❄️ IKM UKE 51 ❄️

Veldig frustrerende! Har du sjekka etter slim eller temp da?
Jeg har nå også hatt en uke med negative el-tester, så nå satt jeg IKM-datoen min fra 23/12 til 17/12 da jeg tror jeg hadde el-slim på CD20/3. desember! Jeg fortsetter å teste etter el ut denne pakken (har 3-4 tester igjen), men har ingen forventninger! Har også merka at tappen beveger seg lengre bak igjen nå, og er helt lukket.
Jeg templer ikke, så føler ikke at jeg kan begynne med det nå:wtf: blir nok ikke noe klokere. Veldig frustrerende. El testene får en liten stigning, også går den tilbake igjen. Hele greia ser ut som en jojo. Har ikke hatt noe el slim eller noe antydning til at el har vært, men kan ikke skjønne annet. Pleier å få positiv el test på cd 15, begynte ikke å sjekke etter el før cd 14, men da var den jo super negativ. Har testet to ganger om dagen siden det tilfelle jeg skulle hatt veldig kort lh topp. Men neeei, såå langt fra positiv som det går :banghead: trappen her er flat og åpen, og det har den vært leeenge :yuck: men ingenting skjer... Men legen min sa at det er kluss i systemet nå pga den sprukne cysten. Men herrefred, så kluss kan det vek ikke bli :hilarious:

Tulla84-34 år- Pp6 -b3- IKM 23/12

Såå lei. Ingen positiv el test, men murringer i magen. Litt som ved el, mensen. Men ingen av delene dukket opp. Merkelig når man i sikkert minst 10-11 år har hatt lik syklus. Også prøver man å få barn så får man cyste som fører til total kaos. :wtf: Tipper el har vært, noe somigjen bør føre til tidligere tr. El testene er så svake at jeg ikke engang gidder å teste noe mer tror jeg :(:banghead:

Samme her.. Sååå irriterende :banghead: har en el test igjen, den ryker nok i ettermiddag.. Så får vi bare satse på litt humping annenhver dag til tr dukker opp eller forhåpentlig ikke dukker opp :nailbiting:

Stikker sånn i eggstokken min . Hadde EL torsdag som var liksom :shifty: og test var jo negativ allerede dagen etter. Kanskje jeg får en ny EL :confused005 neida. Er vel bare at jeg kjenner sikkert med som forgår når kroppen plutselig ikke får P-piller lenger .

Håper virkelig dere som venter EL får det snart, og ikke minst at TR holder seg unna :Heartpink:Heartpink

Har det på samme måte.... murringer siden natt til fredag, og på lørdag ble brystvortene såre. Kjenner vanligvis når EL kommer, men denne gangen vedvarer murringene og brystene er blitt ømme, er vell dpo 4-5 nå. :D
Denne ventetiden blir lang kjenner jeg :wtf:

7 dpo i dag, kløøør etter å teste i dag.. er det i det heletatt vits?:banghead:
Hahaha meg og!! Har kjempelyst å teste, må iaf ta en el-test bare for å passe på at el faktisk er over. Men tror ikke det kommer til å tilfredsstille testetrangen min :hilarious::hilarious:

7 dpo i dag, kløøør etter å teste i dag.. er det i det heletatt vits?:banghead:
Tror ikke du får noe anna enn blenda, egget har såvidt nådd å feste seg og kanskje starte å produsere hcg... så vent litt til ;)
Sitter med testetrangen sjøl her, men bare 6 dpo, skal nok holde meg til 9dpo ihvertfall!

Har du ellers noen symptomer?

Jeg flytter til IKM UKE 52. Fikk første positiv el test i dag, har vert syk i nesten en uke nå, så trolig derfor den er noe forsinket.

Tror ikke du får noe anna enn blenda, egget har såvidt nådd å feste seg og kanskje starte å produsere hcg... så vent litt til ;)
Sitter med testetrangen sjøl her, men bare 6 dpo, skal nok holde meg til 9dpo ihvertfall!

Har hatt litt murringer, og er veldig oppblåst.. men føler murringene henger sammen med luftsmertene. Har også litt halsbrann, men lurer på om dette kan være en begynnende forkjølelse for det har samboer også. Og en litt øm brystvorte :dontknow

Vært gravid en gang tidligere med uhell uten noen graviditetstegn annet enn humørsvingninger så er kanskje ikke av den typen som får symptomer:rolleyes:

Jeg templer ikke, så føler ikke at jeg kan begynne med det nå:wtf: blir nok ikke noe klokere. Veldig frustrerende. El testene får en liten stigning, også går den tilbake igjen. Hele greia ser ut som en jojo. Har ikke hatt noe el slim eller noe antydning til at el har vært, men kan ikke skjønne annet. Pleier å få positiv el test på cd 15, begynte ikke å sjekke etter el før cd 14, men da var den jo super negativ. Har testet to ganger om dagen siden det tilfelle jeg skulle hatt veldig kort lh topp. Men neeei, såå langt fra positiv som det går :banghead: trappen her er flat og åpen, og det har den vært leeenge :yuck: men ingenting skjer... Men legen min sa at det er kluss i systemet nå pga den sprukne cysten. Men herrefred, så kluss kan det vek ikke bli :hilarious:
Jeg kan lite om sprukne cyster, men det høres jo ikke usannsynlig siden de er på eggstokkene! Håper det retter seg fort for deg :)

Har hatt litt murringer, og er veldig oppblåst.. men føler murringene henger sammen med luftsmertene. Har også litt halsbrann, men lurer på om dette kan være en begynnende forkjølelse for det har samboer også. Og en litt øm brystvorte :dontknow

Vært gravid en gang tidligere med uhell uten noen graviditetstegn annet enn humørsvingninger så er kanskje ikke av den typen som får symptomer:rolleyes:
Håpet på at halsbrann var noen symptom, men hadde det to siste pp (ikke nå), uten noen lykke.
Hadde mange symptomer når jeg ble gravid, men de fortvant alle sammen med en gang blødningen kom...
Mange som ikke har symptomer i det hele tatt, så man vet aldrig ;)

Jeg var dum nok og røyk på en testesmell, men forventet ikke noe annet enn negativt uansett :rolleyes::p

Jeg var dum nok og røyk på en testesmell, men forventet ikke noe annet enn negativt uansett :rolleyes::p
Heheh, jeg ligger her og sier konstant til megselv at 6 dpo er lik bortkastet test :hilarious: men merker at jeg holder meg fra do, just in case jeg finner info om noen som testet positiv så tidlig:hilarious:

Heheh, jeg ligger her og sier konstant til megselv at 6 dpo er lik bortkastet test :hilarious: men merker at jeg holder meg fra do, just in case jeg finner info om noen som testet positiv så tidlig:hilarious:
Bare drikk masse så blir det så utvannet at du ikke kan ta prøve uansett :hilarious: Jeg tar det ikke som noe nederlag at testen var negativ i hvertfall, men nå skal jeg vente minst i to dager :rolleyes:

Jeg har lest flere på forum som testet positiv 5 og 6 dpo så jeg tok en test allerede 5 dpo bare for å stilne testetrangen:hilarious:
Vi har bestemt oss for en stund siden at vi skulle begynne å prøve at jeg har gledet meg så lenge til å teste :happy: hadde også vært så godt med gode nyheter i disse eksamenstider!

Har det på samme måte.... murringer siden natt til fredag, og på lørdag ble brystvortene såre. Kjenner vanligvis når EL kommer, men denne gangen vedvarer murringene og brystene er blitt ømme, er vell dpo 4-5 nå. :D
Denne ventetiden blir lang kjenner jeg :wtf:

Samme her ! Hatt det samme idag også. Og jeg hadde positiv eggløsningstest torsdagen som var. Så er også bare 3-4 dpo :wideyed: men er nok sikkert bare noe annet som driver å herjer. Uansett har vel kanskje ikke egget fått tid til å feste seg enda en gang :p men får jo såklart forhåpninger. Og ja.. ventetiden er laaang :shy:

Back
Topp