✨Terminliste✨

Haha, tenkt på det samme faktisk :laughing002 hmm, appene mine sier 10.mars. Hvordan regner man ut?
Man legger til 7 dager på første dag i siste mens og trekker fra 3 mnd. For meg var dette 20. mai + 7 dager = 27. mai minus 3 mnd = 27. februar. Appene sier mye forskjellig men metoden over er korrekt for norsk metode :)

• Omsorg
Reactions: MOK
Man legger til 7 dager på første dag i siste mens og trekker fra 3 mnd. For meg var dette 20. mai + 7 dager = 27. mai minus 3 mnd = 27. februar. Appene sier mye forskjellig men metoden over er korrekt for norsk metode :)
Strengt tatt regner man 283 dager fra første dag i siste mens. Utregningen hadde ikke funket for meg med første dag i siste mens 25. mai. Jeg har termin 3. mars

Men enig i at metoden er mye lettere enn å plusse på 283 dager hvis man vil vite sånn ca. når man er i mål. Termindatoen er jo bare kvalifisert gjetting uansett…
Yup, JM var enig med utregningsmetoden men det uansett kun et anslag :)

Takk for svar!! :happy: Det er en jungel og ikke godt å vite.

Da blir det gjerne 9.mars likevel..?
Når jeg først termindato la jeg det inn i eggløsnings terminkalk. til spiren, da kommer det opp 10.3 :) Men av en eller anne grunn fikk jeg for meg 9.3 .
Så stoler mest på den kalkulatoren!

@Spire21 har du født på Drammen før? Jeg hadde så enormt dårlig erfaring på Bærum sist, og vurderer Drammen..

Melder meg inn her jeg også, siden februar er en kort måned.

Chawa - 29 - B5 - Levanger - 26.02

Back
Topp