Lillemy1
Flørter med forumet
Her er bildet nr 2. Men streken er ikke der nå...
Når var det du fikk den? Etter testen var «ferdig»?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er bildet nr 2. Men streken er ikke der nå...
Ja men den forsvant. Så nå er det bare en strekNår var det du fikk den? Etter testen var «ferdig»?
Evt en liten skygge .. men i følge samboeren min så begynner jeg å bli galJa men den forsvant. Så nå er det bare en strek![]()
han begynte faktisk å bli irritert
men jeg er kanskje ikke alene med oppgitte mannfolk ?Evt en liten skygge .. men i følge samboeren min så begynner jeg å bli galsa til meg istad at den testingen har gått i hodet på meg og han forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kan vente å se om jeg får mens eller ikke
han begynte faktisk å bli irritert
men jeg er kanskje ikke alene med oppgitte mannfolk ?
Åja. Da sa jeg litt feil.. men trodde jeg fikk en strek også forsvant den. Men har hørt det er veldig typisk RFSUKjemisk er når du får en positiv strek(du ser den etter tiden er gått ut)
og den blir enten svakere for hver dag mot mens, eller at det ikke er strek på den neste testen dagen etter!![]()

go awaaaay! Jeg skal ha sterke streker!!!Jeg hadde litt blod (kun på papir ) fra ca 11 dpo og til i går 15 dpo ca ,men ble ikke noe mer ! Ikke foreløpig ihvertfall ! Nå er du ihvertfall gravid !Vis vedlegget 283350
Dagens strek. Ca 11 dpo. Mye sterkere enn i går og innenfor tidsfristen, men litt blod i dag også, så tror vel dette er over før det har begynt
det er vi begge , så nå får vi bare prøve å slappe av litt, stress hjelper ikke
(vet det er lettere sagt en gjort 12 dpo. Blenda test, stabil temp og blod på papiret.
Tr er rett rundt hjørten kjenner jeg![]()
Vært veldig av og på her siden torsdag. Minimalt i dag, men syns det er lettere å forbedre meg på at det ikke gårJeg hadde litt blod (kun på papir ) fra ca 11 dpo og til i går 15 dpo ca ,men ble ikke noe mer ! Ikke foreløpig ihvertfall ! Nå er du ihvertfall gravid !det er vi begge , så nå får vi bare prøve å slappe av litt, stress hjelper ikke
(vet det er lettere sagt en gjort
har fortsatt en dårlig magefølelse selv så det er sagt , livredd for å gå på do enda
![]()
Tusen takk, krysser for deg ogsåVært veldig av og på her siden torsdag. Minimalt i dag, men syns det er lettere å forbedre meg på at det ikke går
Men akkurat nå er vi gravide Det er gøy
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

Gratulerer!Jeg har fått positiv test i dag, cbd viser 1-2så da bytter jeg tilbake til uke 50, endelig
![]()
ÅneiHar i 5-6 dager hatt en følelse av å være gravid. Rare smerter i livmorområdet og kvalmebølger. Har pakket inn gave til mannen med nyhetene fordi jeg bare visste det, og ventet på at testen skulle slå ut så jeg kunne fortelle.
Men nå når jeg var på toalettet begynte det å dryppe blod, og jeg fikk smerter i hele magen. Så det som var der er nok borte nå dessverre![]()
krysser fingrene på at det bare er en liten spire som graver seg ekstra godt ned 
Gratulerer så myeJeg har fått positiv test i dag, cbd viser 1-2så da bytter jeg tilbake til uke 50, endelig
![]()

Gratulerer!![]()
Tusen hjertelig takkGratulerer så mye![]()
lykke til alle sammen, håper på mange terminspirer!!