Wishforamiracle
Flørter med forumet
Ser foresten du har samme ikm som meg, håper du også får positivt svar!!Gratulera![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser foresten du har samme ikm som meg, håper du også får positivt svar!!Gratulera![]()
Ja nesten redd for det, får se om tr dukker opp snart da..Synes det er rart omdu får slike rosa streker? Kjemisk, kanskje?![]()
Synes jeg ser noe jeg og, som andre sier. Men prøv make sure strimler fra Meny, de skal være bra. jeg har veldig god erfaring og de viser svak strek i alle fall dra 8 dpo.
Ja har sett noen andre skrive det tidligere, at den ene gangen de faktisk var gravide kjente de ingenting.Samme her. Til meg er de ømme, stikker og delvis sår på brystvorta, men nå merker jeg ingenting. Og hver gang fra el til mens har dette skjedd (ca 7-8 sykluser blir det nå), men denne gangen, ingenting. Så håper dette kan være positivt for oss begge to![]()

Hæ? Er det en strek der?legg ut bilde, da
Er helt forferdelig å ha hyperemesis. Unner ingen å oppleve det, men er så verdt det når man har premien i armene sine
![]()
Ja håper du får mirakelet dittJa håper det holder og testene blir sterkere og sterkere ps jeg er kristen selv![]()
alltid kjekt å møte ei søster i trua her inne
håper eg får følge etter deg inn i oktobergruppa 
Ser ut som eg sleppe spisa hatten enn så lenge
Men altså de er jo så tydelige! Tydeligere enn de du har hatt de andre dagene for de har jeg ikke sett en gang.
Vi får se imorgen

Synes jeg ser noe jeg og, som andre sier. Men prøv make sure strimler fra Meny, de skal være bra. jeg har veldig god erfaring og de viser svak strek i alle fall dra 8 dpo.![]()

Ser ut som eg sleppe spisa hatten enn så lenge![]()

Tester igjen imorgen tidlig

Åh herregudJaa, men jeg har jo hatt skyggestrek siden MA’en, så den gjelder ikke.
Har tatt g-test annenhver/hver tredje dag de siste tre ukene og den blir svakere og svakere også har det vært en siste skygge som har vært lik en stund.. de blir liksom ikke helt negative.
Idag er streken altså litt sterkere, men det er nok bare tilfeldig og pga fargestoff vil jeg tro for det er ikke store forskjellen. Vil nok ikke se noen reell strek før om noen dager eventuelt!
Ja, det er forferdelig! Imponerende at du orker nr 6.
Jeg får høre mye at folk ikke kan skjønne at vi ville ha nr fire. Og syns egentlig det er litt irriterende.
Men det er jo så verdt det og jeg har hele livet drømt om en liten barneflokk. Og har heldigvis en fantastisk mann som gjør alt for oss mens jeg er dårlig så for oss er det, det rette selv om det er en tung vei å gå..
Hun mente jeg strålte og at jeg la hånden på magen. Er vel heller at jeg har fått noen trivselskilo siste året
Er 5 dpo, så jeg sa jeg ringer deg om en uke så får vi se hvem som har rett, hun er kjent for å vite ting andre ikke vet selv 
Gøy! Gleder meg til å se om hun har rettI dag var det en kollega som gratulerte meg med graviditetenHun mente jeg strålte og at jeg la hånden på magen. Er vel heller at jeg har fått noen trivselskilo siste året
Er 5 dpo, så jeg sa jeg ringer deg om en uke så får vi se hvem som har rett, hun er kjent for å vite ting andre ikke vet selv
![]()
Haha jeg ogsåGøy! Gleder meg til å se om hun har rett![]()
Får du til å ta bilde med mere lys? Var så vanskelig å se da bilde var så mørkt9 dpo! Ser jeg Mega Liten skyggestrek. Eller er det ønsketenkningen pp23 aldri sett noe annet en blenda, men nå føler e det er antydning hvis e ser kjempegodt. Ikke morgen, har sjukt barn så glemte helt vekk og teste på morgenurin
Får du til å ta bilde med mere
Følte streken forsvant nå fikk ikke lysereFår du til å ta bilde med mere lys? Var så vanskelig å se da bilde var så mørkt
I dag var det en kollega som gratulerte meg med graviditetenHun mente jeg strålte og at jeg la hånden på magen. Er vel heller at jeg har fått noen trivselskilo siste året
![]()
Håper hun har rett
GratulererHei hei alle! 39 år, ønsker! to.. Jenta vår er 2 år og 4 md...... Og! tror jeg i dag 11 dpo er ganske sikker på strek, for den er sterkere enn i går... Iiih. kan sende progresjon bilde fra i går. Og tok en test i stad som var enda sterkere og tydelig rosa (make sure strimler er jeg veldig fornøyd med, fås på meny blat annet)
Forrige gang jeg var gravid, med jenta vår, ble testen også tydelig sterkere 11 dpo.. så er jo et godt tegn. håper testene blir sterkere og sterkere)
må dele det et eller annet sted. Helt rar følelse for i min alder hadde jeg halveis innstilt meg på at det ikke skulle gå. men ikke helt sikkert enda selvfølgelig.. og ting kan skje... men oppmuntrende å i det hele tatt se to streker også synes jeg, viser at vi kan. Mannen er heldigvis to år yngre som hjelper på siden vi begynte med prøvingen på å få barn litt sent.
Det som aller først var et tegn for meg denne gangen var at jeg våknet med så tørr munn 8 dpo og 9 dpo, og var så varm om natten. noe som er uvanlig for meg. måtte Google og fant ut tørr munn kunne være et symptom.
Heier på dere alle![]()