Min samboer har ikke peiling på hvor nesten noe av tøyet til ungene erDet hender han spør ja.
det ligger nok ikke helt for alle mannfolk med slike ting Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min samboer har ikke peiling på hvor nesten noe av tøyet til ungene erDet hender han spør ja.
det ligger nok ikke helt for alle mannfolk med slike ting OkiHatt det slik siden me gikk frå kvarandre i 2015, så ja.
Kommer nok sn på mannfolketMin samboer har ikke peiling på hvor nesten noe av tøyet til ungene erdet ligger nok ikke helt for alle mannfolk med slike ting
![]()
Kommer nok sn på mannfolket![]()
Derfor jeg skrev det som jeg skrev det, at det ikke ligger for ALLE mannfolk, slike tingKommer nok sn på mannfolket![]()
(ikke min feil altså, oppmuntrer han til å prøve segMin samboer har ikke peiling på hvor nesten noe av tøyet til ungene erdet ligger nok ikke helt for alle mannfolk med slike ting
![]()
Ja, det må hanFar til mine barn må jo det.
Klart de , men jrg tror mange også hadde klart det selv om man er to om mor bare slipper de tilEr man skilt, så må jo far klara det...
Klart de , men jrg tror mange også hadde klart det selv om man er to om mor bare slipper de til
Ja, det må hanog min får det jo til når han er alene med ungene, men foretrekker veldig at jeg finner tøy (han blir litt usikker hva som er hva til tider
).
Jeg har handlet. Må sjekke den angivelse. Burde meldt på sommersamling men har for få svar. Ææ%qBør jeg også, men må handle litt, sjekke selvangivelsen en siste gang og så er jeg fryktelig sliten etter noen intensive dager
Beiset i en time nå, så du har nok passert igjen![]()
HahahaJeg har handlet. Må sjekke den angivelse. Burde meldt på sommersamling men har for få svar. Ææ%q
Nope, for den timen har jeg brukt på tidenes mest uproffesjonelle søknad på sponsormidler...
Jeg har handlet. Må sjekke den angivelse. Burde meldt på sommersamling men har for få svar.Bør jeg også, men må handle litt, sjekke selvangivelsen en siste gang og så er jeg fryktelig sliten etter noen intensive dager
Hvor mye mangler du på det?Kanskje eg klarer 555 innlegg![]()
Det klarer du helt fint
Mangler 9 innlegg til rundt tall
Sitter her og holder på å sovne selv.Ja det blir litt skravling i kveld, enn om eg er sliten.