⚘ Apriltråden ⚘

Jeg husker bare kravet for øverste, og knapt nok husker jeg det, for jeg skrev 20 tråder her en dag, men det er 24 og jeg mener jeg hr 25 og burde sikkert dobbeltsjekket det også, men prioriterer innlegg

Om ca 10 min håper jeg å få oppdatert topp 100 så jeg kan se hvor mye jeg mangler
Kjipt om du mangler tråder da
 
Sånt pes på slutten har jeg ikke hatt på lenge, gøy med litt krav som krever litt, bare dumt at jeg havnet sånn på siste liten med så trvle dager de siste to dagene og nedetid og altså ikke kommet meg frempå tidligere sånn jeg burde. Min feil det. Bre for travel mnd . Travelt liv
Måtte innom leketrpdene jeg for ble stresset av det jeg manglet
 
Men skrå tomt er irriterende når man skal sette opp f.eks trampoline. Og huskestativ. Om man vil spille fotball. Eller gud forny crocket. Som ikke går så bra på en 40 år gammel sliten "gress"plen som har store mengder mose, humper og dumper og tuer og tuster og i det hele tatt... i tillegg til altså å skrå både nord/sør og øst/vest.
Det tror jeg på dr irriterende
 
Her renner det inn med ting som vi må melde oss på men litt usikker på om vi har økonomi til alt
Sommersamlingen er et must for korpset. Men så er det ingen stor kostnad heller, det koster 125 pr deltager og vi tar somregel 100 i egenandel for hovedkorpset, aspirantene dekker korpset. Vi har altså en semesteravgift på beskjedne 400 kr, så det dekker jo sikkert ikke forsikring av instrument og lønn til dirigent, så alt annet tas inn via lodd, dugnad og egenandeler.

Annerledes enn fotballen der alle turneringer de er med på 8 vår klubb er dekket av kontingenten men så er den også langt høyere enn i korpset.
 
Det tror jeg på dr irriterende

Jeg har velsog lyst å ta fatt på jobben med å rehabilitere hagen, sone for sone. Ikke ta hele hagen på en gang, for mye jobb og derssuten for begrensende for ungene. Men å ta en del om gangen.

Men, så er det alle andre. Jeg kan si til egne barn og deres venner at akkurat nå kan man ikke bruke hagen på nedsiden/oppsiden/østsiden/vetsiden for jeg har fjernet mose, lagt på jord og rullet og sådd. Jeg vet ikke om sperrebånd gjør nytten, heller. Altså siden hagen fungerer som snarvei, både til fots og på sykkel. Vi bor i enden av en blindvei og der er raskere gjennom hagen vår enn ned på hovedveien og rundt. Det er jo greit nok, men om man følger veien rundt naboen i stedet for å skrå gjennom hagen vår er der gangvei....
 
Måtte innom leketrpdene jeg for ble stresset av det jeg manglet
Burde nok tatt en runde der jeg også litt tidligere.

Men jeg trodde utfra topp 100 litt etter 11 at jeg hadde den greit inne, sånn 1002 eller 1005 ca.

Det står 999. Den er oppdatert en time inn i ny dag, men jeg skrev ikke etter ca 23.30 uansett så det ble sånn jeg ser det 999 i april.
 
Vår hage går rundt hele huset, og har flere "deler" og er jo levende og hyggelig og avsluttes i vest/nederst med en rekke ripsbusker.

Men jeg hadde likt hagen langt bedre dersom vi i alle fall hadde fått tatt en runde på mose og løvetann og helst fylle dumper og gjøre at den blir "flat" selv om den ikke blir "rett", altså den vil fortsatt helle, for det gjør den, men at den ikke trenger å ha så mye humper og dumper. Men usikker på hvordan den egentlig ser ut under all mosen på deler av den...
Ikke så dtor hage her, ser nå at vi skulle gjerne hatt litt større
 
Ahh. Deilig

Slo av vekking i morgen tidlig.
. Slo av alarm "husk å bestille vekslepenger" for det gjorde jeg i går.
Slo av alarm "teft og øvetid" for teft er sponsor-middel-søknaden jeg sendte i kveld og øvetid har min nestleder bekreftet at er hennes oppgave.

0 alarmer!

(jeg bruker altså alarm på mobilen til mye)
Lite bruk av det her , starter stort sett på jobb 8.30 og står da opp samtidig som kengubarnet oh han bruker alarm
 
Sommersamlingen er et must for korpset. Men så er det ingen stor kostnad heller, det koster 125 pr deltager og vi tar somregel 100 i egenandel for hovedkorpset, aspirantene dekker korpset. Vi har altså en semesteravgift på beskjedne 400 kr, så det dekker jo sikkert ikke forsikring av instrument og lønn til dirigent, så alt annet tas inn via lodd, dugnad og egenandeler.

Annerledes enn fotballen der alle turneringer de er med på 8 vår klubb er dekket av kontingenten men så er den også langt høyere enn i korpset.
Vi har nå en dåp( fly koste nærmere 5000)
2 cuper med overnatting på. Hotell 2 dager
1 Madrid tur
 
Burde nok tatt en runde der jeg også litt tidligere.

Men jeg trodde utfra topp 100 litt etter 11 at jeg hadde den greit inne, sånn 1002 eller 1005 ca.

Det står 999. Den er oppdatert en time inn i ny dag, men jeg skrev ikke etter ca 23.30 uansett så det ble sånn jeg ser det 999 i april.
Men da klarere du det hvertfall
 
Vi har nå en dåp( fly koste nærmere 5000)
2 cuper med overnatting på. Hotell 2 dager
1 Madrid tur
Ahh, der var KORPSET jeg skulle melde på, ikke musikanten. Men sommersamlingen koster 100 i egenandel og diesel til å kjøre en time og tilbake, samt det vi ender med å bruke i kiosken da. Så det er liksom ikke noe stress.
 
Ahh, der var KORPSET jeg skulle melde på, ikke musikanten. Men sommersamlingen koster 100 i egenandel og diesel til å kjøre en time og tilbake, samt det vi ender med å bruke i kiosken da. Så det er liksom ikke noe stress.
Nei ser den
100 kr var ikke akkurat stor sum
 
Back
Topp