waitingforamiracle
Betatt av forumet
CB tidlig før. Nå har jeg gått banaaaanas på testing, så da kjøpte jeg 20pc fra babyplan ganske rimelig - aner dog ikke om disse er ok. men har sensitivitet på 10 mlu hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jeg tenkte litt på ogsådet var 6 dager før forventet mens ?
Jeg skal holde testetøsa unna frem til lørdag!
Kanskje fredag :/
ook da, det blir nok torsdag![]()

CB tidlig før. Nå har jeg gått banaaaanas på testing, så da kjøpte jeg 20pc fra babyplan ganske rimelig - aner dog ikke om disse er ok. men har sensitivitet på 10 mlu hvertfall
Jeg fikk positiv test med de strimlene med sønnen min iallefallCB tidlig før. Nå har jeg gått banaaaanas på testing, så da kjøpte jeg 20pc fra babyplan ganske rimelig - aner dog ikke om disse er ok. men har sensitivitet på 10 mlu hvertfall
hvor bestiller jeg de testene? lang leveringstid?![]()
Haha. Ja! Skulle helst vært gravid første pp!Så kjedelig!! Som om ikke man har dårlig nok tid når man prøver fra før![]()
Hvem graviditetstester bruker dere for å teste tidlig ?![]()

Babyplan tidlig test, strimmel![]()
Er på vei i postkassa her , men jeg bestilte de vanlige strimlene og ikke tidlig - tester![]()
Må detoida.... da må duvell prøve en tili test av typen Clear blue![]()
blakk før jul 
hahaDet er så koselig da!!Sitter å ser på jordmor programmet på NRK.nogriner jo av alt jeg da
![]()
JaaaDet er så koselig da!!Så nettopp begge sesongene på nett-tv!
rakk bare å se to episoder jeg da . Så får se mer i morgen Tror jeg har sett alt av det og fødeavdelingen minst 2 gangerJaaarakk bare å se to episoder jeg da . Så får se mer i morgen
hvordan er det med deg?

Da håper jeg virkelig at dere treffer denne mndTror jeg har sett alt av det og fødeavdelingen minst 2 gangerDet skjer lite her, men tror jeg er kanskje 8 dpo idag siden el aldri kom når jeg begynte å teste. Kanskje enda mer til og med, noe jeg inderlig ikke håper siden vi ikke hadde sex før for 8 dager siden i den fertile perioden
Tok en negativ el-test og g-test igår, håper på en positiv g-test om noen dager
Der da?
![]()
å morsomt når det begynner å nærme seg ikm , for håpe den styrer seg unna
nei her har det vært skikkelig smertefullt .. er vel 4-5 dpo. Og hatt murringer ved eggstokken i ett par dager . Men i natt har det stikki og vært skikkelig smertefullt ! Er på den siden hvor jeg hadde EL . Har roet seg litt nå , men ubehage er fortsatt der.