❄️ IKM UKE 51 ❄️

Fantastisk, drister meg til å si gratulerer så mye :smiley-bounce016
Tusen takk , men etter snart et år med skuffelser tør jeg ikke helt og tro på at det kan stemme nå :bag: å når jeg tester så tidlig er jeg jo i prima gruppen for å få med meg de kjemiske :facepalm: men åååå som jeg håper :nailbiting::nailbiting::wacky:

Vis vedlegget 282644
Vis vedlegget 282645 dette er det beste bildet jeg fikk til , synes sikkert ingenting her , men den synes faktisk ganske godt i virkeligheten, spesielt nå som den har tørket.. og er helt klart rosa ! Men tørr ikke håpe :nailbiting::dummy1::bag:
Virker som det er nor der ja, men vanskelig å si... håpefult sier jeg bare lykke til og ta ny test imorgen/dagen etter:dance008

Virker som det er nor der ja, men vanskelig å si... håpefult sier jeg bare lykke til og ta ny test imorgen/dagen etter:dance008
Det skal jeg.. den er tydeligere i virkeligheten , veldig svak men rosa :facepalm: så nå blir det testebonanza... vet ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for dette :banghead: tenk å sitte kvalm på juleaften :angelic::Heartbigred

Det skal jeg.. den er tydeligere i virkeligheten , veldig svak men rosa :facepalm: så nå blir det testebonanza... vet ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for dette :banghead: tenk å sitte kvalm på juleaften :angelic::Heartbigred
Ja ja, så lenge det er babykvalme blir vi å være lykkelig for det! ;)
Kjenner min testetrang sniker seg på:hilarious:

Men hvis man har tester, hvorfor spare på de? :angelic: Husk å holde oss oppdatert! Heier på deg!

Ja ja, så lenge det er babykvalme blir vi å være lykkelig for det! ;)
Kjenner min testetrang sniker seg på:hilarious:

Men hvis man har tester, hvorfor spare på de? :angelic: Husk å holde oss oppdatert! Heier på deg!
Haha det forstår jeg godt laughing4 er den logikken jeg går etter også, har jo rundt hundre :sign10 håper jeg ikke trenger alle :knegg:

Tusen takk , jeg skal holde dere oppdatert og heier tilbake :rendeer:Heartpink

Hadde egentlig gitt opp denne pp pga ingen el slim eller positive el tester, men plutselig kom slimet i kveld! Nå har jeg ikke flere tester igjen, så får bare legge inn aksjer annenhver dag i en uke og to :angelic: hadde tenkt til å begynne med wild jam etter el, men litt vanskelig uten tester.. Jaja, heier litt ekstra på kroppen nå! Blir hvertfall siste pp før våren... :nailbiting:

Hadde egentlig gitt opp denne pp pga ingen el slim eller positive el tester, men plutselig kom slimet i kveld! Nå har jeg ikke flere tester igjen, så får bare legge inn aksjer annenhver dag i en uke og to :angelic: hadde tenkt til å begynne med wild jam etter el, men litt vanskelig uten tester.. Jaja, heier litt ekstra på kroppen nå! Blir hvertfall siste pp før våren... :nailbiting:
Spennende! Lykke til :woot:;)

Monitoren min viste høy i går, etter to dager med maksimal. Så da er jeg dpo2 i dag på cd 12.
Etter over 2år som prøver har jeg veldig lave forhåpninger og forventninger til å lykkes. Men et lite håp har jeg jo:)

Jeg er 5 eller 6 dpo. Hadde ultrasterk eltest 1 dag. Siste ppene har jeg hatt kun like sterke streker og ofte i mange dager. Kanskje det er gullegget?!

Idag er jeg på CD25 og skjønner ikke når jeg egentlig har hatt/skal ha el nå. Hadde regna meg fram til el idag ut ifra gjennomsnittssyklusen min, men får stadig negative el-tester, men på bildet nedenfor ser dere at dagens el-test (nederst) er litt sterkere enn igår (øverst). Men så hoppa jo tempen på CD19 da, men jeg tolket de tempene der som upålitelige da jeg har hatt nattevakter, tempet til ulike tider og hatt dårlig nattesøvn. De to siste tempene er midlertid tatt kl 06 rett etter jeg våkna, så da kan det jo tyde på at det er reellt? Kanskje jeg er dpo allerede? Håper jo på en måte ikke det, for vi hadde kun sex CD20 og CD22 :(
Jeg trodde ærlig talt at jeg ikke skulle få el denne måneden. Skulle hatt mellom 1-3 men eltesten ble ikke positiv før 6...regner sånn ca el fra 7 så det blir lang syklus denne gangen. Før eltesten ble positiv følte jeg meg pms. Merkelig. Så moralen er ikke gi opp!

Ja når testen er negativ igjen har el (mest sannsynlig) vært, så da kan du kalle deg 1 dpo den dagen ;)
For å være helt sikker må man tempe i tillegg. Da vil man se en ganske markert økning i temperaturen fra dagen etter el. Og den vil da holde seg høy fram mot IKM. Om man ikke er gravid vil tempen falle i dagene før eller ca samtidig som heksa kommer :)

Hva ligger din temp på ? Jeg målte idag og lå på 37,2. Men var dum og ikke målte før EL :joyful:

5 dpo :)
Hadde noen stikkinger i livmor i natt og noen ubehag idag, følte nesten som tr var på vei..
tempen stiger som den skal, håper den forblir høg nå da. :shy:
Oppblåst, men det skjer alltid før tr.. så ikke noen positiv tegn for meg.

Håper dagene går fort nå, tror jeg ryker på første test snart :hilarious:

Vedlegg

• 80F2AEB2-56EF-4E56-A2B4-B1FEFA1C3E41.jpeg
    80F2AEB2-56EF-4E56-A2B4-B1FEFA1C3E41.jpeg
    606,6 KB · Visninger: 52
Ok folkens ! Da røyk jeg på en test i dag 7dpo:blackeye: tror det er noe som spiller meg et puss , kanskje jeg bare ønsker det for høyt , men jeg skimter en utrolig svak men rosa strek?? Skal prøve å få tatt bilde etterpå hvis den ikke forsvinner igjen :wtf: kan jo likesågodt være en skygge eller en kjemisk.. og dette er babyplan, de har aldri lurt meg o_O redd for at jeg jinxer meg selv ved og legge det ut men :brb::oops:

Så spennende !! :):):):Heartpink

Ømme brystvorter er vanlig dagene etter EL ? :facepalm:
Jeg hadde det to siste pp uten at det betydde noe... sånne skikkelig sensitive på en måte. :sorry:
Leste at ved graviditet blodårene på puppene blir mer synlige.. men mine synnes alltid, så trokke det stemmer på meg heller :hilarious:

Det med temping, har du BBT temperaturmaler?

Jeg hadde det to siste pp uten at det betydde noe... sånne skikkelig sensitive på en måte. :sorry:
Leste at ved graviditet blodårene på puppene blir mer synlige.. men mine synnes alltid, så trokke det stemmer på meg heller :hilarious:

Det med temping, har du BBT temperaturmaler?

Jeg har bare vanlig temperaturmåler . Burde jeg skaffe meg noe annet ? :happy: Er bare på PP1 så har ikke satt meg inn i alt enda :joyful:
Nei mine er også synlige hele tiden , og ja har ømme brystvorter. Trodde kanskje det kom av at jeg har hatt EL :wideyed::Heartred

Jeg har bare vanlig temperaturmåler . Burde jeg skaffe meg noe annet ? :happy: Er bare på PP1 så har ikke satt meg inn i alt enda :joyful:
Nei mine er også synlige hele tiden , og ja har ømme brystvorter. Trodde kanskje det kom av at jeg har hatt EL :wideyed::Heartred
De kommer nok etter el ja, men kan og ty på graviditet hos noen ;)

Ja, du trenger en spesiell tempmåler som har to desimaler. Vanlig viser 36.3 mens den skal vise mer nøyaktig 36.33. Det er o,o4 forskjell etter el, så den skal se den lille hoppen. Anbefaller fertility friend appen, den er god på å bekrefte el.
Men viktig å tempe på samme tid, etter ihvertfall 5 timers søvn. Gjorde ikke det førrige pp, så charten såg ikke ut.. men jevn nå, pleier å ta 6.55 om morgene (til og med helg ja:hilarious:)

Back
Topp