❄️ IKM UKE 51 ❄️

Var nok bare ønsketenkning her , 9 dpo i dag, testen får fortsatt strek,men like svak som før to dager siden, så da er det enten noe tull med testene eller kjemisk.. dritt altså :shifty:

Samme her.. Sååå irriterende :banghead: har en el test igjen, den ryker nok i ettermiddag.. Så får vi bare satse på litt humping annenhver dag til tr dukker opp eller forhåpentlig ikke dukker opp :nailbiting:
Fryktelig kjedelig altså! Man tror man har kontroll, også bare sporer det helt feil vei :hilarious:

Samme her ! Hatt det samme idag også. Og jeg hadde positiv eggløsningstest torsdagen som var. Så er også bare 3-4 dpo :wideyed: men er nok sikkert bare noe annet som driver å herjer. Uansett har vel kanskje ikke egget fått tid til å feste seg enda en gang :p men får jo såklart forhåpninger. Og ja.. ventetiden er laaang :shy:

Hva om vi kommer tilbake til hverandre på mandagen? hehe... da er ventetiden min over for testen sin del iallifall;D

Jeg har delvis flyttet over til ikm uke 52, men etter dagens eltester ble jeg rett og slett forvirittet :confused004

Gårsdagens test (cd20) var mye sterkere (var like sterke CD18/19 også), men betydelig forskjell på dagens test :confused004 i går testet jeg så klart ikke på kvelden :dead: tempen kan være noe avvikende, da jeg lå halvvåken før vekkerklokka ringt :shifty:

Vedlegg

• 75998DE8-8280-4758-9C60-C0C5C86FB227.jpeg
    75998DE8-8280-4758-9C60-C0C5C86FB227.jpeg
    417,6 KB · Visninger: 80
Jeg har lest flere på forum som testet positiv 5 og 6 dpo så jeg tok en test allerede 5 dpo bare for å stilne testetrangen:hilarious:
Vi har bestemt oss for en stund siden at vi skulle begynne å prøve at jeg har gledet meg så lenge til å teste :happy: hadde også vært så godt med gode nyheter i disse eksamenstider!
Kan ikke si mye selv, svidde en test nå og:hilarious::bored:

Kan ikke si mye selv, svidde en test nå og:hilarious::bored:

Har allerede bestemt meg for å teste i morgen tidlig, så kanskje jeg klarer å holde meg til anna hver dag:hilarious:
Dersom den er svaaak positiv og det viser seg og bli en kjemisk blir jeg hvertfall glad i noen dager! Kommer til å være like skuffa om tanta kommer uansett så :shy:

Nei men er frustrerende når den ikke kommer når man tror den skal! Tror forøvrig kanskje jeg har hatt el tidligere enn forventet, så da er jeg 6dpo idag. Så får vi håpe at aksjelegginga på CD20 gjorde susen!!
Jepp er helt enig. Var veldig frustrert selv så jeg vet hva du mener. krysser fingrene for det!

Last edited:
Har allerede bestemt meg for å teste i morgen tidlig, så kanskje jeg klarer å holde meg til anna hver dag:hilarious:
Dersom den er svaaak positiv og det viser seg og bli en kjemisk blir jeg hvertfall glad i noen dager! Kommer til å være like skuffa om tanta kommer uansett så :shy:
Nå skal jeg prøve å holde meg til helgen, ihvertfall til fredags morgen:shy:

Jeg skal holde testetøsa unna frem til lørdag!
Kanskje fredag :/
ook da, det blir nok torsdag :hilarious:

Back
Topp