Hadde du nok?Ja var nett innom der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du nok?Ja var nett innom der![]()
Den nedetiden var litt bomemrt ja, også var det så mye jeg måtte ordne i kvedl som tok tid
Åh eg leste innlegg. Kor sjekker eg tråder?
Jeg måtte sitte og planlegge de nye rommene i tilbygget sammen med mannen, noe som egentlig var poengløst for han hadde jo den beste løsninga klart for seg uansett. Syns han bare kunne vist meg den først, i stede for å få meg til å skulle komme med forslag. Jeg er så dårlig på sånt, eneste kravet mitt var stellebord rett ved vannkilde liksom. Og at jeg får badekar!!
Sa han heller fikk komme når det er tid for å velge ut gulv og farge på vegger og sånt. Plassering av innredning har han litt bedre koll på, siden han er håndverker og har sett masse ulike løsninger der.
Det er jeg enig i, det er en grunn for at jeg nesten ikke har vært derJEg vet det, så det blir en runde inn der dersom det blir helt stille her, men det er mer gøy å srkavle med dere enn å leke, helt ærlig
Det er jeg enig i, det er en grunn for at jeg nesten ikke har vært dermen jeg måtte ta et raid, og det var så stille her
![]()
Spennende da!
Profilen din, innlegg nederst der finner du "finn alle tråder startet av..." og så teller du
Ja, og litt slitsomt for øyeblikket. Vi må gå ut kjellerveien, og døra der er i "feil" ende av huset så det er omvei til det meste. Og over halve området rundt huset er gravd opp. Lite plen å klippe i år.![]()
Eg har starta 9 tråder
Det er nok heldigvis en overgang, og lite plen å klippe er jo ikke bare en ulempe, men klart, lite hage å kose seg i også da.
Hva er kravet for den premien du sikter på da?

Ja heldigvis. Var litt stress i dag da mini ikke ville sove i vogna. Jeg trodde han sov, gikk inn og satte på eggekokeren og hørte et vræl i babycalln. Var jo et halvmaraton for å komme til vogna.
Vi får heldigvis opp veranda vi kan kose oss på i stedet.![]()
Ahh, da er det jo null stressEg sikte ikkje på ein premie, eg bare likar å skravla![]()
Litt stress da ja.
Men veranda blir bra!
).