⚘ Apriltråden ⚘

Det er sant :happy:
Jeg har bare lagt de inn her fordi det gjerne er mer aktivitet og mer sjanse for råd og tips :)

Ja. Bv er sånn. Derved er det sånn det er blitt og fungerer. Ca alt legges på generell og flyttes siden så man kan se på underforum etter eldre tråder innen tema.

Noen underforum har jo mer eller midnre levende tråder, i tillegg til selvsagt terminforum og vi som prøver og en del sånne andre grupper.

Men faktum er at utenom termingeuppene er der vel en noe begrenset gruppe medlemmer som er aktive her inne

Nå er jeg innom fra min super treige mobildata og teller ned til midnatt. Da får jeg ny datakvote. Jeg gadd ikke kjøpe pakke og må leve med konsekvensen av at jeg har et abb med lite data og derved lite rom for utskeielse. Men jeg har jo fakrisk data når det er tomt også. Bare innmari tregt så å laste denne tråden er en Tålmodighetsprøve

Nå er jeg innom fra min super treige mobildata og teller ned til midnatt. Da får jeg ny datakvote. Jeg gadd ikke kjøpe pakke og må leve med konsekvensen av at jeg har et abb med lite data og derved lite rom for utskeielse. Men jeg har jo fakrisk data når det er tomt også. Bare innmari tregt så å laste denne tråden er en Tålmodighetsprøve
Jeg prøvde det den ene gangen jeg gikk tomt for data, men det var en tålmodighetsprøve jeg ikke besto :p

Usj. Samboer vil gjerne få unnagjort endel beising, men kjenner at mørbankheten min ikke er helt der :sorry:
Han sa at jeg kunne strekke meg en times tid hvis jeg ville. Da blir klokka nærmere halv 9 før jeg går i gang. Han gikk igang kl seks, så jeg har lagt ungene og ryddet opp, så det er ikke slik at jeg har dovnet meg mens han holdt på:p

Jeg har nesten brukt opp all min data denne mnd for flrste gang på lenge

Jeg prøvde det den ene gangen jeg gikk tomt for data, men det var en tålmodighetsprøve jeg ikke besto :p
Jeg har holdt ut...

Nå er jeg hjemme til midnatt og så har jeg ny kvote

Du har passert meg.

I hele dag har jeg vært den som var nærmet av de som ikke var over 1000. Nå er du over meg.

Og jeg må skravle mye, men jeg har en sponsorsøknad å ordne nå når lillemor har sovnet.

Og litt annet.

Dere bergensdamer..
Dere var jo så flinke denne gang, og jeg satte stor pris på det.
Tror dere at dere kan skaffe et like fantastisk vær om 3 uke?
Da vil jeg muligens også få tid til å nyte det litt :)

Back
Topp