✨ IKM uke 4 ❤️

Babyplan sine virker bra de og :) ok bra.

Så gøy håper det stemmer :)

Er mest fornøyd med makesure, er de beste testene. Babyplan sine får jeg sånne lurestreker på:-/ men får se hva testene avslører imorgen. Håper jeg kommer etter deg inn til oktober2023-gruppa :Heartpink :smiley-angelic001

Er mest fornøyd med makesure, er de beste testene. Babyplan sine får jeg sånne lurestreker på:-/ men får se hva testene avslører imorgen. Håper jeg kommer etter deg inn til oktober2023-gruppa :Heartpink :smiley-angelic001
Ja håper det. Og håper mine tester blir mer sterke.. men man kan ikke frykte for alt, da hadde man ikke turt gå i gang med noe, som min svigermor sier

Jeg sjekket tidligere og så bare skygge. Hjemme med sykt barn så alt går litt i hu og hast. Kom tilbake på do nå. 30 min seinere og fant denne:
Er 9 dpo. (Jeg la ut bildet med mikroskopisk skygge tidligere) troverdig??

Jeg sjekket tidligere og så bare skygge. Hjemme med sykt barn så alt går litt i hu og hast. Kom tilbake på do nå. 30 min seinere og fant denne:

Vedlegg

• 596EC192-2756-47A1-8641-385EA23AB34B.jpeg
    596EC192-2756-47A1-8641-385EA23AB34B.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 142
Jeg ville tatt en tidligtest istede, og sett va utslaget på den ble :) men kunne skimte den ultrasvake skyggestreken din, så jeg kan se for meg at du får utslag på tidligtester nå :angel8

Jeg ville tatt en tidligtest istede, og sett va utslaget på den ble men kunne skimte den ultrasvake skyggestreken din, så jeg kan se for meg at du får utslag på tidligtester nå
:angel8

Ser streken godt på denne- ser positiv ut❤️

Ja håper det. Og håper mine tester blir mer sterke.. men man kan ikke frykte for alt, da hadde man ikke turt gå i gang med noe, som min svigermor sier

Håper de øker i styrke og at det er spire i magen:smiley-angelic001:Heartpink

Nå er kroppen min rar. Mannen er overbevist over at jeg er gravid men jeg tror ikke det.

*Tappa for energi. Orker ingenting enn å ligge på soffan. Orker ikke sitte oppreist.

*Veldig trøtt

*Halsbrann

*Tisser oftere

*Føler meg andpusten

*Unormalt tidlig ømme pupper i forhold til ikm

Hva annet kan det være tro? Kan man innbille seg så mye greier?

Tok en test nå og den var som forventa blentahvit. Er nok isåfall for tidlig for å starte testing men klarte ikke la være

Åh herregud:( Unnskyld, tenkte jo selvfølgelig ikke over det var grunnen❤️ Om de er sterkere, så er det jo et meget godt tegn❤️

Nei, herlighet det gjør ikke noe!:Heartred
Man kan ikke huske på alt hele tiden.

Glemte bilde ista da:dead:

Den øverste er tatt for tre dager siden, og den nederste idag tidlig.
Jeg har tatt annenhver/hver tredje dag i 3 uker som sagt, og de har bare sunket eller vært lik som den øverste siste tiden. Så syns den var litt sterkere idag, og den burde jo bare vært enda svakere etter tre dager :inpain: Men som sagt det er jo for tidlig, så jeg regner med det er pga fargestoff eller et eller annet annet :shy:

E2ED9063-E60A-4842-AC97-D80E617E36B0.jpeg

Nei, herlighet det gjør ikke noe!:Heartred
Man kan ikke huske på alt hele tiden.

Glemte bilde ista da:dead:

Den øverste er tatt for tre dager siden, og den nederste idag tidlig.
Jeg har tatt annenhver/hver tredje dag i 3 uker som sagt, og de har bare sunket eller vært lik som den øverste siste tiden. Så syns den var litt sterkere idag, og den burde jo bare vært enda svakere etter tre dager :inpain: Men som sagt det er jo for tidlig, så jeg regner med det er pga fargestoff eller et eller annet annet :shy:

Vis vedlegget 397037

Nei, men jeg burde jo husket på det. For husker jo jeg har lest det, stakkars❤️ Var ikke meningen å rippe oppi noe eller gjøre deg lei deg❤️:smiley-angelic003Man ser at urinen på den nederste har vært sterkere, siden den er mer gul, tenker jeg! Kanskje det er grunnen til at den er sterkere?❤️ Håper selvsagt på spire i magen:smiley-angelic001:Heartpink

Negativ test i kveld, mest sannsynlig 9dpo. Var på helt sykt utvanna urin da. Ingen tr enda, men mye ubehag i livmora.

Håper du får tydelig positiv test imorgen:smiley-angelic001:Heartpink og at det er spire som gir litt Ubehag i livmoren❤️

Back
Topp