❄️ IKM UKE 51 ❄️

Jeg har bare vanlig temperaturmåler . Burde jeg skaffe meg noe annet ? :happy: Er bare på PP1 så har ikke satt meg inn i alt enda :joyful:
Nei mine er også synlige hele tiden , og ja har ømme brystvorter. Trodde kanskje det kom av at jeg har hatt EL :wideyed::Heartred
Kjøpte min for 50kr på pabyplan ;)

Bestemte meg før el at jeg ikke bruker babyklister denne pp, heller neste hvis nødvendig.
Men nå er jeg 5 dpo, kjenner litt stikkinger i livmor. Så tenker jeg om egget er befruktet og får ikke til å feste seg og jeg bare utsetter bk bruk en hel pp!? :nailbiting:
Kanskje man skal starte med det nå? :anyone

El slim i går og masse el smerter i dag, men fortsatt negativ El test.. Blir sprø! Sikkert like greit at dette er sist pp på en god stund :facepalm:

De kommer nok etter el ja, men kan og ty på graviditet hos noen ;)

Ja, du trenger en spesiell tempmåler som har to desimaler. Vanlig viser 36.3 mens den skal vise mer nøyaktig 36.33. Det er o,o4 forskjell etter el, så den skal se den lille hoppen. Anbefaller fertility friend appen, den er god på å bekrefte el.
Men viktig å tempe på samme tid, etter ihvertfall 5 timers søvn. Gjorde ikke det førrige pp, så charten såg ikke ut.. men jevn nå, pleier å ta 6.55 om morgene (til og med helg ja:hilarious:)
Takk for råd . Har bare brukt EL tester jeg :happy: Men da skal jeg prøve på det neste pp. Noe jeg håper ikke kommer :alien

Bestemte meg før el at jeg ikke bruker babyklister denne pp, heller neste hvis nødvendig.
Men nå er jeg 5 dpo, kjenner litt stikkinger i livmor. Så tenker jeg om egget er befruktet og får ikke til å feste seg og jeg bare utsetter bk bruk en hel pp!? :nailbiting:
Kanskje man skal starte med det nå? :anyone

Spennende disse dpo-dagene :nailbiting:
Ettersom jeg har forstått kan man starte med babyklister ved positiv test også, så det er nok ingen problem å starte med det nå ;)
Krysser fingrene for at det er noe som er pågang der inne:smiley-angelic001

Jeg blir ikke klok på dette med å regne dpo da det er så omdiskutert! Hadde positiv el test 2. Des, negativ 3.des. Er jeg 5 eller 6 dpo?
Jeg ville sagt 6dpo idag, el-testen er jo positiv 12-48 timer før el. Dvs at det letteste blir å regne el til 3/12, da ville 4/12 vært 1dpo :) Men vet at mange også ville regna dagen med første negative test som 1dpo.

Er CD26 og over forventet el, men fortsatt negative el-tester. Hadde jo el-slim CD20 og la aksjer da, tok samme dag en veldig negativ el-test, og testa ingenting før CD20. Jeg lurer rett og slett på om el var CD20 da, og at jeg kanskje er 6dpo idag. Kan ikke skjønne noe annet egentlig.

Bare tull :shifty: bestilte fra babyplan i forbindelse med black week, så det ble en del :wtf:
Ja jeg vurderte det jeg og, men gadd ikke pga de grønne. Kjøpte istedet CB digital denne pp'en. Men fikk du de grønne fra babyplan også? Jeg pleier å bestille fra billige-tester, der var det bare de grønne å få :wtf:

Ed CD25 og over forventet el, men fortsatt negative el-tester. Hadde jo el-slim CD20 og la aksjer da, tok samme dag en veldig negativ el-test, og testa ingenting før CD20. Jeg lurer rett og slett på om el var CD20 da, og at jeg kanskje er 5dpo idag. Kan ikke skjønne noe annet egentlig.
Temper du?
Førrige pp trodde jeg skulle ha el cd 20, meb heldigvis testet jeg cd 15 og der var el positiv!
Denne pp begynte med el tester cd 13, og den ble positiv bare cd 21! Hadde og el slim på cd 15 eller 16, men kroppen var ikke helt klar.
Fikk bekreftet el med temping da..

Stol på kroppen, prøv å test litt videre og hump ivei ;) det skader jo uansett ikke om du har eller ikke har hatt el:bookworm:

Jeg trodde ærlig talt at jeg ikke skulle få el denne måneden. Skulle hatt mellom 1-3 men eltesten ble ikke positiv før 6...regner sånn ca el fra 7 så det blir lang syklus denne gangen. Før eltesten ble positiv følte jeg meg pms. Merkelig. Så moralen er ikke gi opp!
Nei men er frustrerende når den ikke kommer når man tror den skal! Tror forøvrig kanskje jeg har hatt el tidligere enn forventet, så da er jeg 6dpo idag. Så får vi håpe at aksjelegginga på CD20 gjorde susen!!

Temper du?
Førrige pp trodde jeg skulle ha el cd 20, meb heldigvis testet jeg cd 15 og der var el positiv!
Denne pp begynte med el tester cd 13, og den ble positiv bare cd 21! Hadde og el slim på cd 15 eller 16, men kroppen var ikke helt klar.
Fikk bekreftet el med temping da..

Stol på kroppen, prøv å test litt videre og hump ivei ;) det skader jo uansett ikke om du har eller ikke har hatt el:bookworm:
Ja jeg temper, men har blitt mye rot pga nattevakter og lite nattesøvn. Men tempen steig faktisk fra og med CD19. Tror jeg må begynne å teste tidligere neste gang!

Vedlegg

• 48018165_1327317384074575_6097410657466974208_n.jpg
    48018165_1327317384074575_6097410657466974208_n.jpg
    87,8 KB · Visninger: 51
Ja jeg vurderte det jeg og, men gadd ikke pga de grønne. Kjøpte istedet CB digital denne pp'en. Men fikk du de grønne fra babyplan også? Jeg pleier å bestille fra billige-tester, der var det bare de grønne å få :wtf:

Fikk de grønne ja :shifty: har noen få fra makesure på lur, samt jeg bestilte flere i dag :joyful: vil ikke gå glipp av el denne gangen :oops:

Fikk de grønne ja :shifty: har noen få fra makesure på lur, samt jeg bestilte flere i dag :joyful: vil ikke gå glipp av el denne gangen :oops:
Den grønne er ubrukelig altså!! Lurer på når de er tomme for den batchen, for jeg var veldig fornøyd med de blå :rolleyes:

Såå lei. Ingen positiv el test, men murringer i magen. Litt som ved el, mensen. Men ingen av delene dukket opp. Merkelig når man i sikkert minst 10-11 år har hatt lik syklus. Også prøver man å få barn så får man cyste som fører til total kaos. :wtf: Tipper el har vært, noe somigjen bør føre til tidligere tr. El testene er så svake at jeg ikke engang gidder å teste noe mer tror jeg :(:banghead:

Såå lei. Ingen positiv el test, men murringer i magen. Litt som ved el, mensen. Men ingen av delene dukket opp. Merkelig når man i sikkert minst 10-11 år har hatt lik syklus. Også prøver man å få barn så får man cyste som fører til total kaos. :wtf: Tipper el har vært, noe somigjen bør føre til tidligere tr. El testene er så svake at jeg ikke engang gidder å teste noe mer tror jeg :(:banghead:
Veldig frustrerende! Har du sjekka etter slim eller temp da?
Jeg har nå også hatt en uke med negative el-tester, så nå satt jeg IKM-datoen min fra 23/12 til 17/12 da jeg tror jeg hadde el-slim på CD20/3. desember! Jeg fortsetter å teste etter el ut denne pakken (har 3-4 tester igjen), men har ingen forventninger! Har også merka at tappen beveger seg lengre bak igjen nå, og er helt lukket.

Stikker sånn i eggstokken min . Hadde EL torsdag som var liksom :shifty: og test var jo negativ allerede dagen etter. Kanskje jeg får en ny EL :confused005 neida. Er vel bare at jeg kjenner sikkert med som forgår når kroppen plutselig ikke får P-piller lenger .

Håper virkelig dere som venter EL får det snart, og ikke minst at TR holder seg unna :Heartpink:Heartpink

Back
Topp