⚘ Apriltråden ⚘

Så frustrerende! Og ikke minst urettferdig. :eek: Har han selv et yrke der belastningen er stor fysisk?
Det er en både/og-jobb. Mye prosesser de holder øye med inne på kontrollrommet, og hvis noe går galt så må de manuelt inn og fikse. Da kan det være å bruke spade for å få opp produkter, som kan være en tung prosess. På nattevakter vet jeg at de lager mat, ser på film osv :p

Gah, blir så sint på samboer! Vi har vært ute og forberedt til beising, så fikk jeg den verste jobben med tanke på rygg og bekken (må sitte på huk og vaske, og bøyde meg frem og tilbake).
Så jeg klarte ikke å fullføre alt. Da jeg kommer inn så sitter han i sofaen og ser på tv, og sier at jeg godt kan gå ut og gjøre meg ferdig. Jeg sier at jeg ikke klarer pga rygg. Da kommer han med at jeg ikke kan fortsette å jobbe i et yrke som gir meg vondt i ryggen hele tiden, han kan jo ikke gjøre alt for meg. Det som provoserer er at jeg har ikke ofte vondt i rygg (vondt i nakke, ja. Men det er lettere å gjøre ting med), det er unntakstilstand nå pga jeg har vondt etter lørdag. Full av adrenalin den dagen, så jeg kjente det ikke da.
Han ser ikke at jeg faktisk gjør ting i huset, han tenker at han gjør alt :inpain:

Skikkelig dårlig gjort av han...

I kveld er det speider for oss, så ungene er i seng litt seinere i dag. Håper eg ikkje går hodepine i kveld igjen, slik at eg kan skravla i kveld.

I dag har eg vert på belastningsmestringskurs og trur dåke ikkje eksen min er satt opp på samme kurset :banghead::banghead:

Jeg må passe korpset, og bv går supertreigt på mobildata frem til midntatt, så det spørs hva jeg klarer før sånn når ungene er i seng og den Teft søknaden (sponsormidler) er sendt og selvangivelsen er sett på..
Ja, også alt jeg smetter innimellom før den tid da.
Jeg er stort sett hjemme men med dundrende hodepine så

Gah, blir så sint på samboer! Vi har vært ute og forberedt til beising, så fikk jeg den verste jobben med tanke på rygg og bekken (må sitte på huk og vaske, og bøyde meg frem og tilbake).
Så jeg klarte ikke å fullføre alt. Da jeg kommer inn så sitter han i sofaen og ser på tv, og sier at jeg godt kan gå ut og gjøre meg ferdig. Jeg sier at jeg ikke klarer pga rygg. Da kommer han med at jeg ikke kan fortsette å jobbe i et yrke som gir meg vondt i ryggen hele tiden, han kan jo ikke gjøre alt for meg. Det som provoserer er at jeg har ikke ofte vondt i rygg (vondt i nakke, ja. Men det er lettere å gjøre ting med), det er unntakstilstand nå pga jeg har vondt etter lørdag. Full av adrenalin den dagen, så jeg kjente det ikke da.
Han ser ikke at jeg faktisk gjør ting i huset, han tenker at han gjør alt :inpain:
Åh så teit, hadde blitt sur jeg

Back
Topp