⚘ Apriltråden ⚘

Ble sittende å lese fag når jeg kom frem til hotellet.
Kanskje på tide å legge vek boken nå :rolleyes:

Leggetid egentlig...

Fått klarert at vi ikke er barnevakt neste helg så derved faller skoshopping på plass, jeg må innom mamma og få vite hva jeg skal gjøre for å legge opp denne festdrakta til yngste for det rakk hun ikke før hun ble syk, og satse på at jeg får de eldste sine til å passe også.

Helga etter neste helg er det nemlig konfirmasjon. Mannen eller jeg, ingen av oss er helt sikker, har visst lovet naboen at han kunne låne mannens bunad i sin sønn sin konfirmasjon som selvsagt er samme dag så mannen må muligens ordne seg ny dress også... Og svigermor kommer til den konfirmasjonen (vi skal altså i konf til mannens kusine) så vi må rydde gjesterommet.

Ikke arbeidsledig de neste par ukene heller altså. Men trolig bare oss fem her på 17. Mai hvilket er greit siden jeg håper å få siste vakt på fau siden morgenen er så hektisk så bedre å være den som skal avslutte festen og rydde etterpå. Og da er det jo greit å ikke ha gjester.

Men snart er det mai.

(og jeg bør ideelt sett skravle drøyt 150 innlegg til før mai tror jeg)

Takk <3 Jeg satser på at det går bra, men herremin som man kan grue seg!!!

Jeg tok oppe og nede samme tid. Nede var trøbbel da så den måtte knuses og tas ut i fire deler. Oppe bare "vipp" så var den ute, null stress.

Jeg hadde bestnnelse så måtte ta antibiotika i tillegg til smertestillende i etterkant. Men det går over. Og det gjaldt den nede. Den oppe var ikke noe styr å ta ut

Jeg tok oppe og nede samme tid. Nede var trøbbel da så den måtte knuses og tas ut i fire deler. Oppe bare "vipp" så var den ute, null stress.

Jeg hadde bestnnelse så måtte ta antibiotika i tillegg til smertestillende i etterkant. Men det går over. Og det gjaldt den nede. Den oppe var ikke noe styr å ta ut

Høres lovende ut!!! :Heartpink Herremin jeg gleder meg så til å ha det BAK meg.... Tusen takk for alle erfaringer, det hjelper :)

Back
Topp