♫ Skravletråd Mars ♫

Stemt for i dag :)

Langt ifra spesialist[emoji12]
Er det foran på leggen? Klør det? Kommet plutselig?
Forran på leggen ja. Er er ikke typisk eksem plass for han.
Får smøre i helgen, og se om jeg får det til å roe seg.

Ja kom helt plutselig.

Han bader mye i klor. Så misstenker at det er det huden hans ikke er kjempe glad i ;)

Unga er gått til skolen og jeg la meg nedpå litt igjen gitt. Før jeg skal starte med å pakke alt til speiderturen til de begge :D Var jo litt av en liste man fikk med seg

Åhh kjekt med speidertur for de da:)
Første gang minste er med. Så vi er litt spent alle sammen. Dagtid kommer til å gå fint. Jeg er mer bekymra for kveldstid. Hu kan være ganske sta [emoji85] Og b menneske. Men tenker at på turen har hun søstra si med og 2 søskenbarn hu er nære med. Og er på en kjent plass hvor farmora bor 3 min unna :) Så håper det går fint da :D Bare veldig spennende.

Så jeg og mannen er barnefri vi hele helga. Kun slappe av og spise mat unger ikke liker tenker jeg. Og skrekkfilm/actionfilm på dagtid ! [emoji23]

Første gang minste er med. Så vi er litt spent alle sammen. Dagtid kommer til å gå fint. Jeg er mer bekymra for kveldstid. Hu kan være ganske sta [emoji85] Og b menneske. Men tenker at på turen har hun søstra si med og 2 søskenbarn hu er nære med. Og er på en kjent plass hvor farmora bor 3 min unna :) Så håper det går fint da :D Bare veldig spennende.

Så jeg og mannen er barnefri vi hele helga. Kun slappe av og spise mat unger ikke liker tenker jeg. Og skrekkfilm/actionfilm på dagtid ! [emoji23]
Skjønner det er spennende da ja:) passe på da ja;)

Back
Topp