Trultemor1
Elsker forumet
Samme herSemulegrøt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSemulegrøt![]()
Bybanen tar jo hundre årSant nokEg er så vant med bybanen
![]()

Jeg har også tatt den og koselig den, men den tar fort en time.
Bybanen tar jo hundre år![]()
Er nok veldig praktisk, men kommer litt an på hvor langt man skal.Nei går greit. Tar den daglig.
AhaBlitt litt lei etter slle årene på jobb hvor det har vært grlt
Skal trekke en visdomstann. De sier den er ukomplisert og alt, men... allikevel. Man har vært igjennom så mye mer forferdelig, hvorfor gruer jeg meg så til dette? Forstår det ikke Gruer meg så forferdelig for i morgenSkal trekke en visdomstann. De sier den er ukomplisert og alt, men... allikevel. Man har vært igjennom så mye mer forferdelig, hvorfor gruer jeg meg så til dette? Forstår det ikke
![]()
Er det smertefullt no?
Niks. Den må ut fordi den er brukket og har gigantisk hull i seg... Men heldigvis ingen smerter så langt!!
Oppe eller nede?Gruer meg så forferdelig for i morgenSkal trekke en visdomstann. De sier den er ukomplisert og alt, men... allikevel. Man har vært igjennom så mye mer forferdelig, hvorfor gruer jeg meg så til dette? Forstår det ikke
![]()
Oppe eller nede?
Uff da. Hos meg vokser visdomsjeksler feil veg, så kan ikkje trekke dei. Men så lenge eg ikkje har vondt, kan dei få bli. Lykke til i morgen![]()
Jaog masse fruktsalat
skal ta med meg masse av det på jobb imorgen
og kake, da blir kollegaene alltid glade
![]()
Nei hurraEr jo ledelse til Brann
Med mindre du er Tromsøsupporter?
![]()
Åå, ja nei denne er som en helt vanlig tannTakk... Gleder meg til å bli ferdig!
Oppe er somregel ikke noe problem å ta utOppe!
Alltid fint å ha med seg noe, og så greit å bli kvitt litt resterDet er alltid kjekt. Det gjør jeg også etter barnebursdager når det passer. Ikke yngste siden hun har 25.12
Til min egen har jeg med kake enten på dagen eller før/etter helga i samarbeid med min kollega som har dagen etter meg. Og mannens er stort sett da jeg starter ferie.

Glede andre er fint. Og kake i fryseren er jo veldig bra.Alltid fint å ha med seg noe, og så greit å bli kvitt litt resternoe av kakene kan fryses, så da har jeg til de som ikke kunne komme på feiring, men gjerne vil svippe innom en dag
![]()