⚘ Apriltråden ⚘

Kommer nok sn på mannfolket;)
Derfor jeg skrev det som jeg skrev det, at det ikke ligger for ALLE mannfolk, slike ting :p jeg tror alle menn jeg kjenner gir ansvaret for tøy med lettelse videre til dama. Ikke at de ikke kan, men jeg vet hvertfall med min så blir han så i tvil om det er greit eller ikke :shy: (ikke min feil altså, oppmuntrer han til å prøve seg:p)

Klart de , men jrg tror mange også hadde klart det selv om man er to om mor bare slipper de til

I vårt tilfelle, innebar det at han var det. Eg gav han sjanse. Han måtte overta min permisjon med eldste pga fødselskade. Så eg visste han kunne.

Bør jeg også, men må handle litt, sjekke selvangivelsen en siste gang og så er jeg fryktelig sliten etter noen intensive dager
Jeg har handlet. Må sjekke den angivelse. Burde meldt på sommersamling men har for få svar. Ææ%q
Beiset i en time nå, så du har nok passert igjen :p

Nope, for den timen har jeg brukt på tidenes mest uproffesjonelle søknad på sponsormidler...

Jeg har handlet. Må sjekke den angivelse. Burde meldt på sommersamling men har for få svar. Ææ%q

Nope, for den timen har jeg brukt på tidenes mest uproffesjonelle søknad på sponsormidler...
Hahaha :p
Har lagt meg i sengen nå. Vet du når lista blir oppdatert? Hvor ofte?

Da har jeg endelig fått meg middag :)

Back
Topp