⚘ Apriltråden ⚘

Aaah, slappe av litt. Huset ser fint ut, kaker og desserter er ferdige. Vi skal koke pølser (de skal jo ikke koke da) til mat, så det tar vi nærmere tiden når folk kommer :) må få stelt meg litt. Men etter å ha stått og kuttet frukt i 45min, så måtte bekkenet hvile :p
Litt mer rolig med hensyn til episoden på jobb i går❤️?

Litt mer rolig med hensyn til episoden på jobb i går❤️?
Ja, det hjalp med en god natts søvn :happy: tenker fortsatt litt på det, men igår var det helt ille. Skallebank fordi jeg tenkte så mye :shy: men jeg vet at jeg gjorde en bra jobb når det først skjedde :)

Jeg "vet" at de trolig kan velge mellom lørdag eller søndag tidelig eller sen, første eller andre helg i mai. Jeg er usikker på hvilke av disse som er i hvilken av de to kirkene i sognet. Påmelding i juni året før og de fleste får den dagen de vil og i alle fall den helgen de vil

slik har det vært i mange år i alle fall.
Her er der også lørdag og søndag men bare en helg

Aaah, slappe av litt. Huset ser fint ut, kaker og desserter er ferdige. Vi skal koke pølser (de skal jo ikke koke da) til mat, så det tar vi nærmere tiden når folk kommer :) må få stelt meg litt. Men etter å ha stått og kuttet frukt i 45min, så måtte bekkenet hvile :p
Du er god :D

Meg og yngste har vært ute noen timer å lekt litt, og luket ugress i Hagen. Noe så kjedelig å gjøre :shifty:. Nå har jeg sånn hodepine at tømming av skap får vente litt. Er uansett to uker til de skal være tømt :p

Ja, det hjalp med en god natts søvn :happy: tenker fortsatt litt på det, men igår var det helt ille. Skallebank fordi jeg tenkte så mye :shy: men jeg vet at jeg gjorde en bra jobb når det først skjedde :)
Det gjorde du helt klart:) vet du hvordan det går med bruker ?:)

Det gjorde du helt klart:) vet du hvordan det går med bruker ?:)
Vet ikke:sorry: litt for mye å gjøre idag, men skal på jobb imorgen så får høre da :Heartred siste beskjed var hvertfall at hun var kommet helt til seg selv igår da jeg gikk fra jobb :)

Liten pause , kengubarnet har forsvunnet ut med venner.
Mannen ig jeg skal snart flytte paviljong

Ikke vår, ekstremt mye løvetann :(
Var begynt å komme en del her også nå :( derfor måtte vi bare ut å ta det før de begynte å blomstre. Vil ikke ha det tullet i plenen , men når jeg ser rundt hos naboene, så er nok det tilbake hos oss snart igjen også. Siden de ikke gjør noe med sine :hilarious::shifty:.

Back
Topp