Wishforamiracle
Flørter med forumet
Babyplan sine virker bra de ogHar make sure også, men de er 25mlu og ikke 10 mlu som disse fra babyplan erTester igjen imorgen tidlig
![]()
Så gøy håper det stemmerSå gøyHåper hun har rett
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyplan sine virker bra de ogHar make sure også, men de er 25mlu og ikke 10 mlu som disse fra babyplan erTester igjen imorgen tidlig
![]()
Så gøy håper det stemmerSå gøyHåper hun har rett
![]()
Babyplan sine virker bra de ogok bra.
Så gøy håper det stemmer![]()

Ja håper det. Og håper mine tester blir mer sterke.. men man kan ikke frykte for alt, da hadde man ikke turt gå i gang med noe, som min svigermor sierEr mest fornøyd med makesure, er de beste testene. Babyplan sine får jeg sånne lurestreker på:-/ men får se hva testene avslører imorgen. Håper jeg kommer etter deg inn til oktober2023-gruppa![]()
![]()
Jeg sjekket tidligere og så bare skygge. Hjemme med sykt barn så alt går litt i hu og hast. Kom tilbake på do nå. 30 min seinere og fant denne:
Er 9 dpo. (Jeg la ut bildet med mikroskopisk skygge tidligere) troverdig??
Tester vel i morgenSnart testetid på deg også![]()

Jeg ville tatt en tidligtest istede, og sett va utslaget på den ble men kunne skimte den ultrasvake skyggestreken din, så jeg kan se for meg at du får utslag på tidligtester nåJeg sjekket tidligere og så bare skygge. Hjemme med sykt barn så alt går litt i hu og hast. Kom tilbake på do nå. 30 min seinere og fant denne:
Ja var vanskelig å se desverreFølte streken forsvant nå fikk ikke lysere
Ja var vanskelig å se desverre
Jeg sjekket tidligere og så bare skygge. Hjemme med sykt barn så alt går litt i hu og hast. Kom tilbake på do nå. 30 min seinere og fant denne:
Ja håper det. Og håper mine tester blir mer sterke.. men man kan ikke frykte for alt, da hadde man ikke turt gå i gang med noe, som min svigermor sier

Åh herregudUnnskyld, tenkte jo selvfølgelig ikke over det var grunnen
Om de er sterkere, så er det jo et meget godt tegn
![]()

Men som sagt det er jo for tidlig, så jeg regner med det er pga fargestoff eller et eller annet annet
Nei, herlighet det gjør ikke noe!
Man kan ikke huske på alt hele tiden.
Glemte bilde ista da
Den øverste er tatt for tre dager siden, og den nederste idag tidlig.
Jeg har tatt annenhver/hver tredje dag i 3 uker som sagt, og de har bare sunket eller vært lik som den øverste siste tiden. Så syns den var litt sterkere idag, og den burde jo bare vært enda svakere etter tre dagerMen som sagt det er jo for tidlig, så jeg regner med det er pga fargestoff eller et eller annet annet
Vis vedlegget 397037
Man ser at urinen på den nederste har vært sterkere, siden den er mer gul, tenker jeg! Kanskje det er grunnen til at den er sterkere?

Negativ test i kveld, mest sannsynlig 9dpo. Var på helt sykt utvanna urin da. Ingen tr enda, men mye ubehag i livmora.

og at det er spire som gir litt Ubehag i livmoren