Fordi det er lettere for nye medlemmer å finne et aktivt forum da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi det er lettere for nye medlemmer å finne et aktivt forum da.
Det er santFordi det er lettere for nye medlemmer å finne et aktivt forum da.

Jupp
Skjønner jrgJeg ble sur![]()
Det håper jeg også for din delJupp
Håper de senskadene forsvinner etterhvert og de finner ut av eggstokkvondtene

Det er sant
Jeg har bare lagt de inn her fordi det gjerne er mer aktivitet og mer sjanse for råd og tips![]()
Jeg prøvde det den ene gangen jeg gikk tomt for data, men det var en tålmodighetsprøve jeg ikke bestoNå er jeg innom fra min super treige mobildata og teller ned til midnatt. Da får jeg ny datakvote. Jeg gadd ikke kjøpe pakke og må leve med konsekvensen av at jeg har et abb med lite data og derved lite rom for utskeielse. Men jeg har jo fakrisk data når det er tomt også. Bare innmari tregt så å laste denne tråden er en Tålmodighetsprøve

TakkDet håper jeg også for din del![]()
Jeg har nesten brukt opp all min data denne mnd for flrste gang på lengeNå er jeg innom fra min super treige mobildata og teller ned til midnatt. Da får jeg ny datakvote. Jeg gadd ikke kjøpe pakke og må leve med konsekvensen av at jeg har et abb med lite data og derved lite rom for utskeielse. Men jeg har jo fakrisk data når det er tomt også. Bare innmari tregt så å laste denne tråden er en Tålmodighetsprøve
Jeg har holdt ut...Jeg prøvde det den ene gangen jeg gikk tomt for data, men det var en tålmodighetsprøve jeg ikke besto![]()
Tror jeg skal øke abb i alle fall i juli, muligens fra juniJeg har nesten brukt opp all min data denne mnd for flrste gang på lenge
Jeg prøvde det den ene gangen jeg gikk tomt for data, men det var en tålmodighetsprøve jeg ikke besto![]()
Lykke til med deyOg jeg må skravle mye, men jeg har en sponsorsøknad å ordne nå når lillemor har sovnet.
Og litt annet.
Sikkert lurtTror jeg skal øke abb i alle fall i juli, muligens fra juni
Bør jeg også, men må handle litt, sjekke selvangivelsen en siste gang og så er jeg fryktelig sliten etter noen intensive dagerOg jeg må skravle mye, men jeg har en sponsorsøknad å ordne nå når lillemor har sovnet.
Og litt annet.