gjør det annerledes enn en selv, men å støtte hverandre og være hverandres heiagjeng :happy: Så får vi tåle at den ene og den andre (meg selv inkudert x 100000) er litt sytete avogtil :p For sånn er det bare å være prøver :Heartred

Har du forresten sett den tråden som heter tolkning av graviditetstester på kg? Hvis noen legger ut en tydelig positiv test, så er det andre som kjefter fordi det er en tydetråd, ikke en gratulasjonstråd :laughing021 Makan til oppførsel, noen har jo bare et behov for å dele nyheten, og er i sjokk og tror nesten ikke testen er ekte vettu. Jeg syns bare det er koselig når de deler bilder jeg :D

Oi dette ble et langt svar om kg :rolleyes:

Er som jeg skulle sagt det selv ;) nei altså beklager jenter .. symptomene mine er visst en bæsj som beveger seg i tarmen. Altså jeg klarer å kjenne forskjell :smiley-bounce022 å er legen selv som valgte å ta en HCG , og ja.. jeg visste det kunne være tidlig selv. Men nå har det seg slik at jeg jobber på lab og tok prøven selv og ordnet bestilling selv slik at legen slapp å gjøre noe :smiley-bounce012 men.. håpet er vel ikke helt ute før jeg får mensen , tenker jeg.

Og ja, her skal man sutre, klage, være glad , publisere test bilder i hytt og pine for min del :smiley-ashamed008 jeg har vært igjennom dette en gang før med en annen mann og det er mange spørsmål og klarheter man vil helst å svar på med en gang. Å vi i gruppen er her for å backe hverandre opp :Heartpink dere er supre hele gjengen :love7

Er det mulig? Hva er det folk tenker på når de svarer på en slik måte. Hadde de likt et slikt svar selv? Huff og så når man er i en så sårbar fase. ❤️Kjenner selv på Berg og dalbane følelser. Ikke testet ennå men tempen har gått litt ned så det ser jo ikke optimistisk ut her.
Nei det var fryktelig unødvendig . Heldig for KG så kan man gjøre seg anonym og ikke gjøre noe annet enn å dra andre ned !! Bedre å holde seg til babyverden tenker jeg :) og forstår det er Berg og dalbane .. håpet er ikke ute enda før TR melder seg :Heartpink:Heartpink

Er som jeg skulle sagt det selv ;) nei altså beklager jenter .. symptomene mine er visst en bæsj som beveger seg i tarmen. Altså jeg klarer å kjenne forskjell :smiley-bounce022 å er legen selv som valgte å ta en HCG , og ja.. jeg visste det kunne være tidlig selv. Men nå har det seg slik at jeg jobber på lab og tok prøven selv og ordnet bestilling selv slik at legen slapp å gjøre noe :smiley-bounce012 men.. håpet er vel ikke helt ute før jeg får mensen , tenker jeg.

Og ja, her skal man sutre, klage, være glad , publisere test bilder i hytt og pine for min del :smiley-ashamed008 jeg har vært igjennom dette en gang før med en annen mann og det er mange spørsmål og klarheter man vil helst å svar på med en gang. Å vi i gruppen er her for å backe hverandre opp :Heartpink dere er supre hele gjengen :love7
I lige måte kjære deg ♡

Apropos menn, har dere bedt de teste seg? Jeg klikket sist jeg var hos legen og brølte ut til han at alt var bra med meg i fht å få barn,men at jeg var lei av å sjekke meg i huggu og rævva mens det faktisk av og til var like ofte mannen... endelig kom han seg til legen

Enig :happy: Syns det skal være rom for alle tanker og spørsmål her, ingen skal føle ned dumme!! Og hva du oppsøker legen din for er vel da vitterlig din business, ikke en anonym kg-bruker sin :P

Idag er jeg 11 dpo. Ff mener jeg kan teste imorgen da det er ikm, så i teorien er jeg i feil ikm. Men ff kjenner ikke min kropp like greit, og jeg mener ikm er senere enn den sier. :)
Tempen sier ikke mye, tenkte hvis den synker, så er løpet kjørt, hvis går opp så er det sjanse, men seff skulle den være helt lik gårsdagens temp!:hilarious:
Røk på en test som er blenda... jeg kanskje kunne se noooe der, men tolker den som negativ uansett.
Ser ikke noe fra dataskjermen min, men tempen din er i det minste fin og høy! :)

I lige måte kjære deg ♡

Apropos menn, har dere bedt de teste seg? Jeg klikket sist jeg var hos legen og brølte ut til han at alt var bra med meg i fht å få barn,men at jeg var lei av å sjekke meg i huggu og rævva mens det faktisk av og til var like ofte mannen... endelig kom han seg til legen
Jeg skal be min teste seg.Pga litt medisiner han går på og livsstil. Også er han mye eldre enn meg men vet ikke om det har noe å si :happy: men nå finnes det hjemmetester til menn også da. Men vet ikke hvor bra de funker. Men blir solgt av apotek osv :Heartpink hvem pp er du i?

Jeg skal be min teste seg.Pga litt medisiner han går på og livsstil. Også er han mye eldre enn meg men vet ikke om det har noe å si :happy: men nå finnes det hjemmetester til menn også da. Men vet ikke hvor bra de funker. Men blir solgt av apotek osv :Heartpink hvem pp er du i?
8. Blir vel 9 nå. Men har mistet også. Du ?

Legen anbefalte ikke hjemmetester
Min mann er over 30 og hun sa at da er det normalt å få lite testosteron.. noe de testene ikke bekrefter. Det er oftere et problem enn dårlig sædkvalitet.
Dersom det ikke går etter 1 år kan mannen få piller for å øke dette før man prøver seg på ivf

Ikke bruk hjemmetester for menn! Vi gjorde det, og det endte med tårer :(

Reiste til lege og sjekket han, der var alt fint! så bortkastet penger og deprimerte i en måned! Legen anbefalte oss å si til alle at de ikke må finne på det ♡

Velkommen i gruppa :) Begynt å teste enda?

Nei jeg tør ikke :p vil ikke teste for tidlig, føler meg egentlig gravid men redd for å håpe for mye, vi har jo prøvd lenge. Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal ta en test imorgen eller om jeg bare skal vente til mandag å se om mensen kommer eller ikke :)

Fikk super positiv eggløsningstest den 3 desember, aldri sett så sterk teststrek før så har troa

Last edited:
Ikke bruk hjemmetester for menn! Vi gjorde det, og det endte med tårer :(

Reiste til lege og sjekket han, der var alt fint! så bortkastet penger og deprimerte i en måned! Legen anbefalte oss å si til alle at de ikke må finne på det ♡
Åh shit! Da skal vi ikle gjøre det nei :sorry: tusen takk for tips :Heartpink

Back
Topp