⚘ Apriltråden ⚘

Nei går greit. Tar den daglig.
Er nok veldig praktisk, men kommer litt an på hvor langt man skal.
Tar gjerne T-bane og trikk når jeg skal rundt om i Oslo

Gruer meg så forferdelig for i morgen :crybaby2 Skal trekke en visdomstann. De sier den er ukomplisert og alt, men... allikevel. Man har vært igjennom så mye mer forferdelig, hvorfor gruer jeg meg så til dette? Forstår det ikke :pale

Ja :angelic: og masse fruktsalat:D skal ta med meg masse av det på jobb imorgen :happy: og kake, da blir kollegaene alltid glade :hilarious:

Det er alltid kjekt. Det gjør jeg også etter barnebursdager når det passer. Ikke yngste siden hun har 25.12

Til min egen har jeg med kake enten på dagen eller før/etter helga i samarbeid med min kollega som har dagen etter meg. Og mannens er stort sett da jeg starter ferie.

Da har jeg gjort en del alterntive forberedelser til 17. Mai.

Jeg har beregnet behovet for vekslepenger til at jeg skal bestille 10 000 kr i en fordeling fra 5 til 50 fra banken.

Og jeg har laget et utkast til fordeling av oppgaver for 2. Klasse.

Jepp, jeg er kasserer i fau og fau er altså 17. Mai komité. Og jeg sitter mitt første av to år, for mellomste som går i 2. Klasse.

Det er alltid kjekt. Det gjør jeg også etter barnebursdager når det passer. Ikke yngste siden hun har 25.12

Til min egen har jeg med kake enten på dagen eller før/etter helga i samarbeid med min kollega som har dagen etter meg. Og mannens er stort sett da jeg starter ferie.
Alltid fint å ha med seg noe, og så greit å bli kvitt litt rester :p noe av kakene kan fryses, så da har jeg til de som ikke kunne komme på feiring, men gjerne vil svippe innom en dag:happy:

Alltid fint å ha med seg noe, og så greit å bli kvitt litt rester :p noe av kakene kan fryses, så da har jeg til de som ikke kunne komme på feiring, men gjerne vil svippe innom en dag:happy:
Glede andre er fint. Og kake i fryseren er jo veldig bra.

Back
Topp