♫ Skravletråd Mars ♫

Forran på leggen ja. Er er ikke typisk eksem plass for han.
Får smøre i helgen, og se om jeg får det til å roe seg.

Ja kom helt plutselig.

Han bader mye i klor. Så misstenker at det er det huden hans ikke er kjempe glad i ;)

Det kan være en allergisk reaksjon ja[emoji4]
Håper dere blir kvitt det kjapt!

Hmm, jeg føler ettermiddagen/helga ikke er igang

Jeg utsatte middagen til fem siden eldste ringte fra en kompis og spurte om han kunne bli der. Greit.
Mannen kommer ikke hjem til middag så jeg kunne utsette fra fire til fem, kveldsmat er sju. Greit.

Men da er det meg og jentene
Og en hund som jeg snart må lufte igjen

Alt pakka og kryssa av for. Alt pakka i bil. Skulle tro de sov borte i 1 uke [emoji23] Jaja. Bedre med for mye enn for lite vel? [emoji23]

Første gang minste er med. Så vi er litt spent alle sammen. Dagtid kommer til å gå fint. Jeg er mer bekymra for kveldstid. Hu kan være ganske sta [emoji85] Og b menneske. Men tenker at på turen har hun søstra si med og 2 søskenbarn hu er nære med. Og er på en kjent plass hvor farmora bor 3 min unna :) Så håper det går fint da :D Bare veldig spennende.

Så jeg og mannen er barnefri vi hele helga. Kun slappe av og spise mat unger ikke liker tenker jeg. Og skrekkfilm/actionfilm på dagtid ! [emoji23]
Krysse fingrene at det går bra:p

Musemor. Denne sitron pai kaken som jeg fikk oppskrift på.
Pai bunn, men marengs oppi. Og sitronkrem oppå der igjen? Klarer ikke helt se for meg hvordan den blir seende ut.

Skal prøve å lage ikveld :D :D
Å kan du sende bilde? Prøvde meg på muffins i dag og som vanelig så klarte jeg det IKKE ...men sukker bunden min den ble fin )* lee*

Back
Topp