Mange gjester?Begynt å sjekke lokaler til konfirmasjon , lurer litt på hvor vi skal ha det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange gjester?Begynt å sjekke lokaler til konfirmasjon , lurer litt på hvor vi skal ha det
Litt mer rolig med hensyn til episoden på jobb i gårAaah, slappe av litt. Huset ser fint ut, kaker og desserter er ferdige. Vi skal koke pølser (de skal jo ikke koke da) til mat, så det tar vi nærmere tiden når folk kommermå få stelt meg litt. Men etter å ha stått og kuttet frukt i 45min, så måtte bekkenet hvile
![]()
Ja, det hjalp med en god natts søvnLitt mer rolig med hensyn til episoden på jobb i går?
tenker fortsatt litt på det, men igår var det helt ille. Skallebank fordi jeg tenkte så mye
men jeg vet at jeg gjorde en bra jobb når det først skjedde Her er der også lørdag og søndag men bare en helgJeg "vet" at de trolig kan velge mellom lørdag eller søndag tidelig eller sen, første eller andre helg i mai. Jeg er usikker på hvilke av disse som er i hvilken av de to kirkene i sognet. Påmelding i juni året før og de fleste får den dagen de vil og i alle fall den helgen de vil
slik har det vært i mange år i alle fall.
Mellom 40 og 50 om alle fortsatt leverMange gjester?
Vi har RESEVERT lokal til konfirmasjon april 2020Lurer litt på hvor tidlig det er vanlig å reservere jeg..

Du er godAaah, slappe av litt. Huset ser fint ut, kaker og desserter er ferdige. Vi skal koke pølser (de skal jo ikke koke da) til mat, så det tar vi nærmere tiden når folk kommermå få stelt meg litt. Men etter å ha stått og kuttet frukt i 45min, så måtte bekkenet hvile
![]()
. Nå har jeg sånn hodepine at tømming av skap får vente litt. Er uansett to uker til de skal være tømt Meg og yngste har vært ute noen timer å lekt litt, og luket ugress i Hagen. Noe så kjedelig å gjøre. Nå har jeg sånn hodepine at tømming av skap får vente litt. Er uansett to uker til de skal være tømt
![]()
Tusen takk! Satser på at den forsvinner med litt avslapningGod bedring med hodepinen.
Det gjorde du helt klartJa, det hjalp med en god natts søvntenker fortsatt litt på det, men igår var det helt ille. Skallebank fordi jeg tenkte så mye
men jeg vet at jeg gjorde en bra jobb når det først skjedde
![]()
Vet ikkeDet gjorde du helt klartvet du hvordan det går med bruker ?
![]()
litt for mye å gjøre idag, men skal på jobb imorgen så får høre da
siste beskjed var hvertfall at hun var kommet helt til seg selv igår da jeg gikk fra jobb Luket her ogsåMeg og yngste har vært ute noen timer å lekt litt, og luket ugress i Hagen. Noe så kjedelig å gjøre. Nå har jeg sånn hodepine at tømming av skap får vente litt. Er uansett to uker til de skal være tømt
![]()
Veldig! Men nå er plenen fri for løvetann igjenLuket her også
Kjedelig ja

Ikke vår, ekstremt mye løvetannVeldig! Men nå er plenen fri for løvetann igjenfor en liten stund hvert fall
![]()
Var begynt å komme en del her også nåIkke vår, ekstremt mye løvetann![]()

.Men det er jo neste år så den er grei. Vi har konf i 2023Vi har RESEVERT lokal til konfirmasjon april 2020![]()