Sniker meg forsiktig inn her og håper på at det blir terminspire denne gangen: Tralletroll85-37 (38 ila året) B2- Drammen-29.02.2024
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk var med i Oktober gruppen. Var tilgangsansvarlig for Gresskarfrøeneheier på deg du var i sept gruppen? stemmer det? syns å huske deg
Husk å lag deg brukernavn for å få vært med inn på skjultP-4042 - 36 - b2 - Østlandet - 06.03
Man må spørre admin mener jeg. Jeg kan sende meld og høreHvordan fester vi tråder? Må vi spørre admin? Terminliste og presentasjonstråden burde være festet! Og så må vi ha en "våre viktigste tråder" med lenker til resten av de viktige med. Vet du, @2njee ?
Man sender melding til forumansvarlig. Nå er det to tråder som er festet men kan be om å feste flere om vi ønskerHvordan fester vi tråder?
Navn og bilde var det noe kjent med Var du gravid i februar/mars? Jeg var det,99% sikker på at vi var i samme forum en stund da før jeg forsvant pga sa.CanisBebis - 39 - B2 - Kanskje Bærum- 14.3-24
Lister meg forsiktig inn her. Fikk positiv test i dag, etter to MA siden oktober- så tør ikke helt å håpe at det går hele veien nå heller.
Hei igjen- ja, jeg mista i ny MA, blæremola den gangen. Så jeg tør nesten ikke håpe på at det går nå. Har egentlig fått innvilget ivf i august, men vi kunne prøve på gamlemåten i sommer, og vipps testa jeg positivt etter første ppNavn og bilde var det noe kjent med Var du gravid i februar/mars? Jeg var det,99% sikker på at vi var i samme forum en stund da før jeg forsvant pga sa.
Huff nei uansett hyggelig at vi havner i sammen mnd, tross at vi mistet sist begge to. Man blir sittende litt på vent kjenner jeg, klarer ikke helt å slappe av å tenke at det går veien… må bare ta en dag av gangen. jeg skal til legen igjen nå på torsdag for ny hcgprøve samt få henvisning til tidlig ul. Forhåpentligvis letter d litt om hcg-nivå er okHei igjen- ja, jeg mista i ny MA, blæremola den gangen. Så jeg tør nesten ikke håpe på at det går nå. Har egentlig fått innvilget ivf i august, men vi kunne prøve på gamlemåten i sommer, og vipps testa jeg positivt etter første pp
Hyggelig å se deg igjen- håper vi har flytta inn her for «the long run»
Jeg har bedt legen min om hcg onsdag og fredag, håper hun sier ja (skal uansett innom for å ta noen sting i morgen).Huff nei uansett hyggelig at vi havner i sammen mnd, tross at vi mistet sist begge to. Man blir sittende litt på vent kjenner jeg, klarer ikke helt å slappe av å tenke at det går veien… må bare ta en dag av gangen. jeg skal til legen igjen nå på torsdag for ny hcgprøve samt få henvisning til tidlig ul. Forhåpentligvis letter d litt om hcg-nivå er ok
Hvordan blir dette løpet for din del? Ønsker du tett oppfølging? Jeg håper vi begge kommer oss i mål denne gangen
Det blir greit med tanke på historikken. Åååå.. jeg krysser det som krysses kan for at denne sitterJeg har bedt legen min om hcg onsdag og fredag, håper hun sier ja (skal uansett innom for å ta noen sting i morgen).
Jeg får ekstra TUL på sykehuset i uke 8, og er blitt lovet NIPT i uke 10 pga tidligere historikk. Håper og tror sykehuset vil følge meg tett.
Skulle egentlig ha oppstart ivf i august men slipper det om denne sitter og alt er bra