⚘ Apriltråden ⚘

God morgen. Ungene er levert på skulen. Sola skinner og eg skal gjøre unna ukeshandel. Så må eg vaska hus. Bra dykk ikkje skravla då mykje, så holder eg meg oppe på listo kanskje :D

God morgen. Ungene er levert på skulen. Sola skinner og eg skal gjøre unna ukeshandel. Så må eg vaska hus. Bra dykk ikkje skravla då mykje, så holder eg meg oppe på listo kanskje :D
Er et fantastisk vær, bare synd jeg skal sitte i møter i hele dag.
Ligger å leser litt til eksamen nå, første møte begynner kl 10, 5 minutter å gå fra hotellet

God morgen:) Minsten fant frem to runde gule lys i dag, så det ble et fint påskudd for å tenne noen frokostlys:D

Hehe, jeg skal spurtskravle, jeg må skravle 135 innlegg i dag og i morgen...

Jobber med saken men jeg er på jobb så jeg må jobbe nå da egentlig. Sniker litt.

Fau etter jobb, så.... I kveeeeeeld engang håper jeg å få inn en drøss og ikke minst i morgen kveld etter ungene er i seng

Jobber med saken men jeg er på jobb så jeg må jobbe nå da egentlig. Sniker litt.

Fau etter jobb, så.... I kveeeeeeld engang håper jeg å få inn en drøss og ikke minst i morgen kveld etter ungene er i seng

Ja det blir sånn :D Det er travelt....

Back
Topp