⚘ Apriltråden ⚘

Men det er jo neste år så den er grei. Vi har konf i 2023
Det var jo en stund til ja. Men vet folk bestiller i mange år i forveien. Vi booket lokalet for ca 2 mnd siden. Er ikke så mange lokal her vi bor, så var greit å få det i boks :)

Var begynt å komme en del her også nå :( derfor måtte vi bare ut å ta det før de begynte å blomstre. Vil ikke ha det tullet i plenen , men når jeg ser rundt hos naboene, så er nok det tilbake hos oss snart igjen også. Siden de ikke gjør noe med sine :hilarious::shifty:.
Vi har tatt en del men mye igjen

Her er der også lørdag og søndag men bare en helg
Jeg tror det er en helg i hver kirke.

Soknet har to kirker og de kan velge. En i hver ende av øya og vi bor midt på.

Egentlig mulig han vil velge samme som kamerater, men jeg vet jo ikke hvem som er hans venner når den tid kommer, det vet han når han skal velge men det er altså bare 11 mnd før og da mistenker jeg at de fleste lokaler er booket

Det var jo en stund til ja. Men vet folk bestiller i mange år i forveien. Vi booket lokalet for ca 2 mnd siden. Er ikke så mange lokal her vi bor, så var greit å få det i boks :)
Ikke sånn kjempemange her heller så jeg vet hvor jeg ønsker å ha det....

Jeg tror det er en helg i hver kirke.

Soknet har to kirker og de kan velge. En i hver ende av øya og vi bor midt på.

Egentlig mulig han vil velge samme som kamerater, men jeg vet jo ikke hvem som er hans venner når den tid kommer, det vet han når han skal velge men det er altså bare 11 mnd før og da mistenker jeg at de fleste lokaler er booket
Flere kirker her igså men vet hvor min skal konfirmeres

Flere kirker her igså men vet hvor min skal konfirmeres

Her er det litt sånn hipp som happ men jeg antar vi gjerne velger ytre men så kommer det at søstra konfirmeres sammen med kusina og da må vi tenke om de skal velge hver sin helg eller felles fest, og... Ja. Det legger litt føringer

Da har bilene fått sommerhjul og mannen er avsted og ordner lufttrykket i dem (som egentlig burde vært gjort på forhånd men det skjer aldri) og ungene ser film og jeg er trøtt....

Her er det litt sånn hipp som happ men jeg antar vi gjerne velger ytre men så kommer det at søstra konfirmeres sammen med kusina og da må vi tenke om de skal velge hver sin helg eller felles fest, og... Ja. Det legger litt føringer
Ah skjønner

Middag i dag ble grilla på bålpanne og Marshmellow til dessert :D
Hørtes deilig ut.

Her ble kyllingfilet grillet delt 8 biter og servert i tortilla med salat og ost. Og taco saus for den som ville.

På en måte er jo felles feiring greit, på den annen side er hennes familie enorm i forhold til min og min bror sin, og selv om min mann har flere søsken enn meg så utgjør det på langt nær hennes, og de hadde mange flere gjester i dåpen, nemlig det med disse tantene og onklene mine, kanskje for å veie opp for at han har en søster. Altså meg, og hun har 6 søsken med større og mindre familie, foreldre og steforeldre og reserveforeldre og whatnot.

Og da blir selskapet til de jentrne mye større enn eldste sitt og da er kanskje hver sin fest enklere også vet jeg ikke hvor mange vi skal be uansett også..... Ser mannen rart på meg når jeg lurer på dette når det er om fire år....

God ettermiddag alle sammen

Back
Topp