Haha, tenkt på det samme faktisk hmm, appene mine sier 10.mars. Hvordan regner man ut?Hadde vi ikke pos eggløsningstest samme sag MOK? Hvordan klarer vi å havne på forskjellige termindatoer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, tenkt på det samme faktisk hmm, appene mine sier 10.mars. Hvordan regner man ut?Hadde vi ikke pos eggløsningstest samme sag MOK? Hvordan klarer vi å havne på forskjellige termindatoer ?
Haha , det sier min og ser jeg skal endre!Haha, tenkt på det samme faktisk hmm, appene mine sier 10.mars. Hvordan regner man ut?
Har skrevet feil termin er 10.3.24Pippi123-28-B1- St.Olavs Hospital -9.3.24
Man legger til 7 dager på første dag i siste mens og trekker fra 3 mnd. For meg var dette 20. mai + 7 dager = 27. mai minus 3 mnd = 27. februar. Appene sier mye forskjellig men metoden over er korrekt for norsk metodeHaha, tenkt på det samme faktisk hmm, appene mine sier 10.mars. Hvordan regner man ut?
Strengt tatt regner man 283 dager fra første dag i siste mens. Utregningen hadde ikke funket for meg med første dag i siste mens 25. mai. Jeg har termin 3. marsMan legger til 7 dager på første dag i siste mens og trekker fra 3 mnd. For meg var dette 20. mai + 7 dager = 27. mai minus 3 mnd = 27. februar. Appene sier mye forskjellig men metoden over er korrekt for norsk metode
Sant nokStrengt tatt regner man 283 dager fra første dag i siste mens. Utregningen hadde ikke funket for meg med første dag i siste mens 25. mai. Jeg har termin 3. mars
Men enig i at metoden er mye lettere enn å plusse på 283 dager hvis man vil vite sånn ca. når man er i mål. Termindatoen er jo bare kvalifisert gjetting uansett…Sant nok
Yup, JM var enig med utregningsmetoden men det uansett kun et anslagMen enig i at metoden er mye lettere enn å plusse på 283 dager hvis man vil vite sånn ca. når man er i mål. Termindatoen er jo bare kvalifisert gjetting uansett…
Takk for svar!! Det er en jungel og ikke godt å vite.Man legger til 7 dager på første dag i siste mens og trekker fra 3 mnd. For meg var dette 20. mai + 7 dager = 27. mai minus 3 mnd = 27. februar. Appene sier mye forskjellig men metoden over er korrekt for norsk metode
Da blir det gjerne 9.mars likevel..?Har skrevet feil termin er 10.3.24
Når jeg først termindato la jeg det inn i eggløsnings terminkalk. til spiren, da kommer det opp 10.3 Men av en eller anne grunn fikk jeg for meg 9.3 .Takk for svar!! Det er en jungel og ikke godt å vite.
Da blir det gjerne 9.mars likevel..?
Hvilken dato skal jeg sette deg på?ViPrøver91 - 26 - B2 - St. Olavs - 17.03.24 (Flo) eller 22.03.24 (Preglife)
17Hvilken dato skal jeg sette deg på?
Gjerne rediger til termin 13.03.23Førstegangsmammaa - 28 - B1 - St. Olavs Hospital - 10.03.23