⚘ Apriltråden ⚘

Juni pleier å være full ja. Begynner igrunnen somregel uken etter 17. Mai.
Er ikke sp mye avslutninger i grunn her da men i år blir det jo det, alle helgene ser også ut til å være fyllt opp. Skjønner ikkr helt hvordan vi skal få alt til å gå opp

Er ikke sp mye avslutninger i grunn her da men i år blir det jo det, alle helgene ser også ut til å være fyllt opp. Skjønner ikkr helt hvordan vi skal få alt til å gå opp
Vi ender somregel dobbel eller trippel booket av og til og må dele oss og velge

Vi har i tillegg flere bursdager i nær familie i juni. Mannen, begge mine foreldre og min sviginne, samt flere mer uti slekta som vi i varierende grad går i selskap til.

Ja det er sant. Yngste leikar med nabogutten men eldste gjemmer seg på rommet sitt.
Eldste her er hos en nabo/kompis og mellomste er jo på fotball, derav at ingen andre enn meg leker med lillemor.

Flere sktiviteter trenger det ikkr være da,men resten ja
Våre to eldste har flere aktiviteter hver og derved flere avslutninger. Yngste har vel i hovedsak bare sommeravslutning i bhg

Usikker på det jrg også men ser flere som bestiller både 3 og 4 år før
Vi må ha lokale så da må vi bare begynne et sted å spørre
Hvor lenge er det til?

Vi skal nok også ha lokale, men synes det er vanskelig når det er 4 år til. Jeg vet jo ikke datoen

2 år
Datoen fant jeg ut i dag men har sannsynligvis ligget ute en liten stund

Jeg "vet" at de trolig kan velge mellom lørdag eller søndag tidelig eller sen, første eller andre helg i mai. Jeg er usikker på hvilke av disse som er i hvilken av de to kirkene i sognet. Påmelding i juni året før og de fleste får den dagen de vil og i alle fall den helgen de vil

slik har det vært i mange år i alle fall.

Aaah, slappe av litt. Huset ser fint ut, kaker og desserter er ferdige. Vi skal koke pølser (de skal jo ikke koke da) til mat, så det tar vi nærmere tiden når folk kommer :) må få stelt meg litt. Men etter å ha stått og kuttet frukt i 45min, så måtte bekkenet hvile :p

Back
Topp