⚘ Apriltråden ⚘

Den nedetiden var litt bomemrt ja, også var det så mye jeg måtte ordne i kvedl som tok tid

Jeg måtte sitte og planlegge de nye rommene i tilbygget sammen med mannen, noe som egentlig var poengløst for han hadde jo den beste løsninga klart for seg uansett. Syns han bare kunne vist meg den først, i stede for å få meg til å skulle komme med forslag. Jeg er så dårlig på sånt, eneste kravet mitt var stellebord rett ved vannkilde liksom. Og at jeg får badekar!!
Sa han heller fikk komme når det er tid for å velge ut gulv og farge på vegger og sånt. Plassering av innredning har han litt bedre koll på, siden han er håndverker og har sett masse ulike løsninger der.

Jeg måtte sitte og planlegge de nye rommene i tilbygget sammen med mannen, noe som egentlig var poengløst for han hadde jo den beste løsninga klart for seg uansett. Syns han bare kunne vist meg den først, i stede for å få meg til å skulle komme med forslag. Jeg er så dårlig på sånt, eneste kravet mitt var stellebord rett ved vannkilde liksom. Og at jeg får badekar!!
Sa han heller fikk komme når det er tid for å velge ut gulv og farge på vegger og sånt. Plassering av innredning har han litt bedre koll på, siden han er håndverker og har sett masse ulike løsninger der.

Spennende da!

JEg vet det, så det blir en runde inn der dersom det blir helt stille her, men det er mer gøy å srkavle med dere enn å leke, helt ærlig
Det er jeg enig i, det er en grunn for at jeg nesten ikke har vært der :p men jeg måtte ta et raid, og det var så stille her :p

Bahh, når jeg er skravlestressa skulle jeg hatt rundt tall sist mnd så jeg visste hvor jeg starta så jeg viste målet :P

Dersom jeg får 92 400 som total er jeg over, det vet jeg, men usikker på hvor langt under mplet EGENTLIG er.

Det er jeg enig i, det er en grunn for at jeg nesten ikke har vært der :p men jeg måtte ta et raid, og det var så stille her :p

Det er jo greit når det er stille, men nå er her nå blitteittliv :)

på siste topp 100 så langt er jeg over Ronja! Jeg tror aldri jeg har endt en mnd over henne, men hun er vel på tur nå!

Spennende da!

Ja, og litt slitsomt for øyeblikket. Vi må gå ut kjellerveien, og døra der er i "feil" ende av huset så det er omvei til det meste. Og over halve området rundt huset er gravd opp. Lite plen å klippe i år. :p

Ja, og litt slitsomt for øyeblikket. Vi må gå ut kjellerveien, og døra der er i "feil" ende av huset så det er omvei til det meste. Og over halve området rundt huset er gravd opp. Lite plen å klippe i år. :p

Det er nok heldigvis en overgang, og lite plen å klippe er jo ikke bare en ulempe, men klart, lite hage å kose seg i også da.

Jeg husker bare kravet for øverste, og knapt nok husker jeg det, for jeg skrev 20 tråder her en dag, men det er 24 og jeg mener jeg hr 25 og burde sikkert dobbeltsjekket det også, men prioriterer innlegg

Om ca 10 min håper jeg å få oppdatert topp 100 så jeg kan se hvor mye jeg mangler

Det er nok heldigvis en overgang, og lite plen å klippe er jo ikke bare en ulempe, men klart, lite hage å kose seg i også da.

Ja heldigvis. Var litt stress i dag da mini ikke ville sove i vogna. Jeg trodde han sov, gikk inn og satte på eggekokeren og hørte et vræl i babycalln. Var jo et halvmaraton for å komme til vogna. :P

Vi får heldigvis opp veranda vi kan kose oss på i stedet. :D

Sånt pes på slutten har jeg ikke hatt på lenge, gøy med litt krav som krever litt, bare dumt at jeg havnet sånn på siste liten med så trvle dager de siste to dagene og nedetid og altså ikke kommet meg frempå tidligere sånn jeg burde. Min feil det. Bre for travel mnd . Travelt liv

Ja heldigvis. Var litt stress i dag da mini ikke ville sove i vogna. Jeg trodde han sov, gikk inn og satte på eggekokeren og hørte et vræl i babycalln. Var jo et halvmaraton for å komme til vogna. :p

Vi får heldigvis opp veranda vi kan kose oss på i stedet. :D

Litt stress da ja.

Men veranda blir bra!

Sånn, kveldsmat, oppvarmet pizza, spist.

Da har jeg vel energi til å frese av 20-30-40 innlegg, hvor mange som enn mangler, jeg har ikke peil på ha jeg har skrevet den siste hlvtimen....

Litt stress da ja.

Men veranda blir bra!

Ja, veldig. Vi har veldig hellende tomt, så har uansett hatt lite plasser å sitte ute. I alle fall der det er sol utover dagen, eneste flate plassen har bare formiddagssol. :P

Nei, nå satser jeg på at jeg har nok innlegg, og kaster inn håndkleet for i dag. Fore hunder og trekke lodd med mannen om hvem som skal lufte dem (eller dra gravid-trøtthetskortet, men litt tidlig å begynne å bruke det enda :knegg:).

Back
Topp