Hei hei alle! 39 år, ønsker! to

.. Jenta vår er 2 år og 4 md...... Og! tror jeg i dag 11 dpo er ganske sikker på strek, for den er sterkere enn i går... Iiih. kan sende progresjon bilde fra i går. Og tok en test i stad som var enda sterkere og tydelig rosa (make sure strimler er jeg veldig fornøyd med, fås på meny blat annet)
Forrige gang jeg var gravid, med jenta vår, ble testen også tydelig sterkere 11 dpo.. så er jo et godt tegn. håper testene blir sterkere og sterkere

)
må dele det et eller annet sted. Helt rar følelse for i min alder hadde jeg halveis innstilt meg på at det ikke skulle gå. men ikke helt sikkert enda selvfølgelig.. og ting kan skje... men oppmuntrende å i det hele tatt se to streker også synes jeg, viser at vi kan. Mannen er heldigvis to år yngre som hjelper på siden vi begynte med prøvingen på å få barn litt sent.
Det som aller først var et tegn for meg denne gangen var at jeg våknet med så tørr munn 8 dpo og 9 dpo, og var så varm om natten. noe som er uvanlig for meg. måtte Google og fant ut tørr munn kunne være et symptom.
Heier på dere alle