⚘ Apriltråden ⚘

Skravle gjerne litt til så jeg ikke spammer, det er vel mac 4 eller 5 innlegg på rad...

NEEEEEEEEI Forumet kan ikke gå ned nå når jeg er så nær og endelig har tid????

Det hang hos meg også :arghh:
No er sofaen blitt seng og det var så digg å kvila seg no :D

Jeg kan jo skrive her inne så du ikke føler deg helt alene Sara! Jeg er ikke helt i mål. Eller, jeg er kanskje det mtp mitt mål, men husker ikke hvor mange innlegg jeg har skrevet siden sist oppdatering på topp100 lista. :p Hadde ikke så mange igjen der, og prøvde å telle etterhvert. Gravidhjernen klarte ikke det! :hilarious::hilarious:

Kjekt å ha noen å skravle med, jeg mangler altså en god del, men er ikke helt skker på hvor mange

Kjekt å ha noen å skravle med, jeg mangler altså en god del, men er ikke helt skker på hvor mange

Jeg satser bare på 777, med nedetiden som var da jeg hadde skravletid i går ble litt fatalt. Særlig siden jeg var ute hele dagen omtrent ellers. Ikke mye forumskravling da! Men, jeg sikler mest etter babynestet, så så lenge jeg klarer å være med i trekningen av det er jeg fornøyd altså. :D

Jeg satser bare på 777, med nedetiden som var da jeg hadde skravletid i går ble litt fatalt. Særlig siden jeg var ute hele dagen omtrent ellers. Ikke mye forumskravling da! Men, jeg sikler mest etter babynestet, så så lenge jeg klarer å være med i trekningen av det er jeg fornøyd altså. :D

Den nedetiden var litt bomemrt ja, også var det så mye jeg måtte ordne i kvedl som tok tid

Det hang hos meg også :arghh:
No er sofaen blitt seng og det var så digg å kvila seg no :D

Snart seng her også, men nå spiser jeg

(mens jeg skravler så fingrene får krampe)

Der har du store muligheter ifht å dra inn noen innlegg :D første gang jeg har svart på ganske mange, andre gang jeg er der inne i det hele tatt :)

JEg vet det, så det blir en runde inn der dersom det blir helt stille her, men det er mer gøy å srkavle med dere enn å leke, helt ærlig

Back
Topp