Er ikke sp mye avslutninger i grunn her da men i år blir det jo det, alle helgene ser også ut til å være fyllt opp. Skjønner ikkr helt hvordan vi skal få alt til å gå oppJuni pleier å være full ja. Begynner igrunnen somregel uken etter 17. Mai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke sp mye avslutninger i grunn her da men i år blir det jo det, alle helgene ser også ut til å være fyllt opp. Skjønner ikkr helt hvordan vi skal få alt til å gå oppJuni pleier å være full ja. Begynner igrunnen somregel uken etter 17. Mai.
Vi ender somregel dobbel eller trippel booket av og til og må dele oss og velgeEr ikke sp mye avslutninger i grunn her da men i år blir det jo det, alle helgene ser også ut til å være fyllt opp. Skjønner ikkr helt hvordan vi skal få alt til å gå opp
Eldste her er hos en nabo/kompis og mellomste er jo på fotball, derav at ingen andre enn meg leker med lillemor.Ja det er sant. Yngste leikar med nabogutten men eldste gjemmer seg på rommet sitt.
Sånn er det vel med flere barnVi ender somregel dobbel eller trippel booket av og til og må dele oss og velge
Mai som er store bursdagsmnd her ogi augustVi har i tillegg flere bursdager i nær familie i juni. Mannen, begge mine foreldre og min sviginne, samt flere mer uti slekta som vi i varierende grad går i selskap til.
Ja, flere barn, flere aktiviteter, jobb, bursdager og sånnSånn er det vel med flere barn
Flere sktiviteter trenger det ikkr være da,men resten jaJa, flere barn, flere aktiviteter, jobb, bursdager og sånn
Lurer litt på hvor tidlig det er vanlig å reservere jeg..Begynt å sjekke lokaler til konfirmasjon , lurer litt på hvor vi skal ha det
Våre to eldste har flere aktiviteter hver og derved flere avslutninger. Yngste har vel i hovedsak bare sommeravslutning i bhgFlere sktiviteter trenger det ikkr være da,men resten ja
Eldste her er hos en nabo/kompis og mellomste er jo på fotball, derav at ingen andre enn meg leker med lillemor.
Usikker på det jrg også men ser flere som bestiller både 3 og 4 år førLurer litt på hvor tidlig det er vanlig å reservere jeg..
Ser denVåre to eldste har flere aktiviteter hver og derved flere avslutninger. Yngste har vel i hovedsak bare sommeravslutning i bhg
Hvor lenge er det til?Usikker på det jrg også men ser flere som bestiller både 3 og 4 år før
Vi må ha lokale så da må vi bare begynne et sted å spørre
2 årHvor lenge er det til?
Vi skal nok også ha lokale, men synes det er vanskelig når det er 4 år til. Jeg vet jo ikke datoen
HeiheiGod morgen alle sammen
2 år
Datoen fant jeg ut i dag men har sannsynligvis ligget ute en liten stund