Pleier å være de enkleste detOppe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å være de enkleste detOppe!
Det er helt lov ja. På tide. Absolutt.Ble sittende å lese fag når jeg kom frem til hotellet.
Kanskje på tide å legge vek boken nå![]()
Jeg tar den minst mulig. Syntes den tar altfor lang tidNei går greit. Tar den daglig.
. Går raskere med bil eller buss syntes jeg Pleier å være de enkleste det
T banen og trikken går fortere enn bybanen syntes jegEr nok veldig praktisk, men kommer litt an på hvor langt man skal.
Tar gjerne T-bane og trikk når jeg skal rundt om i Oslo

Oppe er somregel ikke noe problem å ta ut
Skjønner deg godt jegGodt å høre, takk!!Puh... allerede vært på do et par gang pga nervøs mage... Føler meg som ei stor pingle
![]()
Jeg tar den minst mulig. Syntes den tar altfor lang tid. Går raskere med bil eller buss syntes jeg
![]()

Takk <3 Jeg satser på at det går bra, men herremin som man kan grue seg!!!
Syns ikke det er så stor forskjell jeg.T banen og trikken går fortere enn bybanen syntes jeg![]()
Jeg tok oppe og nede samme tid. Nede var trøbbel da så den måtte knuses og tas ut i fire deler. Oppe bare "vipp" så var den ute, null stress.
Jeg hadde bestnnelse så måtte ta antibiotika i tillegg til smertestillende i etterkant. Men det går over. Og det gjaldt den nede. Den oppe var ikke noe styr å ta ut
Herremin jeg gleder meg så til å ha det BAK meg.... Tusen takk for alle erfaringer, det hjelper Lykke tilHøres lovende ut!!!Herremin jeg gleder meg så til å ha det BAK meg.... Tusen takk for alle erfaringer, det hjelper
![]()

Det går nok bra.Høres lovende ut!!!Herremin jeg gleder meg så til å ha det BAK meg.... Tusen takk for alle erfaringer, det hjelper
![]()
Flytter dere langt?God morgen!
Nå er uken her jeg har grugledet meg til siden februar. Vi flytter. Nå blir det stressende slitsomme dager.