❄️ IKM uke 2 ❄️

El cd 5 går ikke, du har jo nettopp blødd ut slimhinnene, el tidligere enn cd 10 vil nesten aldri føre til graviditet (Google det) fordi slimhinnene Må bygges opp og egget vokse godt nok før el skal det i det hele tatt bli graviditet. Så det tviler jeg på. Tempen kan vingle endel før el helt normalt :)
Jeg har lest om noen som har hatt el på cd 5-6. Jeg tenker det kan være en mulighet fordi jeg hadde to modne egg forrige syklus, men mulig at kun det ene egget slapp forrige el..
 
Jeg har lest om noen som har hatt el på cd 5-6. Jeg tenker det kan være en mulighet fordi jeg hadde to modne egg forrige syklus, men mulig at kun det ene egget slapp forrige el..

Jeg hadde el på dag 12 denne mnd og så tidlig har det aldri vært før. Fikk ELslim på dag 8. Dermed har jeg googla masse denne mnd ang dette, men har ikke funnet noe om at man ikke kan ha tidlig EL. Og har ikke lest noe om at man da ikke kan bli gravid. (Vil gjerne vite mer om noen har en link). Cd 5 var jo vel tidlig, men du får følge med på tempen fremover og teste videre :happy:
 
Jeg hadde el på dag 12 denne mnd og så tidlig har det aldri vært før. Fikk ELslim på dag 8. Dermed har jeg googla masse denne mnd ang dette, men har ikke funnet noe om at man ikke kan ha tidlig EL. Og har ikke lest noe om at man da ikke kan bli gravid. (Vil gjerne vite mer om noen har en link). Cd 5 var jo vel tidlig, men du får følge med på tempen fremover og teste videre :happy:
Ja, jeg måtte google litt jeg også, og fant flere med el så tidlig som cd 5 på div forum.. Også fant jeg dette
40B657FB-370D-4B97-B0A8-32D6E701E340.jpeg
 
Ja, jeg måtte google litt jeg også, og fant flere med el så tidlig som cd 5 på div forum.. Også fant jeg dette Vis vedlegget 395091
Ja, jeg måtte google litt jeg også, og fant flere med el så tidlig som cd 5 på div forum.. Også fant jeg dette Vis vedlegget 395091
Ja ikke vet jeg, men jeg har hørt fra gynekologen at slimhinnen ikke rekker bli tykk nok hvis el skjer for tidlig og da vil egget ikke klare feste seg, så håper derfor du får el senere hvis det er tilfelle :) står noe om det her og. ville fortsatt å teste, tempe og sjekke , så du ikke misser en evt el. Du kan ikke spare modne egg fra forrige syklus , det vil modne nye for hver syklus :) tempen min vingler også ofte endel Før el :)
 

Vedlegg

  • 4468388F-5D04-40D9-BC14-91EC641E7F05.png
    4468388F-5D04-40D9-BC14-91EC641E7F05.png
    960 KB · Visninger: 44
  • 8D3D6D15-4890-4C59-98F9-82AB11A555CC.png
    8D3D6D15-4890-4C59-98F9-82AB11A555CC.png
    444,4 KB · Visninger: 45
Jeg har lest om noen som har hatt el på cd 5-6. Jeg tenker det kan være en mulighet fordi jeg hadde to modne egg forrige syklus, men mulig at kun det ene egget slapp forrige el..
Sniker litt. Jeg tror ikke modne egg spares opp til neste syklus. De tørker inn og dør, om ikke du slipper 2 egg samtidig. Nye egg modnes hver mnd ❤️ men håper for deg.
Jeg kjenner flere som har el under mens og de har 3 og 5 barn ❤️
 
Ja ikke vet jeg, men jeg har hørt fra gynekologen at slimhinnen ikke rekker bli tykk nok hvis el skjer for tidlig og da vil egget ikke klare feste seg, så håper derfor du får el senere hvis det er tilfelle :) står noe om det her og. ville fortsatt å teste, tempe og sjekke , så du ikke misser en evt el. Du kan ikke spare modne egg fra forrige syklus , det vil modne nye for hver syklus :) tempen min vingler også ofte endel Før el :)
Åja, takk for info! ☺️ Ja, skal fortsette å teste og tempe (og begynner med CB monitoren i morgen). Jeg håper el skjer i romjula som forventet. Da har vi god tid til aksjelegging:p
 
Jeg startet testingen med CB monitor i dag, cd 8. Jeg fikk Høy allerede! Vanligvis får jeg det på cd 11-13, så det er i hvert fall ingen tvil om at el skjer tidligere denne syklusen. Jeg er skikkelig forvirret… Hadde el en uke senere enn forventet forrige gang, så nå skal den liksom kompensere for det ved å gi meg ekstra tidlig el?!
:hilarious:


Jeg tok jo Utrogestan forrige syklus, så lurer på om det kan ha påvirket denne :rolleyes:

A58F62E4-AF0F-44F6-8F9E-C86E90DF02FA.jpeg
CB03DBA6-2EB5-4C00-9479-9C8D1E675036.jpeg
96E5E21D-F50E-41A5-90F6-785D0CE3E1D9.jpeg
 
Jeg startet testingen med CB monitor i dag, cd 8. Jeg fikk Høy allerede! Vanligvis får jeg det på cd 11-13, så det er i hvert fall ingen tvil om at el skjer tidligere denne syklusen. Jeg er skikkelig forvirret… Hadde el en uke senere enn forventet forrige gang, så nå skal den liksom kompensere for det ved å gi meg ekstra tidlig el?!
:hilarious:


Jeg tok jo Utrogestan forrige syklus, så lurer på om det kan ha påvirket denne :rolleyes:

Vis vedlegget 395153Vis vedlegget 395154Vis vedlegget 395156
Wihu :joyful: Jeg tenker å begynne EL-testing i morgen, CD10
 
Dette er min el idag hva tenker dere? Jeg synes egentlig den allerede begynner å bli sterk..
 

Vedlegg

  • A6C9B364-7480-446D-81DC-C92ABDA86E0F.jpeg
    A6C9B364-7480-446D-81DC-C92ABDA86E0F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 76
Er på dag 6 nå, og merket det klassiske eggløsningsslimet i dag tidlig, iblandet litt blod. Fikk slim på dag 7 i forrige syklus, så dette blir jo bare verre og verre. :confused:
 
Back
Topp