NeiFår vel ikke sneket fra jobb slik jeg delvis gjør heller du.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiFår vel ikke sneket fra jobb slik jeg delvis gjør heller du.

Stresser som ett uvær her..Spennende. Og stressende vil jeg tro ja
Stresser som ett uvær her..
God dagGod morgen![]()
Ønsker helst noe som passer sengetøyet vi tar allerede, så standardmål sier jeg ja takk tilVåre er fra ikea og ikke egentlig å anbefale da de ikke har helt samme mål som vanlig sengetøy (til gjengjeld vil vanlig sengetøy som vaskes og gjerne tromles fint vareiere minst 10 cm i lengden de også, faktisk.
Så koseligGod morgenMinsten fant frem to runde gule lys i dag, så det ble et fint påskudd for å tenne noen frokostlys
![]()
Har fra princess tror jegJeg vil ha ny dyne! Hvor har dere kjøpt, og vil anbefale?![]()
Ønsker helst noe som passer sengetøyet vi tar allerede, så standardmål sier jeg ja takk til![]()
Jeg vil ha ny dyne! Hvor har dere kjøpt, og vil anbefale?![]()
Så braDa var visdomstanna ute!!! Det var ikke vondt. Nå er jeg spent på hvor mye vondt det gjør etterpå![]()
93 her119 innlegg igjen, eller 118 da etter dette.
Det er litt mye gitt et labre tempoet, og fau i kveld.
Da var visdomstanna ute!!! Det var ikke vondt. Nå er jeg spent på hvor mye vondt det gjør etterpå![]()
93 her
Å like lite tid tror jegIkke så stor forskjell. Men noe forran meg er du jo
Så braDa var visdomstanna ute!!! Det var ikke vondt. Nå er jeg spent på hvor mye vondt det gjør etterpå![]()