⚘ Apriltråden ⚘

Jaaa, var rolig her :shy:
Veldig rolig

Men nå har IT låst opp nettverkset mitt som hang så da kan jeg jobbe igjen, Tenkte jeg kunne skravle mens det hang, men... Jaja :)

Jeg spilte candy crush i stedet mens jeg venter jeg...

Dei trenger nok å sjefes litt med :D
Altså med "guttene mine", mener jeg ikke mine sønner, men 2 voksne menn jeg sjefer opp her i møtet :)
Jeg har det overordnede overblikket, de har mer detalj erfaring - er egentlig er team, men i denne sammenheng er jeg "sjef" siden jeg også sitter i prosjektgruppen, og snakker med styringsgruppen

Ohoi, pms her, eller? :nailbiting:
Jeg tenkte at jeg skulle hvile rygg/bekken mens minsten sover. Men da skulle samboer ha meg igang med å forberede terrasse og endel store kasser (plantet grønnsaker i) til beising. Snakk om å bli sur (jeg altså) :p

Får bare dure på. Men jeg jobber jo, og så er det korps, og så noe søknadsagreier med frist 1.5 og så bør jeg vel faktisk se over selvangivelsen en gang til (har sett på den altså, men bare sånn kjapt) selv om den pleier å stemme.

Men 100 innlegg til....
70 innlegg her

Pokemon? Når jeg sitter på kontoret mitt så når jeg når du minner meg på det et par pokemons stort sett

Men ingen stop eller gym så det er litt begrenset hvor langvarig glede jeg har av de to pokemons ejg kan fange, liksom

Falt litt av spillingen på det i det siste.

Særlig etter at jeg klarte på en natt jeg lå og dillet med telefonen uten å oppdage at wifi var nede, blåse hele datakvoten min midt i april og har kjørt på strupet fart (har ice, så de stopper det ikke og overfakturerer ikke, men struuuuuuuuper hastigheten) så har jeg liksom ikke spilt pokemon de siste påar ukene. Det funker bare fra wifi og er derved relativt begrenset...

Men altså, i morgen er det ny måned!

Og blir nok mer pokemon på meg i sommer igjen tenker jeg, gå litt med ungene og sånn.

Det ryddes i tråder.... de renner inn med varsel om at mine tråder er flyttet til et annet forum.... jeg har jo sikekrt startet rekkordmange tråder i april, så da blir det mange sånne....

Back
Topp