Flytter dere langt?God morgen!
Nå er uken her jeg har grugledet meg til siden februar. Vi flytter. Nå blir det stressende slitsomme dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flytter dere langt?God morgen!
Nå er uken her jeg har grugledet meg til siden februar. Vi flytter. Nå blir det stressende slitsomme dager.
God morgenGod morgen alle sammen
Er et fantastisk vær, bare synd jeg skal sitte i møter i hele dag.God morgen. Ungene er levert på skulen. Sola skinner og eg skal gjøre unna ukeshandel. Så må eg vaska hus. Bra dykk ikkje skravla då mykje, så holder eg meg oppe på listo kanskje![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen![]()
Hva står på planen idag? Møte?God morgen til deg også
Akkurat nå leser jeg til eksamen.Hva står på planen idag? Møte?![]()
OhoiAkkurat nå leser jeg til eksamen.
Møte fra kl 10 til rundt 17-18 tiden.
Middag og så fortsette å lese til eksamen..
du er god!Eksamen neste uke så må leseOhoidu er god!
Du må ha masse lykke til!Eksamen neste uke så må lese

God morgen!
God morgen. Ungene er levert på skulen. Sola skinner og eg skal gjøre unna ukeshandel. Så må eg vaska hus. Bra dykk ikkje skravla då mykje, så holder eg meg oppe på listo kanskje![]()
Eksamen neste uke så må lese
Hehe, jeg skal spurtskravle, jeg må skravle 135 innlegg i dag og i morgen...
Noe lignende hva jeg må, men jeg skal jobbe ikveldHehe, jeg skal spurtskravle, jeg må skravle 135 innlegg i dag og i morgen...
Jobber med saken men jeg er på jobb så jeg må jobbe nå da egentlig. Sniker litt.Kjør på![]()
Får vel ikke sneket fra jobb slik jeg delvis gjør heller du.Noe lignende hva jeg må, men jeg skal jobbe ikveld![]()
Jobber med saken men jeg er på jobb så jeg må jobbe nå da egentlig. Sniker litt.
Fau etter jobb, så.... I kveeeeeeld engang håper jeg å få inn en drøss og ikke minst i morgen kveld etter ungene er i seng