✨ IKM uke 4 ❤️

Hei hei alle! 39 år, ønsker! to ❤️.. Jenta vår er 2 år og 4 md...... Og! tror jeg i dag 11 dpo er ganske sikker på strek, for den er sterkere enn i går... Iiih. kan sende progresjon bilde fra i går. Og tok en test i stad som var enda sterkere og tydelig rosa (make sure strimler er jeg veldig fornøyd med, fås på meny blat annet)

Forrige gang jeg var gravid, med jenta vår, ble testen også tydelig sterkere 11 dpo.. så er jo et godt tegn. håper testene blir sterkere og sterkere :))

må dele det et eller annet sted. Helt rar følelse for i min alder hadde jeg halveis innstilt meg på at det ikke skulle gå. men ikke helt sikkert enda selvfølgelig.. og ting kan skje... men oppmuntrende å i det hele tatt se to streker også synes jeg, viser at vi kan. Mannen er heldigvis to år yngre som hjelper på siden vi begynte med prøvingen på å få barn litt sent.

Det som aller først var et tegn for meg denne gangen var at jeg våknet med så tørr munn 8 dpo og 9 dpo, og var så varm om natten. noe som er uvanlig for meg. måtte Google og fant ut tørr munn kunne være et symptom.

Heier på dere alle :)
Vil du skrive deg inn i gruppa? :angelic: :joyful:

Dette må være mer en skygge? Synes den ser rosa ut jeg. Heller ikke vanskelig å se :angelic:

Nei, er det som er så rart:think005 Jeg får sånne møkkaskygger i de PP jeg ikke er gravid også:bored:

Håper jo det, men har ikke helt troen:sorry: Men nå skal jeg vente og se om tr dukker opp, så får jeg heller ta en test dersom det plutselig ikke skulle skje. Neste mnd dropper jeg alt av testing, orker ikke dette..

Synes det er rart omdu får slike rosa streker? Kjemisk, kanskje?❤️

Takk! Da er det håp for en eggløsning likevel. Aiai, må prøve å få lagt inn noen aksjer mellom hverdagskaoset da :woot:

Bare å hive seg rundt å legge inn aksjer:talk017

Ja, var veldig tidlig, aldri testet så tidlig hverken før eller etter igjen❤️ 6 dpo er ennå veldig tidlig. Gleder meg til du tester igjen. Ja, den kvalmen er helt sinnsyk:hungover::bored: slår gjerne ut i full blomst 5+0 her med oppkast utallige ganger i døgnet og sengeliggende. Forrige gang med E varte det til uke26-27:-/ hvor lenge har du hatt det?
Hei, leste akkurat det nå endelig er godkjent et legemiddel mot svangerskapskvalme, utrolig bra nyheter. husker ikke helt navnet men står i en artiklene her på babyverden. skal visst ts med tabletter på kvelden før man legger seg :)

Testen min idag var sterkere enn for 3 dager siden, men regner med det bare er tilfeldig og pga fargestoff eller et eller annet siden jeg bare er 6 dpo ca.

Den intense kvalmen pleier å vare til rundt 26/27 her og, da har jeg vel kunnet slutte med zofran, men jeg har pleid å være mye svimmel og besvime en del mot slutten og det pleier å ta over rundt den tiden og vare veien ut:arghh:

Hæ? Er det en strek der?❤️ legg ut bilde, da❤️ Er helt forferdelig å ha hyperemesis. Unner ingen å oppleve det, men er så verdt det når man har premien i armene sine❤️

Hei hei alle! 39 år, ønsker! to ❤️.. Jenta vår er 2 år og 4 md...... Og! tror jeg i dag 11 dpo er ganske sikker på strek, for den er sterkere enn i går... Iiih. kan sende progresjon bilde fra i går. Og tok en test i stad som var enda sterkere og tydelig rosa (make sure strimler er jeg veldig fornøyd med, fås på meny blat annet)

Forrige gang jeg var gravid, med jenta vår, ble testen også tydelig sterkere 11 dpo.. så er jo et godt tegn. håper testene blir sterkere og sterkere :))

må dele det et eller annet sted. Helt rar følelse for i min alder hadde jeg halveis innstilt meg på at det ikke skulle gå. men ikke helt sikkert enda selvfølgelig.. og ting kan skje... men oppmuntrende å i det hele tatt se to streker også synes jeg, viser at vi kan. Mannen er heldigvis to år yngre som hjelper på siden vi begynte med prøvingen på å få barn litt sent.

Det som aller først var et tegn for meg denne gangen var at jeg våknet med så tørr munn 8 dpo og 9 dpo, og var så varm om natten. noe som er uvanlig for meg. måtte Google og fant ut tørr munn kunne være et symptom.

Heier på dere alle :)
Gratulerer så mye med spiren❤️

En skygge til :shifty: :angelic:
20230118_123813.jpg

Det kan ikke være skygge. Dette må være babystrek. Du skal teste i morgen? :smiley-angelic001

Joo, har fått det i flere PP uten å være gravid :think005 Derfor jeg ikke tør å godta det som en "reel" strek:bored::nailbiting::angelic: Så redd for å bli så skuffet:( haha, gjett om det skal testes:cool14 Selverklært testetøs her:greet025

Back
Topp