Hjalp ikkeIkke noe smertestillende i hus?[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjalp ikkeIkke noe smertestillende i hus?[emoji20]
Trynet i steintrappa når de skulle løpe oppStakkar....[emoji20] hva skjedde?
Fri i morgen. Og i morgen etter skole skal begge barn på speidertur hele helga [emoji87]
He he fort gjortGår hardt på trening hører jeg![]()
Haha jeg også. Syns de ligner litt på gremlings også [emoji23]
Må dere bestille time? Her er det drop in [emoji39] Får den om en uke sa de![]()
Det er frøkna :/Hvem er syk?[emoji20]
Var ikke så bra
Hjalp ikke
Trynet i steintrappa når de skulle løpe opp
Ja [emoji7] Han har brøytevakt da. Men meldt mildt og varmt. Så da blir det kos og atter kos [emoji7][emoji7]Weeee!!![emoji1][emoji1] alenehelg på deg og mannen?![emoji7][emoji173]
Ikke om man kaster vann på de [emoji23]Det gjør de jaggu[emoji23] men gremlins er søtere![emoji23]
Oj ! Så stor forskjell rundt da. Fikk beskjed om å sette meg ned. Også kom hu 3 minutter etterpå og henta meg for bilde. Elsker de bildene. Ser kriminelt forbanna ut [emoji23]Ja vi må bestille og det var ikke mange ledige timene før sommeren![emoji31]
Fikk time 25 april, det var første ledige... Politiet har gått ut og advart folk om at det er lang ventetid..[emoji849]
Ja synes detSå kjedelig da[emoji15]
Det håper jeg ogsåDen er kjip[emoji31] håper du sover det av deg!
Var visst det ogsåAu, au, hørtes vondt ut![emoji33]
Du har nok et poeng der[emoji6]
Ikke mye som engasjerer meg heller etter midnatt[emoji12]
Så bra det ikke er alvorlig[emoji4] er det minstemor?
TypsikOj ! Så stor forskjell rundt da. Fikk beskjed om å sette meg ned. Også kom hu 3 minutter etterpå og henta meg for bilde. Elsker de bildene. Ser kriminelt forbanna ut [emoji23]
Mitt går ikke ut før neste år... Men. Bildet er 40 kg siden og jeg ser jo ikke lik ut meg i det hele tatt. Så dyrt er det ikke med nytt pass. Så da gjorde jeg det like greit. Mannen også må. Men hans gikk ut for 4 år siden ser jeg. Bildet hans er nesten profilbilde og bleket hår [emoji23] Jeg ler!Typsik
Minner meg på at passene våre utgår på dato sånn i disse dager. Anskaffet i april/mai det året vi giftet oss, og det er ti år siden til sommeren det. Nå skal ikke vi på utenlandsferie er planen, men burde vel sørget for å ha gyldig pass. I alle fall må mannen det som begyteå snakke om det for litt siden, han må kanskje beregne noe jobbreise til... var det polen eller noe sånt? Greit å ha pass i orden i alle fall