❄️ IKM uke 2 ❄️

Åå, som jeg håper på positive tester for alle i denne gruppa!❤️

Føler a l l e rundt meg er gravide, og nå når jeg endelig er helt sikker på at baby nummer 2 er riktig for oss blir jeg så utålmodig :bag:

Sluttet på p-piller i sommer, og dessverre har et par pp'er ikke blitt noe av. Har snakket med samboer, og vi er begge klare for å satse i romjulen :D
 
Åå, som jeg håper på positive tester for alle i denne gruppa!❤️

Føler a l l e rundt meg er gravide, og nå når jeg endelig er helt sikker på at baby nummer 2 er riktig for oss blir jeg så utålmodig :bag:

Sluttet på p-piller i sommer, og dessverre har et par pp'er ikke blitt noe av. Har snakket med samboer, og vi er begge klare for å satse i romjulen :D
Jaaa, ååh, samme her! :sad015 :love017 Tenk om vi alle kunne vært så heldige! Redd for å ikke bli en del av september 2023 :sorry: Krysser fingrene for oss alle!
 
Åå, som jeg håper på positive tester for alle i denne gruppa!❤️

Føler a l l e rundt meg er gravide, og nå når jeg endelig er helt sikker på at baby nummer 2 er riktig for oss blir jeg så utålmodig :bag:

Sluttet på p-piller i sommer, og dessverre har et par pp'er ikke blitt noe av. Har snakket med samboer, og vi er begge klare for å satse i romjulen :D
Det hadde vært fantastisk :love017 Gleder meg så til vi er i dpo-land:happy093
 
Jaaa, ååh, samme her! :sad015 :love017 Tenk om vi alle kunne vært så heldige! Redd for å ikke bli en del av september 2023 :sorry: Krysser fingrene for oss alle!

Det hadde vært helt fantastisk:love7

Uffja, jeg å. Er så mange andre i tidligere ikm grupper som har blitt gravide. Blir liksom aldri min tur:sorry: Men, nå er det snart nytt år og hva passer vel bedre enn nytt svangerskap?! Håper for oss❤️
 
Da melder jeg meg inn her, datoene er omtrentlige da syklusen min ikke er helt regelmessig. :confused:

Isond - 41 - B3 - PP4 - EL 28/12 - IKM 11/1
 
Jeg får dem til å gå med Letrozol, grapefruktkjerneekstrakt, temping og etter hvert eggløsningstester :laughing002 Godt å ha noen «oppgaver» i disse dagene :hilarious:
Tenkte også å prøve grapefruktjuice denne runden! Ble så forferdelig skuffet over mensen i helga, så har brukt noen dager å komme ovenpå igjen. Men nå ser jeg frem mot ny EL og må «step up the game» med litt ekstra tilskudd ;)
 
Sykt barn hjemme i dag. Passa sjukt dårlig mtp jobb, men veldig bra mtp jul og aksjelegging i romjula :hilarious: Går både skarlagensfeber, influensa, covid og vannkopper i bhg. Egoisten i meg håper dette er sånn 24timersfeber, men oddsen er nok litt i mot oss:playful:
 
Tenkte også å prøve grapefruktjuice denne runden! Ble så forferdelig skuffet over mensen i helga, så har brukt noen dager å komme ovenpå igjen. Men nå ser jeg frem mot ny EL og må «step up the game» med litt ekstra tilskudd ;)
Grapefruktkjerneekstrakt skal visst være bedre/mer effektivt :smiley-ashamed004
 
Jeg har egentlig bestemt meg for å prøve Wild Yam etter eggløsning :happy: Noen av dere som har erfaring med det?
 
Jeg har egentlig bestemt meg for å prøve Wild Yam etter eggløsning :happy: Noen av dere som har erfaring med det?
(Sniker fra uke 52) Jeg prøver WY nå. Enten er det noe på gang, eller så må det være bivirkninger fra WY! Men WY skal jo hjelpe mot pms-symptomer, ikke gjøre dem verre … så litt spennende, da.
 
Altså hva skjer her?!
:wideyed:
Litt vel tidlig med el allerede på cd 5 eller?! Kan jeg ha hatt el allerede? :dead: Tok første el-test i går kveld for å sjekke om den var sterk, men det var den jo ikke, men streken er mye sterkere enn forventet mtp om el er på cd 15-18.. hadde skikkelig mye slim i går, og jeg pleier ikke å ha så mye slim…
BB307039-B62F-4CB5-8500-FEAAF7445968.jpeg
1616C72D-C822-48AB-B451-167005AE6BBD.jpeg
 
Altså hva skjer her?!
:wideyed:
Litt vel tidlig med el allerede på cd 5 eller?! Kan jeg ha hatt el allerede? :dead: Tok første el-test i går kveld for å sjekke om den var sterk, men det var den jo ikke, men streken er mye sterkere enn forventet mtp om el er på cd 15-18.. hadde skikkelig mye slim i går, og jeg pleier ikke å ha så mye slim…Vis vedlegget 395061Vis vedlegget 395062
El cd 5 går ikke, du har jo nettopp blødd ut slimhinnene, el tidligere enn cd 10 vil nesten aldri føre til graviditet (Google det) fordi slimhinnene Må bygges opp og egget vokse godt nok før el skal det i det hele tatt bli graviditet. Så det tviler jeg på. Tempen kan vingle endel før el helt normalt :)
 
Back
Topp