Trultemor1
Elsker forumet
Ja nytt kjøkken og ny stueÅhhh nytt kjøkken ?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nytt kjøkken og ny stueÅhhh nytt kjøkken ?![]()

Ja da er det viktig å hvile litt når en kanHvile , vært noe hver eneste ettermiddag denne uken og neste blir like travel ser det ut som så denne dagen skal nytes inne
Er hun syk igjen ?Jeg tror frøkna tar den legetimen min i morra jeg. Blir sprø av sykdom snart
Mye som må gjøres inne uansett så greit å få gjort detJa da er det viktig å hvile litt når en kan![]()
Herlig daJa nytt kjøkken og ny stue![]()
DeiligJa nytt kjøkken og ny stue![]()
Samme her. Bør tømme litt skap og slikt.Mye som må gjøres inne uansett så greit å få gjort det
Veldig! Gleder meg masse til å få det slik vi ønsker å ha detHerlig da
Ja!! Det kommer til å bli så braDeilig![]()
Det vil jeg troVeldig! Gleder meg masse til å få det slik vi ønsker å ha det![]()
Det er nok lurtSamme her. Bør tømme litt skap og slikt.
God formiddag, lillemor og jeg har spist lunsj viGod morgen alle sammen
Helt utrolig egentlig.Ryddet boss i ein time no. Må fortsette seinere, for fysj kor mykje drit som blir hivd..
Helt utrolig egentlig.
Vi må ta en ny runde i hagen faktisk. Vi bor slik til at det blåser en del boss hit fra andre men jeg tror en god del skyldes at det også sånn ikke helt etter min vilje er en svarvei gjennom hagen vår.
(jeg har ikke noe mot at folk går. Jeg har litt mer motvilje mot de som sykler...)
Så aktiv du er i dag da.Det blåser mykje inn i hagen vår og. Må kvila litt, så skal eg få det vekk også.
Juni fylles opp, huttetu så mye greier
Så aktiv du er i dag da.
Jeg har holdt på inne i dag jeg. Bare meg og lille på 3 år som er hjemme. Hun har lyst på lekeplassen, men siden det er såpass vått ute kjennes det mer fristende å spille vilkatten med henne. Og reelt er det kjekkere å gå på lekeplassen når mellomste er kommet hjem for da kan de leke sammen.