Unga er gått til skolen og jeg la meg nedpå litt igjen gitt. Før jeg skal starte med å pakke alt til speiderturen til de beggeVar jo litt av en liste man fikk med seg
God tur til barna![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unga er gått til skolen og jeg la meg nedpå litt igjen gitt. Før jeg skal starte med å pakke alt til speiderturen til de beggeVar jo litt av en liste man fikk med seg
God morgen jenter
Inntil rimelighetens grenser, ja
Jeg liker ikke å stå opp om natta, men fungerer bedre på morgenen enn om kvelden.
Det var utrolig deilig, men muligens litt tidlig, nå er jeg tettere igjen
Ja [emoji14]Stemmer man hver dag?
Satser på det ja. Nå er de leverte og vi sitter på kinarestauranten og venter på å få mat med oss hjem [emoji23][emoji23]Krysse fingrene at det går bra![]()
Takker så megetGod tur til barna![emoji2]
Nei, ikke egentlig. Kan kanskje fikse det om jeg kjører til og fra møtet, men da får jeg ikke dekket reise av jobb. Teite regler.
Ser akkurat nå ut som om det ikke blir noe av, dessverre![]()
Dagens lille ting å glede seg over: Nå ser jeg sola når jeg lufter bikkja tidlig på morgenen. Snart blir jeg å våkne med sol inn vinduene hjemme![]()
Men som en besserwisser sa her om dagen, det er bare tre måneder igjen til det blir mørkere igjen! (han ble bua etter det utsagnet)
Hmmm frøkna har en liten blå flekk i tannkjøtt oppe. Wæææ. Er det tann som kommer der? Ikke hatt det før.
Drit i sove. Panter flasker og handler i fred og ro heller![]()
Faktisk kan man få stor glede av å være først til å handle brød. Jeg tok alle brødene jeg normalt kjøper. Så iiiingen andre fikk de [emoji23] Stor glede [emoji169]Morsomt det også[emoji23]
Føler det er bedre allerede idag. Smører ofteDet kan være en allergisk reaksjon ja[emoji4]
Håper dere blir kvitt det kjapt!
Alt med hus er dyrtEr det så dyrt? Ugh vi skal male hele huset og låven også i år...

Lovde å vente med kaken til i morgen. Da kommer svigermor på besøk. Men i morgen skal dere få se mitt prøve prosjekt. Så kan Musemor fortelle om det er slik den skal se ut etterpåÅ kan du sende bilde? Prøvde meg på muffins i dag og som vanelig så klarte jeg det IKKE ...men sukker bunden min den ble fin )* lee*
Så digg. Kos dere masse. Bare dere 2Satser på det ja. Nå er de leverte og vi sitter på kinarestauranten og venter på å få mat med oss hjem [emoji23][emoji23]
Setter ting i perspektiv med å ikke ta ting forgittDagens lille ting å glede seg over: Nå ser jeg sola når jeg lufter bikkja tidlig på morgenen. Snart blir jeg å våkne med sol inn vinduene hjemme![]()
Men som en besserwisser sa her om dagen, det er bare tre måneder igjen til det blir mørkere igjen! (han ble bua etter det utsagnet)
Fant du ut av dette? Blå flekk...Hmmm frøkna har en liten blå flekk i tannkjøtt oppe. Wæææ. Er det tann som kommer der? Ikke hatt det før.
Det skal vi. Foruten at den dusten sa ja til overtid i morgen... Så...Så digg. Kos dere masse. Bare dere 2![]()
Alternativt tar jeg turen på posten etter lufting. Snuppa i bæresele og tar noen stopp, og hjem og triller med vogn og hund...
Hva endte du opp å gjøre?Lurer på å ta en kjøretur jeg.
Om jeg lufter hunden nå, en time før planen. Og tar med meg snuppa i bilen etterpå. Hente en pakke. Trille tur der (mye mer pokemon og pokestop) og så kjøre hjem og lufte igjen. Ikke gå til og fra posten fordi det er over en time hver vei og hunden orker ikke gå så langt tror jeg og jeg har tenkt meg på butikker. I alle fall posten. Og hunden kan ikke være mer enn 2-3 timer alene av frykt for at hun da tisser inne.
Blæ, jeg håper vi finner ut av det. I morgen skal hun trolig teste å være over tre timer alene...
Dette går jo ikke i lengden.