❄️ IKM UKE 51 ❄️

Fant dette bilde på google, om det kan være til noe hjelp?
Tror kanskje jeg ropte Ulv litt for tidlig :facepalm: Tror EL er rundt hjørnet nå ;) 2 dager forsinket, akkurat som ved forje mnd (i følge p-tracker appen). Hatt helt blenda tester fra mandag til torsdag. Altså jeg kunne så vidt se streken. Men NÅ er den brått synlig, og jeg har murringer i høyre side :D
Jeg bruker bare wish/ebay tester, for jeg prøver å være litt avslappet til prøvingen for å unngå å stresse. Forje mnd så brukte jeg en sending med rosa tester og da ble begge strekene like rosa, før de ble negative. Nå er de litt svakere, så enten er EL i morgen eller søndag, eller så er denne testen annerledes. MEN jeg tror jeg nærmer meg EL :D:D En liten bilde collage :angelic:
IMG_2018-12-07_23-31-34.JPG IMG_2018-12-07_23-27-44.JPG

Nå stresser jeg for mye (ikke bra) trenger beroligende svar . Vi later som det fortsatt er fredag og kl ikke over over 00:00 :happy118

Igår fikk jeg positiv EL test kl 11:00. Vi hadde samleie to dager før . Vi hadde også samleie Igår på selve «positiv dagen» brukte t.o.m conceive + middelet.

Idag var testen negativ (legger ved bildet av den) og vi har ikke hatt samleie :schoked025 Tror dere det har noe å si ? Burde vi ta en kjapp en i morgentidlig, eller er da EL perioden over ?

På min første PP , så er litt blank :Heartpink

Vedlegg

• C41071CC-518E-43D2-9948-5C9D1D720083.jpeg
    C41071CC-518E-43D2-9948-5C9D1D720083.jpeg
    438,3 KB · Visninger: 73
Nå stresser jeg for mye (ikke bra) trenger beroligende svar . Vi later som det fortsatt er fredag og kl ikke over over 00:00 :happy118

Igår fikk jeg positiv EL test kl 11:00. Vi hadde samleie to dager før . Vi hadde også samleie Igår på selve «positiv dagen» brukte t.o.m conceive + middelet.

Idag var testen negativ (legger ved bildet av den) og vi har ikke hatt samleie :schoked025 Tror dere det har noe å si ? Burde vi ta en kjapp en i morgentidlig, eller er da EL perioden over ?

I glow appen får man kommentar ang el tester, legger til bilde. Så man kan prøve i ett par dager etter el og. Og for å si det sånn, så skader jo ikke morgen kos :dance011

Vedlegg

• 6D179563-47DF-4C0E-925A-5F43374C0895.png
    6D179563-47DF-4C0E-925A-5F43374C0895.png
    255,3 KB · Visninger: 66
Begynner dere og telle dagene frem til mens den dagen EL testen er negativ ? :)

Om det ikke klaffer denne måneden, så skal det absolutt investeres i el-tester fra makesure :oops: har lest her inne at de «nye» fra babyplan har dårlig fargestoff, så måtte sjekke tidlig i dag.. fortsatt ingen positiv eltest :oops:

Vedlegg

• A5BD77E1-8885-4F1A-A561-CDF2C86915FD.jpeg
    A5BD77E1-8885-4F1A-A561-CDF2C86915FD.jpeg
    430,5 KB · Visninger: 68

Ja når testen er negativ igjen har el (mest sannsynlig) vært, så da kan du kalle deg 1 dpo den dagen ;)
For å være helt sikker må man tempe i tillegg. Da vil man se en ganske markert økning i temperaturen fra dagen etter el. Og den vil da holde seg høy fram mot IKM. Om man ikke er gravid vil tempen falle i dagene før eller ca samtidig som heksa kommer :)

Glow appen teller dpo dagene når testen blir negativ, så ja da teller jeg og sånt :happy: Heldighvis er ff enig med glow denne gangen :hilarious:

Vedlegg

• 9DEC05C4-E603-40F9-BEA7-12DA46770AFA.png
    9DEC05C4-E603-40F9-BEA7-12DA46770AFA.png
    334,5 KB · Visninger: 57
Om det ikke klaffer denne måneden, så skal det absolutt investeres i el-tester fra makesure :oops: har lest her inne at de «nye» fra babyplan har dårlig fargestoff, så måtte sjekke tidlig i dag.. fortsatt ingen positiv eltest :oops:
Jeg sendte mail til babyplan, for jeg får aldri positivt på disse, men fikk det på de "gamle" blå. De svarte med at det var samme fargestoff (noe jeg er uenig i), men at det er en midlertidig batch da produsenten hadde glemt å prodsere med babyplan-merket. Vi var flere som sendte mail, men de sto på sitt og mente det skulle være de samme :rolleyes:

Dere gjør iaf ikke noe galt hvis dere har hatt en kjappis idag tidlig, men virker ellers som at dere traff perfekt med hyrdestunden på torsdag :D

Jepp, teller 1dpo samme dag som første negativ test :) Hvis du temper er også 1dpo den dagen tempen går opp.

Idag er jeg på CD25 og skjønner ikke når jeg egentlig har hatt/skal ha el nå. Hadde regna meg fram til el idag ut ifra gjennomsnittssyklusen min, men får stadig negative el-tester, men på bildet nedenfor ser dere at dagens el-test (nederst) er litt sterkere enn igår (øverst). Men så hoppa jo tempen på CD19 da, men jeg tolket de tempene der som upålitelige da jeg har hatt nattevakter, tempet til ulike tider og hatt dårlig nattesøvn. De to siste tempene er midlertid tatt kl 06 rett etter jeg våkna, så da kan det jo tyde på at det er reellt? Kanskje jeg er dpo allerede? Håper jo på en måte ikke det, for vi hadde kun sex CD20 og CD22 :(

Vedlegg

• 48368482_755449574847891_2540830647186882560_n.jpg
    48368482_755449574847891_2540830647186882560_n.jpg
    40,7 KB · Visninger: 58
  • 48018165_1327317384074575_6097410657466974208_n.jpg
    48018165_1327317384074575_6097410657466974208_n.jpg
    87,8 KB · Visninger: 59
Last edited:
Idag er jeg på CD25 og skjønner ikke når jeg egentlig har hatt/skal ha el nå. Hadde regna meg fram til el idag ut ifra gjennomsnittssyklusen min, men får stadig negative el-tester, men på bildet nedenfor ser dere at dagens el-test (nederst) er litt sterkere enn igår (øverst). Men så hoppa jo tempen på CD19 da, men jeg tolket de tempene der som upålitelige da jeg har hatt nattevakter, tempet til ulike tider og hatt dårlig nattesøvn. De to siste tempene er midlertid tatt kl 06 rett etter jeg våkna, så da kan det jo tyde på at det er reellt? Kanskje jeg er dpo allerede? Håper jo på en måte ikke det, for vi hadde kun sex CD20 og CD22 :(
Du står i samme sko som meg! Skjønner heller ikke når el har vært. Føles ut som om kroppen er i dpo pga vonde pupper. Men har stadig murring lengst ned i magen. Skjønner ingenting. I går tidlig var el testen litt sterkere, men i går kveld var den svakere igjen Skjønner ikke noe :hilarious:
Her er det ingen aksjer som er utført på 14 dager. Så har el vært er denne ppn bortkasta :(

Du står i samme sko som meg! Skjønner heller ikke når el har vært. Føles ut som om kroppen er i dpo pga vonde pupper. Men har stadig murring lengst ned i magen. Skjønner ingenting. I går tidlig var el testen litt sterkere, men i går kveld var den svakere igjen Skjønner ikke noe :hilarious:
Her er det ingen aksjer som er utført på 14 dager. Så har el vært er denne ppn bortkasta :(
Det er utrolig frustrerende!! Jeg har ingen symptomer heller, annet enn at jeg hadde litt el slim CD20, det var da vi hoppa i høyet :P

Har dere ikke lagt noe aksjer denne uka? :/

Det er utrolig frustrerende!! Jeg har ingen symptomer heller, annet enn at jeg hadde litt el slim CD20, det var da vi hoppa i høyet :p

Har dere ikke lagt noe aksjer denne uka? :/
Nei, mannen kom Hjem for to dager siden. Også har han vært borte i 10 dager. Ble aksjer i går kveld, men el testen er jo såå svak! Så det har vel sikkert ikke noe å si. :wtf:

Jeg sendte mail til babyplan, for jeg får aldri positivt på disse, men fikk det på de "gamle" blå. De svarte med at det var samme fargestoff (noe jeg er uenig i), men at det er en midlertidig batch da produsenten hadde glemt å prodsere med babyplan-merket. Vi var flere som sendte mail, men de sto på sitt og mente det skulle være de samme :rolleyes:

Bare tull :shifty: bestilte fra babyplan i forbindelse med black week, så det ble en del :wtf:

EL test fra tirsdag morgen og var en anelse sterkere den kvelden, men fikk først «høy» på fertilitetsmonitoren i dag tidlig:bored: skjønner ingenting:confused::anyone

Vedlegg

• 9BCCF3DA-30D3-41A5-88E7-4B04719CF1F7.jpeg
    9BCCF3DA-30D3-41A5-88E7-4B04719CF1F7.jpeg
    649 KB · Visninger: 65
Ok folkens ! Da røyk jeg på en test i dag 7dpo:blackeye: tror det er noe som spiller meg et puss , kanskje jeg bare ønsker det for høyt , men jeg skimter en utrolig svak men rosa strek?? Skal prøve å få tatt bilde etterpå hvis den ikke forsvinner igjen :wtf: kan jo likesågodt være en skygge eller en kjemisk.. og dette er babyplan, de har aldri lurt meg o_O redd for at jeg jinxer meg selv ved og legge det ut men :brb::oops:

Jeg blir ikke klok på dette med å regne dpo da det er så omdiskutert! Hadde positiv el test 2. Des, negativ 3.des. Er jeg 5 eller 6 dpo?

20181208_202428.jpg

20181208_202428.jpg
dette er det beste bildet jeg fikk til , synes sikkert ingenting her , men den synes faktisk ganske godt i virkeligheten, spesielt nå som den har tørket.. og er helt klart rosa ! Men tørr ikke håpe :nailbiting::dummy1::bag:

Last edited:
Jeg blir ikke klok på dette med å regne dpo da det er så omdiskutert! Hadde positiv el test 2. Des, negativ 3.des. Er jeg 5 eller 6 dpo?
Jeg regner meg som 1 dpo dagen etter negativ test , vet ikke om det er riktig? :facepalm::arghh:

Back
Topp